Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda 6 I Hatchback

Podsumowanie 288 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Mazda 6 I Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,5
51,51 zł
49
8,3
50,04 zł
19
8,6
51,91 zł
39
9,4
56,74 zł
14
Silniki Benzynowe Mazda 6 I Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,3
29,32 zł
9
10,0
31,30 zł
11
9,0
28,41 zł
7
12,4
38,95 zł
3
Silniki Diesla Mazda 6 I Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,7
40,92 zł
39
6,5
39,89 zł
56
7,2
44,31 zł
41

Lista raportów zużycia paliwa (288)

8,3
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
drogie części, servisy, pali dużo, wrażliwy na wszystko...
9,5
Liczba komentarzy: 1
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR 147KM 108kW
Auto mam od 3ch miesięcy. Założona instalcja Stag Premium - auto na gazie spisuje się bardzo dobrze, nie czuć różnicy między beznzyną a gazem. Co do spalania: - LPG miasto 50%/50% trasa (160km/h) -> 11l miasto 30%/70% trasa (do 130km/h) < 10l duża przewaga trasy: 7.2l - Najniższa zanotowana na trasie ( do 110km/h) + trochę miasta -> 6.4l - Najwyższa zarejestrowana: 60% miasto + 40% trasa -> 8.8l Ogólnie jak na dynamikę tego auta to jest na prawdę super :)
6,0
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
Po wycięciu DPF spalanie drastycznie spadło :> z średniego maksymalnego 7,5 / 8,0 spadło na 6,3. Autko dostało parę koni przez lepiej się zbiera. Wszystkim użytkownikom Mazdy po lifcie polecam zabieg wycięcia DPF. Za przerobienie komputera zapłaciłem 600zł a za wnętrzności z DPF dostałem 1000zł także nawet wyszedłem na + :>
6,7
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
Spalanie auta na poziomie 7,5 l/100km to trochę przesada a wynika głównie z powodu DPF :/ w ostatni weekend wyciąłem to ustrojstwo i przeprogramowałem komputer pokładowy, zobaczymy co pokaże teraz (napiszę po testach).
8,7
Mazda 6 I
Hatchback 2.3 MZR 166KM 122kW
Kupująć samochód troche się bałem spalania ze względu na dość duży silnik. Jak się okazuje - niepotrzebnie. Spalanie w trybie miejskim przy normalnej jezdzie nie zawsze muszę być pierwszy przy światłach ale też nie jeżdzę 40km/h wychodzi około 8,5 L . Na dłuższej trasie około 500km prędkość 110-130 bez zbędnego przyspieszania i hamowania z piskiem opon spalanie wyszło 6,7 L. Myślę że jak na silnik benzynowy jest to dość interesujące połączenie mocy samochodu co do kosztów eksploatacji.
6,2
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
Olej droższy niż zwykły, ale to wydatek nie tak częsty jak paliwo, a tu same plusy. Nie widzę różnicy co do innych aut.
9,0
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR 147KM 108kW
10,0
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR 141KM 104kW
8,2
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
Byłoby dobrze gdyby tym autem można było jeździć jak uczono w starej szkole; 2000rpm i zmiana biegu, ale tu silnik musi pracować w zakresie 2200 - 3000 obrotów, inaczej zapychanie DPF´a...
5,9
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
Mazda 6 I Hatchback