Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda 3 III Hatchback Facelifting

Podsumowanie 37 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Mazda 3 III Hatchback Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Diesla Mazda 3 III Hatchback Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
4,8
29,30 zł
3

Lista raportów zużycia paliwa (37)

11,0
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
ludzie opisujcie maksymalne osiagi przy 170-210 .przez takich jak wy kupilem moja mazda3 165km I sie okazuje wszystko oszukane do 210 na godzine co objecuja to nie do osiagniecia albo zaczyna palic 20 litrow.Ja opisze moja sytuacje 2018 2.0 165 km silnik kola 16 w zime jest wlaczonony nawiew na 2 . na poczatku na przednia szybe wlaczony nawiew ogrzewania .nie kiedy ogrzewanie siedzenia i przy 22 km pali nie wiecej 11litrow.a ostanio .jechalem ma sutoszradzie do 190 lm na godzine pokazalo prawie 14 to nie mowie ze oszczedne auto.210 na godzine to ciezko osiagnac i pali chyba 20.litrow.do 195 na 5 Biegung trzeba to juz jest powyzej 5tys obr ciagnac albo 30 km .200 km na godzine raz osiagnolem.to co ludzie opisuja 6-7 nie wiarygodne albo 6 biegt 2tys obrotow kolo 90 na godzine.szukalem auta duzo köni zeby malo palilo i zeby szlo miec przyjemnosc z jazdy.i co sie okazalo ludzie pisza najmnoejsze osiagi .to wam dam przyklsdv jak by polonez mial 6 biegow o nie 4 to by palil 7
7,5
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Auto jak na ten silnik bardzo oszczędne, da się zejść nawet do 6,3 litrów w mieście (oczywiście na siłę, jazda bardzo mało dynamiczna). Bez problemu można osiągnąć spalanie 7.5-8.5 w mieście, przy bardziej dynamicznej jeździe podchodzi pod 10
7,2
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Bardzo dobry wynik jak na wolnossący silnik o mocy 165KM!
7,0
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Naturalnie najniższe spalanie osiągniemy przy rozgrzanym silniku i prędkości przelotowej około 100/h. Mi komputer pokazuje wtedy 5,4 l. Czyli jest naprawdę dobrze. ( Mój poprzedni samochód 1.6 diesel 110 KM palił 5.5l) Jazda po mieście to już około 8l. Natomiast przy prędkości 170 to już 10l. Myślę że średnia to około 7 litrów co przy 165 konnym motorze chyba nie jest źle. Aczkolwiek dziś brałbym wersję 120-konną która podobno ma skrzynię o dłuższych przełożeniach co skutkuje nie wkręcaniem silnika tak szybko na obroty i automatycznie niższym o około litr spalaniem. Robiłem też jeden pomiar z tak zwanego pistoletu, czyli auto zatankowane do odbicia pistoletu następnie przejechane 100 km i na tym samym dystrybutorze zatankowane. Wyszło o litr więcej niż pokazał komputer. Jednak było to dawno i nawet nie pamiętam jaką trasę wtedy pokonałem i jakim stylem jazdy
4,6
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
7,3
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
8,5
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
5,3
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
7,7
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Poruszam się głównie w mieście i średnio ze zbiornika wychodzi ~ 8L. Komputer wskazuje natomiast 7.7 L
7,4
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Mazda 3 III Hatchback Facelifting