Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda 3 IV

Podsumowanie 131 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Mazda 3 IV
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,7
40,65 zł
26
6,6
40,48 zł
20
6,8
41,63 zł
64
6,9
42,19 zł
21

Zużycie paliwa Mazda 3 IV – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (131)

6,1
Liczba komentarzy: 1
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 Skyactiv-G 122KM 90kW
Średnie zużycie z 12 tys km (głównie po mieście), automat = 7,2l.
7,0
Liczba komentarzy: 1
Mazda 3 IV
Hatchback 2.0 Skyactiv-X 180KM 132kW
Bardzo dobry wynik jak na benzynę
6,1
Liczba komentarzy: 1
Mazda 3 IV
Hatchback 2.0 Skyactiv-X 180KM 132kW
użytkuje od prawie roku, najniżej (tylko raz) udało mi się zejść do 4,1l/100km na odcinku 80km. średnio w drodze do pracy jadąc do 95km/h spalanie oscyluje w granicach 5,6-7,2l/100km. Wiadomo, zależnie od tego jak dynamicznie się jedzie. Moc autka czuć dopiero po osiągnięciu jakiś 4300obr
6,8
Mazda 3 IV
Hatchback 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
7,3
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 Skyactiv-G 122KM 90kW
7,5
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 Skyactiv-G 122KM 90kW
W miescie (Warszawa) poznym popoludniem/wieczorami przy plynnej spokojnej jezdzie 6,5; z umiarkowanymi korkami 7,5; przy duzych korkach jak klima mocno dziala lub przy dosc dynamicznej jezdzie 8,5. Autostrada tempomat 160 - 8,5 (nawet przy dosc czestym hamowaniu i rozpedzaniu i redukcji automatu do 4 przy rozpedzaniu ;) ) Ogolnie srednia z dustrybutora co tankowanie wychodzi 7,3-7,5.
8,3
Mazda 3 IV
Hatchback 2.0 Skyactiv-X 180KM 132kW
5,4
Liczba komentarzy: 1
Mazda 3 IV
Hatchback 2.0 Skyactiv-X 180KM 132kW
Bardzo oszczędny silnik, chociaz nie czuc 180km. Auto ma kompletnie inne przełożenia skrzyni w porównaniu do poprzedniej generacji mazdy3. Silnik nie jest dotarty, pierwsza jazda z salonu do domu w ruchu miejskim ok 25km zakonczona spalaniem na poziomie 5.3l/100km.
7,4
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 Skyactiv-G 122KM 90kW
Przy płynnej jeździe po mieście jak na 2.0 które trzeba nieco wyżej kręcić spisuje się nieźle. Trochę pomaga układ m-hybrid, ale tylko gdy klimatyzacja nie musi samochodu mocno dogrzewać zimą lub schładzać latem. Na trasie jadąc przepisowo bez szaleństwa z wyprzedzaniem idzie bez problemu zejść do 6l lub mniej
6,2
Liczba komentarzy: 1
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Mazda 3 IV