Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda 3 III Hatchback

Podsumowanie 101 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Mazda 3 III Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,1
36,61 zł
4
6,7
39,91 zł
56
7,2
43,03 zł
29
8,6
51,47 zł
4
Silniki Diesla Mazda 3 III Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,4
32,89 zł
2
5,8
35,35 zł
6

Lista raportów zużycia paliwa (101)

6,9
Mazda 3 III
Hatchback 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
8,0
Mazda 3 III
Hatchback 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
4,9
Mazda 3 III
Hatchback 2.2 SKYACTIV-D 150KM 110kW
cześci dość tanie. nie ma porównania do bmw 1 .
6,7
Mazda 3 III
Hatchback 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
wysokie zużycie paliwa - całkowicie niezgodne z opisem producentów i dealerów
6,6
Mazda 3 III
Hatchback 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
45tyś. przejechane . Do pracy jeżdżę 100km 16x w miesiącu i spalanie na tym odcinku wychodzi mi średnio 5.5L. jazda do 120km/h . Na jednym baku zrobiłem 730km i zostało jeszcze 5 litrów w baku to nie tylko długie trasy ale też i po mieście
6,2
Mazda 3 III
Hatchback 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Koszty są w porządku. Póki co wymian brak, spalanie zaskakuje pozytywnie.
6,0
Mazda 3 III
Hatchback 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Od czasu do czasu dojeżdżam autem do pracy - 50 km w jedną stronę. Drogi podmiejskie -średnia prędkość w okolicach 50 km/h - spalanie przy włączonej klimatyzacji i oszczędnej jeździe w okolicach 5,5 litra/100 km.
6,9
Mazda 3 III
Hatchback 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Oszczędny silnik, mimo 2l pojemności przy spokojnej jeździe pali bardzo mało.
5,8
Mazda 3 III
Hatchback 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Jezdze zgodnie ze wskazaniami zmiany biegów tak jak proponuje komputer. Jeżdżę tez duzo tarasowo po autostradach.
6,8
Mazda 3 III
Hatchback 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Przejechałem już ponad 10.000 km. W cyklu normalnym dla mnie, czyli połowa w mieście, połowa w trasie - średnia 6,9-7,1. Poprzednie auto - Golf 5 z silnikiem 1,4 - średnia 7,0-7,3. Dynamika bez porównania. Diesli nie lubię i raczej nie polubię, ale po co diesel mając taki silnik od Mazdy. Niektórzy przyzwyczajeni do aut benzynowych z turbo twierdzą, że u nich dynamika i zrywność jest lepsza. Dla mnie jest super.
Mazda 3 III Hatchback