Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda 3 I Hatchback

pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR 150KM 110kW (w l/100km)
Średnie zużycie
8,7
Deklaracja producenta
8,2
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
9,0
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
8.3
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
10.6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.2
lpg - zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR 150KM 110kW (w l/100km)
Średnie zużycie
10,3
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
10,7
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
10.0
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
11.9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
8.9

Lista raportów zużycia paliwa (60)

10,2
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
8,3
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
samochód w posiadaniu od 10.2016 średnie minimalne spalanie w trasie nie przekroczyło mi 7,5l na 350km w jeżdzie mieszanej wychodzi ok. 9l tylko po mieście nie jeżdżę więc nie wiem Droga jest wymiana sprężarki klimatyzacji-sama część 1300zł(zamiennik)
12,5
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
Jak w każdym golfie, focusie itp. Klocki, zawieszenie, tarcze na tym samym poziomie. Jedynie części/osprzęt silnika itd mają już typowo japońskie ceny i tu przy zakupie trzeba uważać na parę elementów, bo np Sonda lambda w oryginale potrafi kosztować 1600zł ! zamienników nie ma praktycznie i trzeba kombinować na allegro. To samo dotyczy pompy wspomagania, regenerowane w granicach 1800zł ! używane tanie też nie są, jednak da się je ogarnąć u speca. Reszta części w cenach standardowych jak u konkurencji.
8,5
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
W mojej mazdzie psują się tylko drobnostki. Poważne rzeczy zapewniające jazdę działają zawsze bez zarzutu. Koszt serwisowania auta na orygianlnych częściach jest drogi (termostat to np. 300 zł do forda mk ii to 150 - części są kompatybilne, bo to prawie ten sam silnik, czujnik temperatury zewnętrznej i climatronika to 450 zł, wydech (monolit z katalizatorem) 4500 zł spręzarka klimatyzacji 2500 zł, regenerowana 1000 zł, koszt malowania drzwi i nadkola w aso [lekkie zadrapanie] 2500 zł, przegląd w ASO to około 500 zł do 800 zł)
10,0
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
Stosunek mocy do spalania wręcz wyśmienity. Na Pb zrobiłem 20tys. Aktualnie od roku i 20tys lpg i ŻADNYCH problemów.
8,0
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
Stosunek mocy do spalania wręcz wyśmienity. Na Pb zrobiłem 20tys. Aktualnie od roku i 20tys lpg i ŻADNYCH problemów.
8,8
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
Samochód mam od pół roku. Więc dane pochodzą z zimy oraz wczesnej wiosny Jeżdżę nim głównie po Wrocławiu - w mieście spalanie ok 9-10 litrów. W lecie pewnie to samo wyjdzie bo mniejszy ruch ale klime trzeba będzie uruchomić. W trasie przy normalnej jeździe bez zbędnego gazowania i wyprzedzania by być 5 metrów dalej - 6.5 wyszło ostatnio na 500 kilometrach, bez klimy, ok 10 stopni na zewntątrz. Dlugiej trasy na autostradzie z wiekszymi predkosciami nie robilem to się nie wypowiem. Jak kogoś interesuje to frajda z jazdy tym samochodem jest duża, stostunek mocy do wagi super, potrafi się zebrać bardzo ładnie. Wiadomo - są mocniejsze samochody, ale uważam, że jeżdząc tym nie odczuwam jakiegokolwiek braku mocy. Auto jedzie jak chcę. Z minusów - hałas. Stara konstrukcja sprawia, że w środku przy większych predkościach jest stosunkowo głośno porónując do nowych osobówek. Nie chodzi tu już nawet o silnik tylko raczej hałas powietrza i opon. Ale to tak powyżej 120-130 km/h Tak czy inaczej - polecam :)
8,9
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
Jestem zadowolony. Poprzednie auto wyposażone w silnik 2.0 Turbo o mocy 185KM paliło ok. 50% więcej. Tutaj wygląda to tak: jazda po Warszawie (korki pomieszane z szybszymi partiami) ok. 10-10,5 l. Jazda na trasie po drogach krajowych przy prędkościach w granicach dozwolonych bez klimatyzacji 6,3 - 6,7 l. Jazda z prędkością 100-120 km/h na ekspresówkach to około 7-7,3 litra. Z tego co zauważyłem to pali mi mniej niż innym użytkownikom, ale jeżdżę sam lub w 2 osoby, raczej bez bagażu i póki co bez klimy.
8,7
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
Az trudno w to uwiezyc balem sie gazu, ale nie potrzebnie zadnych problemow, spalanie odnotowane przy normalnych jazdach! Silnik znakomicie przyswaja gaz. Szczerze polecam!
9,5
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
Jest bardzo dobrze, tym bardziej teraz odkąd jeżdzę na LPG. Ceny części w porównywalnych cenach do innych marek poza tym dużo dobrych zamienników ze względu na pokrewieństwo z Fordem Focusem.
Mazda 3 I Hatchback