Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda 6 I Hatchback

on - zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR-CD 136KM 100kW (w l/100km)
Średnie zużycie
6,5
Deklaracja producenta
6,5
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
7,0
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
6.3
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
7.8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
5.4

Lista raportów zużycia paliwa (56)

6,0
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 136KM 100kW
Zużycie ON znośne, gorzej z cenami napraw, części...
6,4
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 136KM 100kW
Części eksploatacyjne w cenach podobnych jak np. w Audi i VW tej klasy. Spalanie też w normie.
6,3
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 136KM 100kW
Zużycie paliwa - mogłoby być odrobine mniejsze (sądze że diesel Mazdy pali 0.5 - 1 L więcej niż europejskie (np TDI)). Ale nie ma podstaw do zbytniego narzekania. Brak 6tego biegu niestety pogarsza ekonomie jazdy po autostradzie. Ceny napraw, z racji że nie jest to w Polsce popularne auto, mogą być troche wyższe niż u konkurencji (mam na myśli ceny niektórych części, np koła dwumasowego).
7,5
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 136KM 100kW
Niestety pali za duzo
6,5
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 136KM 100kW
6,4
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 136KM 100kW
ceny napraw sa duze - japonka to japonka, lecz czesci maja 3x dluzsza zywotnosc, spalanie ok - nie zbije po kieszeni
6,3
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 136KM 100kW
Witam.Auta nie katuję więc spalanie ma takie a nie ine wyniki.W trasie jade srednio do 120km/ha w miescie nie przekraczam 2500obr/min.Generalnie to auto o sportowym zacieciu i lubiącym wysokie obroty więc zeby móc je wykorzystac trzeba sie liczyc ze spalaniem wyzszym niż podane przez moje..
6,2
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 136KM 100kW
Auto lubi spalić jak na 136KM to skąś musi te moc brać ale mozna jadąc oszczednie (100-120) w trasie zejśc do 5,2-5,5l/100km.
5,6
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 136KM 100kW
UWAGA!!! przed remontem silnika bylo o ok. 2L wiecej!!! jezeli wasze mazdy 6 TS pala ok 8,5L to znaczy ze jestescie ofiarami zlego serwisowania swojeoauta w ASO!! uszczelki pod pompowtryskami stosowane w przeszlosci w ASO Mazda dla modelu Mazda 6 Ts Td byly nieodpowiednie!! po wymianie z kolega owych uszczelek na model RF2A(80zl w serwisie mazdy) a nie RF5C(jakie byly stosowane) spalanie spadlo o 2L moc silnika wzrosla oraz dymienie z korka oleju ustalo.. co wiecej pobor oleju zmalal!!! pobor oleju byl spowodowany tym, ze zle uszczelki pod pompowtryskami przepuszczaly nieprzepalony ON do oleju silnikowego, to powdowalo jego rozrzedzenie a dalej rozrzedzony olej silnikowy dostawal sie przez turbine do intercoolera i tam zalegal u mnie ok. 500ml(u mnie ilosc ktora zekomo przepalil silnik!!!)...ZAZNACZAM ze u mnie nie bylo przedmuchow na bagnecie tylko na odmie.... teraz silnik chodzi jak nowy... ani kropelki nie chlapie po otworzeniu korka wlewu oleju na rozgrzanym i chodzacym silniku... "Dobrze" serwisowane auta moga jechac miliony...moj mail to: popescug14@op.pl... pisac jak ktos chce wiecej szczegolow... tydzien po remoncie, przepalilem autko.. jestem pod wrazeniem zywotnosci motoru.. przepalilem syf(2 razy strzelilem salwa czarnego dymu, resztki po nieszczelnosci na pompowtryskach) teraz autko chodzi idealnie na wolnych obrotach nie trzesie pracuje rowniutenko.. wyciagnalem 190km/h takze jest jak z fabryki... poprawilem maks spalanie spradzone w wawie po przejechaniu ok 300 km bez oszczedzania motoru(do odciecia)(ropa "Gold" tankowana na statoilu na kondratowicza)zero ubytku oleju (nowo zalany Castrol Edge 5W40) ... jednak przyznaje racje, ze ten samochod, a konkretnie silnik kocha wyzsze obroty..NIE DAJCIE SIE NABRAC NA TEKSTY, ZE DISEL MUSI KOPCIC I TROCHE PLUC Z ODMY, CZY WLEWU OLEJU.... pozdrawiam
5,2
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 136KM 100kW
UWAGA!!! przed remontem silnika bylo o ok. 2L wiecej!!! jezeli wasze mazdy 6 TS pala ok 8,5L to znaczy ze jestescie ofiarami zlego serwisowania swojeoauta w ASO!! uszczelki pod pompowtryskami stosowane w przeszlosci w ASO Mazda dla modelu Mazda 6 Ts Td byly nieodpowiednie!! po wymianie z kolega owych uszczelek na model RF2A(80zl w serwisie mazdy) a nie RF5C(jakie byly stosowane) spalanie spadlo o 2L moc silnika wzrosla oraz dymienie z korka oleju ustalo.. co wiecej pobor oleju zmalal!!! pobor oleju byl spowodowany tym, ze zle uszczelki pod pompowtryskami przepuszczaly nieprzepalony ON do oleju silnikowego, to powdowalo jego rozrzedzenie a dalej rozrzedzony olej silnikowy dostawal sie przez turbine do intercoolera i tam zalegal u mnie ok. 500ml(u mnie ilosc ktora zekomo przepalil silnik!!!)...ZAZNACZAM ze u mnie nie bylo przedmuchow na bagnecie tylko na odmie.... teraz silnik chodzi jak nowy... ani kropelki nie chlapie po otworzeniu korka wlewu oleju na rozgrzanym i chodzacym silniku... "Dobrze" serwisowane auta moga jechac miliony...moj mail to: popescug14@op.pl... pisac jak ktos chce wiecej szczegolow...
Mazda 6 I Hatchback