Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda 6 I Hatchback

Podsumowanie 288 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Mazda 6 I Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,5
51,56 zł
49
8,3
50,09 zł
19
8,6
51,96 zł
39
9,4
56,80 zł
14
Silniki Benzynowe Mazda 6 I Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,3
29,34 zł
9
10,0
31,32 zł
11
9,0
28,43 zł
7
12,4
38,98 zł
3
Silniki Diesla Mazda 6 I Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,7
41,06 zł
39
6,5
40,02 zł
56
7,2
44,46 zł
41

Lista raportów zużycia paliwa (288)

5,5
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
Potrafi nieżloe spalić, ale tylko przy rajdowej jeżdzie ;) ...Dlaczego tak mało punktów sprzedaży i serwisu Mazdy w PL?? Mój mechanik zrobi to dobrze a zapewne dużo taniej ;)
10,0
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR 147KM 108kW
Dwulitrowy silnik i automat 4-biegowy to porażka. W mieście 12l a w trasie 9l. Jakbym miał 3.0 v6 to rozumiem.
6,4
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 136KM 100kW
6,7
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 136KM 100kW
7,9
Mazda 6 I
Hatchback 1.8 MZR 120KM 88kW
10,7
Mazda 6 I
Hatchback 2.3 MZR 166KM 122kW
7,6
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 136KM 100kW
8,0
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
Nie będę ukrywał. Ten diesel mało nie pali. Silniki sprzed liftingu radziły sobie z ekonomiką jazdy znacznie lepiej. Niestety normy zmusiły producentów do wprowadzenia silnika z DPF (filtr cząstek stałych), który zwiększa zużycie paliwa znacząco. Nie jest to silnik dla oszczędnych. Należy pamiętać o ochronie takich elementów jak turbina (rozgrzewanie i wychładzanie), DPF (nie deptać oporowo bo się zapcha), czy koło dwumasowe (trzymać obrowy powyżej 150 RPM). Są to elementy drogir i podatne na awarię
7,0
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
Auto nie pali dużo, jednak średnio 0,5l ON wiecej od europejskiej konkurencji w tym segmencie. Napraw zadnych nie miałem, wiec nie mam pojecia o cenach czesci, ale napewno droższe niż np. u francuza. Jednak z tego co wiem to M6 jest bardzo niezawodnym modelem więc wątpie zeby sie coś psuło. Z przeglądami to narazie w ASO bo autko jest na gwarancji. Pierwszy 600 zł drugi coś ponad 800. Przeglądy co 20000km lub co rok.
7,4
Mazda 6 I
Hatchback 1.8 MZR 120KM 88kW
JAK NA GABARYTY TO OK ALE JAPONCE TAK MAJA PO PROSTU PALA MALO
Mazda 6 I Hatchback