Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda 3 I Hatchback

Podsumowanie 319 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Mazda 3 I Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,6
39,43 zł
14
7,9
47,51 zł
105
8,7
52,32 zł
50
10,9
65,48 zł
4
Silniki Benzynowe Mazda 3 I Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,7
26,91 zł
2
9,1
28,42 zł
16
10,3
31,95 zł
10
Silniki Diesla Mazda 3 I Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,6
33,80 zł
6
5,5
32,94 zł
99
6,4
38,86 zł
13

Lista raportów zużycia paliwa (319)

12,5
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
Jak w każdym golfie, focusie itp. Klocki, zawieszenie, tarcze na tym samym poziomie. Jedynie części/osprzęt silnika itd mają już typowo japońskie ceny i tu przy zakupie trzeba uważać na parę elementów, bo np Sonda lambda w oryginale potrafi kosztować 1600zł ! zamienników nie ma praktycznie i trzeba kombinować na allegro. To samo dotyczy pompy wspomagania, regenerowane w granicach 1800zł ! używane tanie też nie są, jednak da się je ogarnąć u speca. Reszta części w cenach standardowych jak u konkurencji.
8,5
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
W mojej mazdzie psują się tylko drobnostki. Poważne rzeczy zapewniające jazdę działają zawsze bez zarzutu. Koszt serwisowania auta na orygianlnych częściach jest drogi (termostat to np. 300 zł do forda mk ii to 150 - części są kompatybilne, bo to prawie ten sam silnik, czujnik temperatury zewnętrznej i climatronika to 450 zł, wydech (monolit z katalizatorem) 4500 zł spręzarka klimatyzacji 2500 zł, regenerowana 1000 zł, koszt malowania drzwi i nadkola w aso [lekkie zadrapanie] 2500 zł, przegląd w ASO to około 500 zł do 800 zł)
8,3
Mazda 3 I
Hatchback 1.4 MZR 84KM 62kW
Instalacja sprawdzona niezawodna , instalacja Lovato jest stosunkowo niedroga więc bardzo szybko się zwraca . W trasie sama ekonomia
7,1
Mazda 3 I
Hatchback 1.6 MZR 105KM 77kW
Przejechałem od zakupu kilka tys km, większość to trasy ze średnią prędkością 80-100 km/h, z 10-20% miasto. Po tym czasie komputer pokazuje 6.2 litra jako średnie spalanie, tankując na stacji wychodzi podobnie. Jeżdżę stosując EcoDriving, ale też nie zamulam. Jest to znacznie mniej niż inni tu piszący. Wcześniej jeździłem civicem 1.4 benz i mam wrażenie, że więcej palił. Co do części-półki co nic nie zmieniałem.
8,5
Mazda 3 I
Hatchback 1.6 MZR 105KM 77kW
Auto drogie w zakupie ale zaoszczędza się na kosztach napraw, których nie trzeba wykonywać. Cen części nie znam bo nie musiałem nic wymieniać. Byłoby doskonale gdyby nie duże spalanie powyżej 8l.
7,7
Mazda 3 I
Hatchback 1.6 MZR 105KM 77kW
8,0
Mazda 3 I
Hatchback 1.6 MZR 105KM 77kW
Koszty eksploatacyjne zmniejszyły się o połowę auto bardzo tanie w utrzymaniu ! Instalacja Lovato bardzo tania szybko się zwróciła.
6,3
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
10,5
Mazda 3 I
Hatchback 1.6 MZR 105KM 77kW
Przy normalnej jeździe pali 10L gazu (trochę miasto, trochę trasa). Mój rekord to 8,8L ale jechałem mega przepisowo. Na niemieckiej autostradzie 160-180 wychodzi 12,5L i nie chce zejść niżej. Średnio po prostu dycha, uważam że przy takich cenach gazu nie jest źle!
7,2
Mazda 3 I
Hatchback 1.4 MZR 84KM 62kW
50-90-100 km/h = 6 l 60-100-120 = 7/7.3 l 60-120-140 = 7.7/8 l Autostrada załadowany po sufit + 4 osoby cały czas 140 = 8.5 Auto uzytkowałem 2 lata, jak na swoją cene to chyba w tym roczniku nie kupimy nic w podobnych pieniądzach. Solidne auto, drobne naprawy takie jak drążki stabilizatora, delikatne problemy z rdzą. Bolał brak klimatyzacji.
Mazda 3 I Hatchback