Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda 6 I Hatchback

Podsumowanie 288 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Mazda 6 I Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,5
51,16 zł
49
8,3
49,70 zł
19
8,6
51,56 zł
39
9,4
56,36 zł
14
Silniki Benzynowe Mazda 6 I Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,3
29,03 zł
9
10,0
30,99 zł
11
9,0
28,13 zł
7
12,4
38,57 zł
3
Silniki Diesla Mazda 6 I Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,7
40,88 zł
39
6,5
39,85 zł
56
7,2
44,26 zł
41

Lista raportów zużycia paliwa (288)

8,8
Mazda 6 I
Hatchback 2.3 MZR 166KM 122kW
jak na 166 KM i raczej agesywna jazde spalanie super
8,8
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR 147KM 108kW
10,6
Mazda 6 I
Hatchback 2.3 MZR 166KM 122kW
Przejechałem na gazie 10 tyś i instalacja STAG sprawuje się super. Szybko się przelacza i okolo 0,5 litra bezyny pali na 100 km. Auto ogolnie świetne, komfort, wyposażnie, wielkosc.
8,2
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR 141KM 104kW
W cyklu miejskim, dynamiczna jazda daje spalanie ok 9,5l. Optymalnie w trasie z stałą prędkoscia 90-100km/h spalanie wynosi ok. 7,5l
11,7
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR 141KM 104kW
8,3
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
6,7
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
7,5
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR 147KM 108kW
Przy spokojnej jeździe, nie przekraczając dozwolonej prędkości w trasie, zużycie paliwa mieści się w granicy 7 litrów na 100 kilometrów. W ruchu miejskim przy średnim natężeniu ruchu poniżej 10 litrów. Minimalny pomiar jaki udało mi się osiągnąć to 5.7 l/100km (ale jazda tak ekonomiczna jest bardziej mecząca niż opłacalna). Jednym zdaniem mogę powiedzieć, ze jestem bardzo zadowolony z parametrów tego modelu.
7,4
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
I teraz mógłbym napisać elaborat na temat tego samochodu . Wiem że mam udany egzemplarz ale przez cały okres użytkowania zastanawiałem się kiedy padnie mi wtrysk , turbina czy inna pompa której cena będzie liczona w tysiącach złotych. Pierwszy szok przeżyłem przy wymianie paska rozrządu w moim poprzednim samochodzie był to łańcuszek i zanim zajechałem ten samochód nie było potrzeby go wymieniać a tutaj cena wymiany to kilka tysięcy złotych aż płakać mi się chciało jak usłyszałem tą kwotę. kolo dwumasowe i sprzęgło też kilka tysięcy złotych. szczęście w tym że przez tyle lat wymieniłem z elementów nieplanowanych tylko fachowej nazwy nie znam ale sterownik niskich obrotów który kosztował ponad tysiąc złotych , nie wspominam tu o zawieszeniu bo to oczywisty element eksploatacyjny. Reasumując jak usiadłem podliczyć oszczędności wynikające z posiadania diesla zamiast benzyny przy 365000 km okazało się że są mniejsze niż 1000 zł więc wystarczyła by jedna mała usterka i koszty wynikające z posiadania silnika wysokoprężnego były by wyższe.
7,3
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR 147KM 108kW
Jak narazie tylko zalewam i jeżdżę a jak dla mnie silniczek jest mega ekonomiczny jak się odpowiednio jeździ.
Mazda 6 I Hatchback