Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda 323 VI F

Podsumowanie 353 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Mazda 323 VI F
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,0
47,84 zł
17
7,5
45,28 zł
56
7,8
46,79 zł
49
8,3
49,65 zł
27
8,4
50,65 zł
15
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Mazda 323 VI F
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,5
23,44 zł
1
9,2
28,88 zł
21
9,2
28,76 zł
6
9,5
29,78 zł
7
10,0
31,15 zł
6
Silniki Diesla Mazda 323 VI F
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,8
41,83 zł
10
6,0
36,51 zł
49
6,0
36,66 zł
89

Lista raportów zużycia paliwa (353)

8,2
Mazda 323 VI
F 1.5 16V 88KM 65kW
Mało się psuło ale drogie części
9,0
Mazda 323 VI
F 1.8 16V 114KM 84kW
dość duże spalanie, części drogie ale podobno trwałe (jeśli oryginalne) trudny dostęp do części, mało zamienników, niektórych części w ogóle nie można dostać
6,5
Mazda 323 VI
F 2.0 TD 90KM 66kW
Niskie spalanie (oprócz zimowej jazdy po mieście) plus względna bezawaryjność przy dobrej eksploatacji.
7,3
Mazda 323 VI
F 1.5 16V 88KM 65kW
7,9
Mazda 323 VI
F 2.0 16V Sport 131KM 96kW
Samochód jak na swoją klasę nieziemsko oszczędny. W trasie spokojnie można zrobić 6L/100KM, chociaż przy tak ślicznym pomruku tego silnika i tak wysokiej kulturze pracy aż szkoda go mulić. Jestem wielkim zwolennikiem JDM'u i bardzo dbałem o swoją Madziunię ale przyznam, że miałem ciężką nogę. Minimalne spalania jakie wyciągałem to niewiele ponad 6L, przy mojej bardzo dynamicznej jeździe poza miastem (duża wyprzedzania, zmiana biegów na czerwonym polu itp) Samochód praktycznie palił mi cały czas 8L, na trasie niemcy-polska cały czas 200km/h i autko wzięło jakieś 11-12 litrów. Samochód nie lubi niskich obrotów i jeżeli ktoś chce je kupić tylko po to aby jeździć nim 100km/h na autostradzie to szerze odradzam bo tylko zamęczy silnik - lepiej kupić passeratti w dieslu... Silnik FS7e jest na prawdę pancerny, dobrze znosi wysokie obroty, rewelacyjnie brzmi (jak na swoją klasę), od 3500 obr. zmieniają się nastawienia wałków i zaczyna się "szczekanie". Może nie jest tak szybkie jak 3 Litrowa BMW ani EVO8 ale przez 4 lata i 75 tys. km które nią zrobiłem rozkochałą mnie w sobie na tyle abym przygotował projekt do grubszego tuningu. Niestety jakiś "dżentelmen" w BMW rozbił mi doszczętnie tak rzadki model... Co do awaryjnośći to przez wspomniany czas musiałęm wymienić tylko uszczelkę pod pokrywą zaworów i spokój... Zaciski hamulcowe też nie należą do najtrwalszych i trzeba patrzeć czy tłoczki się nie blokują - zaoszczędzi nam to wydatków. Części są śmiesznie tanie, wszechdostępne ale i tak nie będziecie ich potrzebować. Jeżeli ktoś chce kupić 323F to radzę tylko od roku 2001 i koniecznie z silnikiem 2.0i 131KM w benzynie + pakiet sportive !
6,4
Mazda 323 VI
F 2.0 DiTD 101KM 74kW
7,5
Mazda 323 VI
F 1.6 16V 98KM 72kW
W Bj-tkach lubią trzymać hamulce co drastycznie podnosi spalanie nawet ponad 1l oprócz tego na spalanie wpływa wszystko związane z napędem, silnikiem, tarciem. Opony, filtry, zbieżność, wsio wsio, wsio. Jak kupiłem to wszystkie te wskazania były o 1 l większe po wymianie olejow filtrów klocuszków. Jest płynniej szybciej i taniej :)
6,3
Mazda 323 VI
F 2.0 DiTD 101KM 74kW
Dobry samochód z niskim spalaniem. W mieście trochę boli ale na trasie jest wspaniały. Przy prędkości przelotowej tj. 80/90 km/h spalanie może spadnać nawet to 5l w mieście 7l. Ogólnie samochód dobry, polecam.
6,3
Mazda 323 VI
F 1.5 16V 88KM 65kW
8,2
Mazda 323 VI
F 1.3 16V 73KM 54kW
Mazda 323 VI F