Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda 6 I Hatchback

Podsumowanie 288 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Mazda 6 I Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,5
51,51 zł
49
8,3
50,04 zł
19
8,6
51,91 zł
39
9,4
56,74 zł
14
Silniki Benzynowe Mazda 6 I Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,3
29,32 zł
9
10,0
31,30 zł
11
9,0
28,41 zł
7
12,4
38,95 zł
3
Silniki Diesla Mazda 6 I Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,7
40,92 zł
39
6,5
39,89 zł
56
7,2
44,31 zł
41

Lista raportów zużycia paliwa (288)

7,8
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR 141KM 104kW
Jak na 2.0 to jest fenomenalnie. Miasto 9, trasa 7. Napraw żadnych nie było i nie planuje.
11,0
Mazda 6 I
Hatchback 1.8 MZR 120KM 88kW
Spalanie podane dla LPG. Auto na instalację gazu BRC z lubryfikacją za 3400 zł i działa świetnie już 20 tyś km. Auto bardzo szybko się nagrzewa więc instalacja była świetną decyzją - na rozgrzanie bierze 0,5 l. lato do max 1,5 l. Pb zima na 100 km. Spalanie dobre jak na tak duże auto. Mieszkam w trójmieście jazda głównie po mieście i obwodnicy - z reguły do 150 km/h nie więcej, choć i 200 km/h idzie. Średnie minimalne 8,8 Pb komputer / 10 LPG trasa 800 km Gdynia - Zakopane - głównie ekspresowe i autostrady 140 do 150 km/h tempomat non stop. Średnio z jazdy miejskiej - może mało ekonomiczna ale też nie od świateł do świateł z piskiem opon - wychodzi 10 - 11 Pb komputer / 12 - 13 LPG. Uważam to za bardzo dobry wynik. minimalne spalanie przy oszczędnej jeździe pewnie byłoby dużo niższe ale nigdy nie próbowałem :)
9,5
Mazda 6 I
Hatchback 1.8 MZR 120KM 88kW
Auto na instalację gazu BRC z lubryfikacją za 3400 zł i działa świetnie już 20 tyś km. Auto bardzo szybko się nagrzewa więc instalacja była świetną decyzją - na rozgrzanie bierze 0,5 l. lato do max 1,5 l. Pb zima na 100 km. Spalanie dobre jak na tak duże auto. Mieszkam w trójmieście jazda głównie po mieście i obwodnicy - z reguły do 150 km/h nie więcej, choć i 200 km/h idzie. Średnie minimalne 8,8 Pb komputer / 10 LPG trasa 800 km Gdynia - Zakopane - głównie ekspresowe i autostrady 140 do 150 km/h tempomat non stop. Średnio z jazdy miejskiej - może mało ekonomiczna ale też nie od świateł do świateł z piskiem opon - wychodzi 10 - 11 Pb komputer / 12 - 13 LPG. Uważam to za bardzo dobry wynik. Z innych wydatków w normie : Wahacz dolny przedni 270 zł , komplet na 4 koła tarcz i klocków za niecałe 500 zł udało mi się znaleźć - nie wszystkie trzeba wymienić ale nie chce mi się na pół roku bawić drugi raz, łożysko 150 zł, element układu wydechowego 220 zł. Tyle trzeba było zrobić w aucie sprowadzonym z Danii z przebiegiem 190 tyś km. w trakcie rocznej eksploatacji przez 20 tyś km Do tego doliczyć trzeba lakiernika i konserwację podwozia cena zależna od warsztatu. Na aucie nigdy nie oszczędzam co trzeba wymieniać to wymieniam i uważam że ceny są dobre
6,6
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
nie ma tragedi
10,3
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR 141KM 104kW
7,2
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR 141KM 104kW
9,5
Mazda 6 I
Hatchback 1.8 MZR 120KM 88kW
9,5
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR 141KM 104kW
7,2
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
8,6
Mazda 6 I
Hatchback 1.8 MZR 120KM 88kW
No i tutaj czas na największą wadę - jak na swoją pojemność moim zdaniem duże spalanie - średnio 9l/100. Do ekonomicznych niestety nie należy. Części bardzo tanie - tańsze niż do podobnych aut z takich roczników.
Mazda 6 I Hatchback