Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda 3 I

Podsumowanie 445 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Mazda 3 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,6
39,43 zł
14
7,9
47,21 zł
143
8,7
51,97 zł
75
10,9
65,48 zł
4
11,4
68,52 zł
17
10,4
62,33 zł
4
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Mazda 3 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,7
26,91 zł
2
9,0
27,91 zł
24
10,3
32,00 zł
14
12,3
38,26 zł
1
Silniki Diesla Mazda 3 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,6
33,80 zł
6
5,4
32,45 zł
127
6,4
38,54 zł
14

Zużycie paliwa Mazda 3 I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (445)

8,8
Mazda 3 I
Hatchback 1.6 MZR 105KM 77kW
5,9
Mazda 3 I
Hatchback 1.6 MZ-CD 109KM 80kW
w porządku
9,1
Mazda 3 I
Hatchback 1.6 MZR 105KM 77kW
dużo pali to jedyna wada tego samochodu mimo spokojnej jazdy zużywa po mieście 10-11 litrów ale jest LPG dla niektórych profanacja ale jednak taniej na każde 100.000 km oszczędność 25tyś zł po odliczeniu wszystkich kosztów związanych z serwisem instalacji auto na gazie sprawuję sie rewelacyjnie brak kłopotów instalacja stag 4+ spalanie j.w. trzeba wybierać dobre firmy, poprawna insatalacja daje pełną satysfakcję ,należy także pamiętać o serwisowaniu instalacji właściwie upewnianiu się czy wszystko pracuje poprawnie 1 raz na 10tyś instalacja montowana w firmie "NAGAZ" ŁÓDŹ
6,0
Mazda 3 I
Sedan 1.6 MZ-CD 109KM 80kW
Tutaj mam mieszane uczucia. Przede wszystkim za mały bak jak na tę klasę i wielkość samochodu. 45 litrów to zdecydowanie poniżej oczekiwań. Na pełnym zbiorniku, tylko po Warszawie, zasięg to 550 / 600km jazdy normalnej i 600 / 650km przy oszczędnym prowadzeniu (tu na zakresie obrotów 1700 - 2000). W trasie, zasięg przy prędkości 120 - 130km/h wyszedł 830 i 6 litrów w baku. Tu zaznaczam, że tempo było jednostajne, bez wyprzedzania ze zwiększaniem obrotów, bez redukcji. Autostrada w Niemczech. Przy używaniu biegów i przy bardziej agresywnej jeździe, niestety spalanie bardzo wzrasta. Części zamienne bardzo drogie. Z racji tego, że samochód był służbowym, to pod uwagę było brane tylko ASO. Prywatnie nie było by mnie stać: katalizator: 4700pln; turbina z wymianą: 5500pln; filtr paliwa z wymianą: ok 400pln. Nie są to ceny dla "Kowalskiego". Do wielu elementów brak zamienników i trzeba niestety topić spore pieniądze. Kompletne sprzęgło z łożyskiem do mojego prywatnego V40 1,9d: 800pln + 350pln wymiana (bez dwumasy); do Mazdy, ten sam zesaw (również bez dwumasy): 1200 za części + minimum 500pln wymiana. Jest różnica ...
8,7
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
9,2
Mazda 3 I
Hatchback 1.6 MZR 105KM 77kW
6,5
Mazda 3 I
Hatchback 1.6 MZR 105KM 77kW
10,0
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
8,6
Mazda 3 I
Sedan 2.0 MZR 150KM 110kW
dwu litrowy automacik dobze spala a szczegolnie jak pocisnie mu sie na gaz mioasto 10l mieszany 8,5 w trasie 7,3 l /100km
11,2
Mazda 3 I
Hatchback 2.3 162KM 119kW
12 l
Mazda 3 I