Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda 3 II

Podsumowanie 116 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Mazda 3 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,7
45,84 zł
56
9,5
57,08 zł
8
8,4
50,52 zł
16
11,2
67,12 zł
7
11,5
68,79 zł
5
Silniki Benzynowe Mazda 3 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,4
26,21 zł
2
Silniki Diesla Mazda 3 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,5
33,42 zł
22

Zużycie paliwa Mazda 3 II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (116)

6,7
Mazda 3 II
Hatchback 1.6 MZR 105KM 77kW
Moja Mazda juz przejechalem okolo 10000 km. Podzial rodzaju pokonywanych tras to: 60% cykl autostradowy - moja srednia predkosc to okolo 120 km/h, gdzie spalanie wynosi okolo 6,6 l/ 100 km , 30 % tryb pozamiejski - spalanie na poziomie okolo 6 litrow (przy predkosci okolo 90 km/h) oraz 10 % tryb miejski - i tutaj najwiekszy wynik 7,5 litra. Generalnie w trasie spalanie bardzo niskie, a w miescie jak widac wzrasta. Moj styl jazdy: w miescie unikam gwaltownych przyspieszen,, hamuje czesto silnikiem. W trasie bardzo podobnie jak w miescie, staram sie utrzymywac stala predkosc. W opcji autostradowej zauwazyle ze powyzej 120 km/h spalanie zaczyna drstycznie rosnac, tzn. przy 130 km/h wynosi okolo 7,3, przy 140 km/h to juz okolo 8
4,6
Mazda 3 II
Hatchback 1.6 MZ-CD 115KM 85kW
7,3
Mazda 3 II
Hatchback 1.6 MZR 105KM 77kW
Nie miałem okazji robić żadnej małej/średniej/dużej naprawy od 6 lat, więc na razie nie mam zdania.
7,4
Mazda 3 II
Hatchback Facelifting 1.6 MZR 105KM 77kW
Jak na Japończyka przystało części do tanich nie należą, ale można to brać z przymrużeniem oka. Do tej pory (po zakupie) wymieniłem tylko klocki i akumulator (obie części miały już 4.5 roku), klocki wykazywały wysokie zużycie, a akumulator był w 64% naładowany. Obie części były fabrycznie nowe i dopiero teraz przyszedł czas na wymianę. Klocki kosztują od 80zł (tanie chińskie) do 280zł za ceramikę (na ceramiczne się zdecydowałem) - ceny na przód, tył jest tańszy o ok 10%. Poprzedni właściciel nie robił nic w tym samochodzie oprócz wymiany płynów i filtrów, co potwierdziło ASO.
8,3
Mazda 3 II
Sedan 1.6 MZR 105KM 77kW
8,5
Mazda 3 II
Hatchback 2.0 MZR 151KM 111kW
Bez awarii, tylko części eksploatacyjne.
6,0
Mazda 3 II
Sedan 1.6 MZ-CD 115KM 85kW
koszty w ASO znaczące a jak się okazuje poniesione zupełnie bez sensu
11,0
Mazda 3 II
MPS 2.3 260KM 191kW
Zrobiłem tym samochodem już prawie 180 tysięcy km i zjechałem całą Europę, więc wiem co piszę. Jadąc spokojnie autostradą, 120-140km/h mogę zrobić na pełnym zbiorniku około 550km. Jak jadę wesoło, 180-220km/h, to tankuję co 250km, aby nie zejść poniżej 3 kresek. Silnik bardzo dobrze pracuje na niemieckim paliwie 102 z Aral i na rumuńskimi 99 z Rompetrol czy brytyjskie 99 Momentum. Na tych mogę zejść spokojnie
5,6
Mazda 3 II
Hatchback 1.6 MZ-CD 115KM 85kW
Silnik to 1,6 109KM , błąd administratorów, że nie ma takiej kategorii. Bardzo ekonomiczny silnik, rewelacja. tanie części zamienne,silnik PSA. Podkręcony do 130KM , w trasie z prędkościami 90-120 km/h - 4,8 l , w mieście (100%) - 6,8 l
7,4
Mazda 3 II
Hatchback 1.6 MZR 105KM 77kW
Jezeli chodzi o spalanie, to oczywiscie sa w tej klasie auta oszczedniejsze. Ale ja nie narzekam. Mi pali srednio 7,3L i uwazam ten wynik za ok. Pozatym M3 pali mniej niz moje poprzednie auto (Mazda 323F, 1.5, 90KM) a ma przy tym lepsze osiagi. Jezeli chodzi o ceny czesci to sie nie orientuje bo jeszcze nic nie naprawialem (odpukac). Auto ma 6 lat i 70.000 przebiegu a klocki ciagle jeszcze oryginalne (ok. 6mm okladziny). Na tarczach równiez minimalne slady zuzycia .
Mazda 3 II