Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda 3 III Hatchback Facelifting

pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW (w l/100km)
Średnie zużycie
8,1
Deklaracja producenta
5,8
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
8,4
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
7.5
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
9.9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
6.7

Lista raportów zużycia paliwa (8)

11,0
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
mazda 3 2018rok 165km spalanie .Ludzie nie opisujcie minmalnej jazdy .to wszedzie mozna znalejsc.ten co szuka to maksymalnej jazdy i spalania nikt nie napisal ile potrzeba Sekunde zeby osiagnac 210 km na godzine i ile pali przy tej pretkosci .ile obrotow musi miec.moja Mazda przy predkosci kolo 190 zaczyna pali kolo 14 litrow.Jezdzac do pracy 22km w tym 4km przez miasto 18 autostrada do 180 pali 12 man wlaczone nawiew automatik Plus na przednia szybe jak paruje i nie kiedy ogdzewanie 1 siedzenis.Ale ostanio jechalem autostrada w 2 osoby na manualnmym ogrzewaniu i 1 ogrzewaniu siedzenia przy pretkoscici 190 km na godzine pokazalo 13 litrow zima mam zalozone opony zimowe 16. to mysle zeby osiagnac te 210 km na godzine to mazda Spala kolo 20 litrow bo przy 190 ma 5000 obrotowto do 210 km musimy ja jeszcze pogonic 20 km na godzine to jest powyzej 6tys obrotow .To niech nikt nie mowi ze sa to silnik oszczedne.moze 120 na godzine.Ale mialem kiedys Ford 145 PS 2.0 litra mial 5 biegow i chodzil duzo lepiej .mial lepsze przyspieszenie i jechal 220 nie bylo problemu.Ludzie prosze was nie piscie ile auto na mniej palil juz nas producent oszukuje .piszcie o maksymalne osiagi .bo przez was juz bylem w Mazdzie bo duzo pali i malo mocy ma zaplacilem 450 zl i okazalo sie ze jest wszystko ok.dlatego mowie jak Polonez by mial 6 biegow a nie 4 to by palil 6 litrow.Dolozyli 6 bieg zeby spadly obrory brzy no.120 na godzine i przez to mniej pali ale do 120.km na godzine .jezdzac kolo 200 na godzine to jak na 300km 50 litrow i to auto oszczegne na te czasy?miale 20 lat temu opla vektra 115 km miale 5 biegow i miale te same osiagi i spalanie Mazda 3 165 fajna z wygladu silnik do tylka dobry do pretkosci 110 na godzine na 6 biegt nie polecem .brak przyjemnosci ze szybkie jazdy kolo 180.200 Mialem nie dawno Nissan pulsar 1.6 190 km to byla rakieta na turbo 220 bez problemu palil 11 przy 220 tylko byl na gwarancij rocznej nie z nissana i mialem problemy z kontrolkavze silnika z ta pamaeaczowa i musialem odac .jak by nie ta kontrolka to polecam te auto chodzi jak burza
11,0
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
ludzie opisujcie maksymalne osiagi przy 170-210 .przez takich jak wy kupilem moja mazda3 165km I sie okazuje wszystko oszukane do 210 na godzine co objecuja to nie do osiagniecia albo zaczyna palic 20 litrow.Ja opisze moja sytuacje 2018 2.0 165 km silnik kola 16 w zime jest wlaczonony nawiew na 2 . na poczatku na przednia szybe wlaczony nawiew ogrzewania .nie kiedy ogrzewanie siedzenia i przy 22 km pali nie wiecej 11litrow.a ostanio .jechalem ma sutoszradzie do 190 lm na godzine pokazalo prawie 14 to nie mowie ze oszczedne auto.210 na godzine to ciezko osiagnac i pali chyba 20.litrow.do 195 na 5 Biegung trzeba to juz jest powyzej 5tys obr ciagnac albo 30 km .200 km na godzine raz osiagnolem.to co ludzie opisuja 6-7 nie wiarygodne albo 6 biegt 2tys obrotow kolo 90 na godzine.szukalem auta duzo köni zeby malo palilo i zeby szlo miec przyjemnosc z jazdy.i co sie okazalo ludzie pisza najmnoejsze osiagi .to wam dam przyklsdv jak by polonez mial 6 biegow o nie 4 to by palil 7
7,5
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Auto jak na ten silnik bardzo oszczędne, da się zejść nawet do 6,3 litrów w mieście (oczywiście na siłę, jazda bardzo mało dynamiczna). Bez problemu można osiągnąć spalanie 7.5-8.5 w mieście, przy bardziej dynamicznej jeździe podchodzi pod 10
7,2
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Bardzo dobry wynik jak na wolnossący silnik o mocy 165KM!
7,0
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Naturalnie najniższe spalanie osiągniemy przy rozgrzanym silniku i prędkości przelotowej około 100/h. Mi komputer pokazuje wtedy 5,4 l. Czyli jest naprawdę dobrze. ( Mój poprzedni samochód 1.6 diesel 110 KM palił 5.5l) Jazda po mieście to już około 8l. Natomiast przy prędkości 170 to już 10l. Myślę że średnia to około 7 litrów co przy 165 konnym motorze chyba nie jest źle. Aczkolwiek dziś brałbym wersję 120-konną która podobno ma skrzynię o dłuższych przełożeniach co skutkuje nie wkręcaniem silnika tak szybko na obroty i automatycznie niższym o około litr spalaniem. Robiłem też jeden pomiar z tak zwanego pistoletu, czyli auto zatankowane do odbicia pistoletu następnie przejechane 100 km i na tym samym dystrybutorze zatankowane. Wyszło o litr więcej niż pokazał komputer. Jednak było to dawno i nawet nie pamiętam jaką trasę wtedy pokonałem i jakim stylem jazdy
7,0
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Dopiero przejechane 1600 km więc na dotarciu. Całkiem spoko zobaczymy jak będzie dalej. Jeździ się bardzo przyjemnie ;) Jazda raczej dynamiczna a w trasie dość szybka ;)
Dziennik kosztów dla Mazda 3 III Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Średni koszt przejechania 100 km
54,00 zł
8,4
l/100km
Zobacz dzienniki
7,7
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Ogień
6,0
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Pozytywne zaskoczenie zużyciem paliwa. Przejechałem 5000 km. Bardzo dobra trakcja i przyspieszenia. Jeżdżę w miarę średnio spokojnie
Mazda 3 III Hatchback Facelifting