Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda 3 II

Podsumowanie 120 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Mazda 3 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,6
43,71 zł
59
9,5
54,50 zł
8
8,4
48,24 zł
16
11,2
64,08 zł
7
11,1
63,61 zł
6
Silniki Benzynowe Mazda 3 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,4
24,46 zł
2
Silniki Diesla Mazda 3 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,5
31,64 zł
22

Zużycie paliwa Mazda 3 II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (120)

8,7
Mazda 3 II
Hatchback Facelifting 1.6 MZR 105KM 77kW
Niestety spalanie wysokie - choć przyznam, że noga u mnie lekka nie jest. Miasto krótkie odcinki ok. 9-10ltr, trasa na spokojnie podobnie, autostrada przy 140km/h - 12 ltr :-(Posiadam też nową 3 gen. 3 i w automacie z 2.0 ltr silnikiem jest znacznie (ok. 20%) oszczędniejsza
8,0
Mazda 3 II
Hatchback 1.6 MZR 105KM 77kW
8,2
Mazda 3 II
Hatchback 1.6 MZR 105KM 77kW
Mogłoby być trochę mniej, ale dynamika jest wystarczająca, średnie spalanie 8,4l w mieście jest jest akceptowalne.
8,7
Mazda 3 II
Hatchback 2.0 MZR 151KM 111kW
Jak na moc silnika nie pali dużo. W mieście spali przy normalnej jeździe 10l, a przy bardziej agresywnej to nawet 11l. Na trasie od 7 do 15l, zależy od stylu jazdy.
6,7
Mazda 3 II
Hatchback 1.6 MZR 105KM 77kW
Moja Mazda juz przejechalem okolo 10000 km. Podzial rodzaju pokonywanych tras to: 60% cykl autostradowy - moja srednia predkosc to okolo 120 km/h, gdzie spalanie wynosi okolo 6,6 l/ 100 km , 30 % tryb pozamiejski - spalanie na poziomie okolo 6 litrow (przy predkosci okolo 90 km/h) oraz 10 % tryb miejski - i tutaj najwiekszy wynik 7,5 litra. Generalnie w trasie spalanie bardzo niskie, a w miescie jak widac wzrasta. Moj styl jazdy: w miescie unikam gwaltownych przyspieszen,, hamuje czesto silnikiem. W trasie bardzo podobnie jak w miescie, staram sie utrzymywac stala predkosc. W opcji autostradowej zauwazyle ze powyzej 120 km/h spalanie zaczyna drstycznie rosnac, tzn. przy 130 km/h wynosi okolo 7,3, przy 140 km/h to juz okolo 8
4,6
Mazda 3 II
Hatchback 1.6 MZ-CD 115KM 85kW
7,3
Mazda 3 II
Hatchback 1.6 MZR 105KM 77kW
Nie miałem okazji robić żadnej małej/średniej/dużej naprawy od 6 lat, więc na razie nie mam zdania.
7,4
Mazda 3 II
Hatchback Facelifting 1.6 MZR 105KM 77kW
Jak na Japończyka przystało części do tanich nie należą, ale można to brać z przymrużeniem oka. Do tej pory (po zakupie) wymieniłem tylko klocki i akumulator (obie części miały już 4.5 roku), klocki wykazywały wysokie zużycie, a akumulator był w 64% naładowany. Obie części były fabrycznie nowe i dopiero teraz przyszedł czas na wymianę. Klocki kosztują od 80zł (tanie chińskie) do 280zł za ceramikę (na ceramiczne się zdecydowałem) - ceny na przód, tył jest tańszy o ok 10%. Poprzedni właściciel nie robił nic w tym samochodzie oprócz wymiany płynów i filtrów, co potwierdziło ASO.
8,3
Mazda 3 II
Sedan 1.6 MZR 105KM 77kW
8,5
Mazda 3 II
Hatchback 2.0 MZR 151KM 111kW
Bez awarii, tylko części eksploatacyjne.
Mazda 3 II