Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda 3 I Hatchback

Podsumowanie 321 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Mazda 3 I Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,6
39,35 zł
14
8,9
53,40 zł
108
8,7
52,21 zł
50
10,9
65,34 zł
4
Silniki Benzynowe Mazda 3 I Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,7
26,24 zł
2
9,1
27,72 zł
16
10,3
31,15 zł
10
Silniki Diesla Mazda 3 I Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,6
33,24 zł
6
5,5
32,37 zł
98
6,4
38,21 zł
13

Lista raportów zużycia paliwa (321)

6,3
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
10,5
Mazda 3 I
Hatchback 1.6 MZR 105KM 77kW
Przy normalnej jeździe pali 10L gazu (trochę miasto, trochę trasa). Mój rekord to 8,8L ale jechałem mega przepisowo. Na niemieckiej autostradzie 160-180 wychodzi 12,5L i nie chce zejść niżej. Średnio po prostu dycha, uważam że przy takich cenach gazu nie jest źle!
7,2
Mazda 3 I
Hatchback 1.4 MZR 84KM 62kW
50-90-100 km/h = 6 l 60-100-120 = 7/7.3 l 60-120-140 = 7.7/8 l Autostrada załadowany po sufit + 4 osoby cały czas 140 = 8.5 Auto uzytkowałem 2 lata, jak na swoją cene to chyba w tym roczniku nie kupimy nic w podobnych pieniądzach. Solidne auto, drobne naprawy takie jak drążki stabilizatora, delikatne problemy z rdzą. Bolał brak klimatyzacji.
10,0
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
Stosunek mocy do spalania wręcz wyśmienity. Na Pb zrobiłem 20tys. Aktualnie od roku i 20tys lpg i ŻADNYCH problemów.
8,0
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
Stosunek mocy do spalania wręcz wyśmienity. Na Pb zrobiłem 20tys. Aktualnie od roku i 20tys lpg i ŻADNYCH problemów.
7,7
Mazda 3 I
Hatchback 1.6 MZR 105KM 77kW

Usterki Mazda 3 I

Liczba wpisów: 32

Mazda 3 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

8,8
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
Samochód mam od pół roku. Więc dane pochodzą z zimy oraz wczesnej wiosny Jeżdżę nim głównie po Wrocławiu - w mieście spalanie ok 9-10 litrów. W lecie pewnie to samo wyjdzie bo mniejszy ruch ale klime trzeba będzie uruchomić. W trasie przy normalnej jeździe bez zbędnego gazowania i wyprzedzania by być 5 metrów dalej - 6.5 wyszło ostatnio na 500 kilometrach, bez klimy, ok 10 stopni na zewntątrz. Dlugiej trasy na autostradzie z wiekszymi predkosciami nie robilem to się nie wypowiem. Jak kogoś interesuje to frajda z jazdy tym samochodem jest duża, stostunek mocy do wagi super, potrafi się zebrać bardzo ładnie. Wiadomo - są mocniejsze samochody, ale uważam, że jeżdząc tym nie odczuwam jakiegokolwiek braku mocy. Auto jedzie jak chcę. Z minusów - hałas. Stara konstrukcja sprawia, że w środku przy większych predkościach jest stosunkowo głośno porónując do nowych osobówek. Nie chodzi tu już nawet o silnik tylko raczej hałas powietrza i opon. Ale to tak powyżej 120-130 km/h Tak czy inaczej - polecam :)
7,1
Mazda 3 I
Hatchback 1.6 MZR 105KM 77kW
5,5
Mazda 3 I
Hatchback 1.6 MZ-CD 109KM 80kW
5,2
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
Wartości spalania zmieniają się w dziwny sposób. Mam na myśli to, że spalanie w niewielkim stopniu zależy od prędkości i sposobu jazdy (+-0,5L od skrajności w skrajność) a bardzo zależy od pogody, fazy książyca lub czegokolwiek. Na identycznej trasie (100km trasy, 10km miasta) pokonywanej raz na miesiąc widziałem już wszystkie rezultaty. Jednego razu trasa pokonana przy 140km/h dała 6,2 przy słoneczku i temp. +3, a innym razem jazda 80-90 za TIRem dała 6,3 na lekkim mrozie przy bardzo dużej wilgotności. Kiedyś był też wynik poniżej 5l przy normalnej jeździe. Wniosek z tego płynie taki, że można korzystać z tego co oferuje silnik nie bojąc się, że spalanie wzrośnie dwukrotnie. Po co martwić się czymś na co nie ma się wpływu? ;) W mieście auto pochłania absurdalne ilości paliwa, szczególnie niedogrzany silnik. Przy stabilnej jeździe 80-90 pustą drogą na 6 biegu, bez zatrzymywania i wyprzedania, można wykręcić wynik w okolicach 4l przy ciepełku na letnich oponach.
Mazda 3 I Hatchback