Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda 323 VI

Podsumowanie 390 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Mazda 323 VI
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,0
48,19 zł
22
7,6
45,56 zł
63
7,8
46,54 zł
52
8,2
49,45 zł
28
11,2
66,90 zł
2
8,4
50,60 zł
15
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Mazda 323 VI
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,5
23,34 zł
1
9,1
28,44 zł
24
9,2
28,63 zł
6
9,5
29,65 zł
7
10,0
31,02 zł
6
Silniki Diesla Mazda 323 VI
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,8
41,37 zł
11
5,9
36,01 zł
61
6,0
36,52 zł
89
6,2
37,57 zł
3

Zużycie paliwa Mazda 323 VI – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (390)

7,8
Mazda 323 VI
F 1.3 16V 73KM 54kW
tylko paliwo i olej co 15tkm
8,3
Mazda 323 VI
F 1.8 16V 114KM 84kW
1.8 114km potrafi trochę spalić, zwłaszcza, gdy mamy ciężką nogę. Na szczęście, poza przeglądami i wymianami eksploatacyjnymi tylko lać paliwo i jeździć :) spalanie benzyny ok 10l po mieście, gdzie często stoję w korku, przejeżdżam ok. 50km dziennie, samochód służy mi do pracy, gasze i zapalam go średnio co przejechane 3km. Na ogół jeżdżę spokojnie, lecz Czasami lubię docisnąć pedal gazu do podłogi. Spokojnie zamykam sie w 10 litrach, choć nietrudno osiągnąć nawet 2x tyle. Wszystko zalezy od kierowcy
7,5
Mazda 323 VI
S 1.5 16V 88KM 65kW
Spalanie okolo 8 litrow
8,7
Mazda 323 VI
F 1.5 16V 88KM 65kW
Całkowicie przeciętne. Po 16 latach od daty produkcji trzeba wyłożyć trochę pieniędzy na materiały eksploatacyjne i zabezpieczenie przed rdzą.
5,7
Mazda 323 VI
F 2.0 DiTD 101KM 74kW
Nieco ponad 6 L w cyklu mieszanym więc ok. Przy podstawowej obsłudze (olej, filtry).
8,2
Mazda 323 VI
F 1.5 16V 88KM 65kW
Mało się psuło ale drogie części
9,0
Mazda 323 VI
F 1.8 16V 114KM 84kW
dość duże spalanie, części drogie ale podobno trwałe (jeśli oryginalne) trudny dostęp do części, mało zamienników, niektórych części w ogóle nie można dostać
6,5
Mazda 323 VI
F 2.0 TD 90KM 66kW
Niskie spalanie (oprócz zimowej jazdy po mieście) plus względna bezawaryjność przy dobrej eksploatacji.
7,3
Mazda 323 VI
F 1.5 16V 88KM 65kW
7,9
Mazda 323 VI
F 2.0 16V Sport 131KM 96kW
Samochód jak na swoją klasę nieziemsko oszczędny. W trasie spokojnie można zrobić 6L/100KM, chociaż przy tak ślicznym pomruku tego silnika i tak wysokiej kulturze pracy aż szkoda go mulić. Jestem wielkim zwolennikiem JDM'u i bardzo dbałem o swoją Madziunię ale przyznam, że miałem ciężką nogę. Minimalne spalania jakie wyciągałem to niewiele ponad 6L, przy mojej bardzo dynamicznej jeździe poza miastem (duża wyprzedzania, zmiana biegów na czerwonym polu itp) Samochód praktycznie palił mi cały czas 8L, na trasie niemcy-polska cały czas 200km/h i autko wzięło jakieś 11-12 litrów. Samochód nie lubi niskich obrotów i jeżeli ktoś chce je kupić tylko po to aby jeździć nim 100km/h na autostradzie to szerze odradzam bo tylko zamęczy silnik - lepiej kupić passeratti w dieslu... Silnik FS7e jest na prawdę pancerny, dobrze znosi wysokie obroty, rewelacyjnie brzmi (jak na swoją klasę), od 3500 obr. zmieniają się nastawienia wałków i zaczyna się "szczekanie". Może nie jest tak szybkie jak 3 Litrowa BMW ani EVO8 ale przez 4 lata i 75 tys. km które nią zrobiłem rozkochałą mnie w sobie na tyle abym przygotował projekt do grubszego tuningu. Niestety jakiś "dżentelmen" w BMW rozbił mi doszczętnie tak rzadki model... Co do awaryjnośći to przez wspomniany czas musiałęm wymienić tylko uszczelkę pod pokrywą zaworów i spokój... Zaciski hamulcowe też nie należą do najtrwalszych i trzeba patrzeć czy tłoczki się nie blokują - zaoszczędzi nam to wydatków. Części są śmiesznie tanie, wszechdostępne ale i tak nie będziecie ich potrzebować. Jeżeli ktoś chce kupić 323F to radzę tylko od roku 2001 i koniecznie z silnikiem 2.0i 131KM w benzynie + pakiet sportive !
Mazda 323 VI