Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda 3 I

Podsumowanie 446 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Mazda 3 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,6
39,24 zł
14
7,9
46,97 zł
144
8,7
51,71 zł
75
10,9
65,16 zł
4
11,4
68,18 zł
17
10,4
62,02 zł
4
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Mazda 3 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,7
27,01 zł
2
9,0
28,01 zł
24
10,3
32,12 zł
14
12,3
38,41 zł
1
Silniki Diesla Mazda 3 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,6
34,21 zł
6
5,4
32,84 zł
127
6,4
39,01 zł
14

Zużycie paliwa Mazda 3 I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (446)

9,6
Mazda 3 I
Hatchback 1.6 MZR 105KM 77kW
Super 40tys km w ciagu roku. wymiana plynow, klockow i pompa wody, która była na wykończeniu jak kupiłem auto przejechała 20k km hałasując. Spalanie benzyna ok 8l/100km, gazu ok 9.3L Przy jezdzie 60% trasa 40% miasto zazwyczaj 100-120kmh w trasie, korki w miescie, przy 150-160 pali ok 11l gazu
8,7
Mazda 3 I
Sedan 1.6 MZR 105KM 77kW
Nie można sie przyczepić do czegokolwiek. Autem jeżdżę już 5 lat i nigdy mnie nie zawiodło. Regularne serwisowanie u pana Henia (nie MIRKA)i wszystko działa. Generalnie bardzo polecam to niepozorne auto. Z gazem nie ma problemu (pośredni wtrysk) i wszystko śmiga. Rdza to bajki, coś tam bierze ale jak sie dba to żadnych problemów nie ma. Autem zrobiłem tylko 50.000 km od początku tego przebiegu na gazie. Zastanawaim sie nad zmianą na coś nowszego i szczerz powiedziawszy boje sie zmienić na jakąś pierdziawkę (nowe silniki turbo doladowane bo gazu juz nie wsadzisz), cieżko bedzie sie rozstać. Podsumowaując ten kto jezdzil mazda doceni bezawaryjnosc i przyjemnosc z jazdy!
6,7
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
Jestem zszokowany jedyne co trzeba pamiętać to o okresowych wymianach oleju, tarcz hamulcowych, klocków, paska rozrządu. Nawet jak wszystko wypadnie na raz to koszt nie zrujnuje budżetu.
12,5
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
Jak w każdym golfie, focusie itp. Klocki, zawieszenie, tarcze na tym samym poziomie. Jedynie części/osprzęt silnika itd mają już typowo japońskie ceny i tu przy zakupie trzeba uważać na parę elementów, bo np Sonda lambda w oryginale potrafi kosztować 1600zł ! zamienników nie ma praktycznie i trzeba kombinować na allegro. To samo dotyczy pompy wspomagania, regenerowane w granicach 1800zł ! używane tanie też nie są, jednak da się je ogarnąć u speca. Reszta części w cenach standardowych jak u konkurencji.
7,3
Mazda 3 I
Sedan 1.6 MZR 105KM 77kW
Bardzo dobrze.
8,5
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
W mojej mazdzie psują się tylko drobnostki. Poważne rzeczy zapewniające jazdę działają zawsze bez zarzutu. Koszt serwisowania auta na orygianlnych częściach jest drogi (termostat to np. 300 zł do forda mk ii to 150 - części są kompatybilne, bo to prawie ten sam silnik, czujnik temperatury zewnętrznej i climatronika to 450 zł, wydech (monolit z katalizatorem) 4500 zł spręzarka klimatyzacji 2500 zł, regenerowana 1000 zł, koszt malowania drzwi i nadkola w aso [lekkie zadrapanie] 2500 zł, przegląd w ASO to około 500 zł do 800 zł)
7,3
Mazda 3 I
Sedan 1.6 MZR 105KM 77kW
Samochód przy mojej dosyć dynamicznej jeździe palił mi 7-8 litrów. Jeśli chodzi o koszty wymiany różnych części to dam przykład. Wymiana świec, obudowy tłumika, końcówki drążka z robocizną w serwisie Bosha wyszły mnie ... 350 zł. Samochód prosty w utrzymaniu, nie psuje się, części i naprawy tanie.
8,3
Mazda 3 I
Hatchback 1.4 MZR 84KM 62kW
Instalacja sprawdzona niezawodna , instalacja Lovato jest stosunkowo niedroga więc bardzo szybko się zwraca . W trasie sama ekonomia
7,1
Mazda 3 I
Hatchback 1.6 MZR 105KM 77kW
Przejechałem od zakupu kilka tys km, większość to trasy ze średnią prędkością 80-100 km/h, z 10-20% miasto. Po tym czasie komputer pokazuje 6.2 litra jako średnie spalanie, tankując na stacji wychodzi podobnie. Jeżdżę stosując EcoDriving, ale też nie zamulam. Jest to znacznie mniej niż inni tu piszący. Wcześniej jeździłem civicem 1.4 benz i mam wrażenie, że więcej palił. Co do części-półki co nic nie zmieniałem.
8,5
Mazda 3 I
Hatchback 1.6 MZR 105KM 77kW
Auto drogie w zakupie ale zaoszczędza się na kosztach napraw, których nie trzeba wykonywać. Cen części nie znam bo nie musiałem nic wymieniać. Byłoby doskonale gdyby nie duże spalanie powyżej 8l.
Mazda 3 I