Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda 3 I

Podsumowanie 445 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Mazda 3 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,6
39,43 zł
14
7,9
47,21 zł
143
8,7
51,97 zł
75
10,9
65,48 zł
4
11,4
68,52 zł
17
10,4
62,33 zł
4
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Mazda 3 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,7
26,91 zł
2
9,0
27,91 zł
24
10,3
32,00 zł
14
12,3
38,26 zł
1
Silniki Diesla Mazda 3 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,6
33,80 zł
6
5,4
32,45 zł
127
6,4
38,54 zł
14

Zużycie paliwa Mazda 3 I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (445)

6,9
Mazda 3 I
Sedan 1.6 MZR 105KM 77kW
Napraw praktycznie nie ma. Przeglądy poza ASO kosztują tyle co i dla innych aut a spalanie zaskakująco niskie. Nie podzielam opinii innych, moje auto naprawdę pali 6-6.5 w trasie i ok 7.5-8 w mieście.
5,1
Mazda 3 I
Hatchback 1.6 MZ-CD 109KM 80kW
7,3
Mazda 3 I
Hatchback 1.6 MZ-CD 109KM 80kW
8,9
Mazda 3 I
Hatchback 1.6 MZR 105KM 77kW
7,2
Mazda 3 I
Hatchback 1.6 MZR 105KM 77kW
7,1
Mazda 3 I
Hatchback 1.6 MZ-CD 109KM 80kW
Zdecydowanie lepsze rozwiązanie to benzyna + gaz. Przy obecnej cenie diesla ten silnik to smok.
9,0
Mazda 3 I
Hatchback 1.6 MZR 105KM 77kW
Tu niestety trzeba posypać głowę popiołem. Spalanie duże, nawet bardzo jak na taki silnik. Nie proponuję zakupu tego auta dla osób z ciężką nogą ani dla osób jeżdżących nim wyłącznie do pracy bo jego zakup będzie jedynie początkiem wydatków. Przy jeździe w trasie pali na przyzwoitym poziomie.
6,8
Mazda 3 I
Hatchback 1.6 MZ-CD 109KM 80kW
Ekonomiczność średnia zważywszy na częste odwiedziny u mechaników. Błędy silnika i naprawa blacharki.
5,8
Mazda 3 I
Hatchback 1.6 MZ-CD 109KM 80kW
6,3
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
Niezależnie od warunków drogowych oraz dynamiki jazdy, spalanie auta na poziomie poniżej 7,5 l/100 km constans. Na dłuższych trasach, bez większych kłopotów rozmienia na 6l/100 km.
Mazda 3 I