Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda 121 II

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.3 16V 72KM 53kW (w l/100km)
Średnie zużycie
6,7
Deklaracja producenta
6,9
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
6.5
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
8.0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
5.6
lpg - zużycie paliwa dla silnika 1.3 16V 72KM 53kW (w l/100km)
Średnie zużycie
7,5
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
7.1
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
9.3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
6.1

Lista raportów zużycia paliwa (48)

7,6
Mazda 121 II
Hatchback 1.3 16V 72KM 53kW
7,0
Mazda 121 II
Hatchback 1.3 16V 72KM 53kW
Trasa 5 z hakiem, miasto przy intensywnych korkach od 8 do 10, naprawy i przeglądy taniocha, dodatkowo niska awaryjność auta sprzyja oszczędności. Mechanik, u którego wymieniane ostatnio były amortyzatory, twierdzi, że poprzednie musiały tam siedzieć od nowości (bryka ma 14 lat :))
7,2
Mazda 121 II
Hatchback 1.3 16V 72KM 53kW
Wydaje mi się, że autko jednak pali sporo. W mieście przy średniodynamiczej jeździe spala ok 8-8,5 litra. Na trasie ok. 6-6,5
7,2
Mazda 121 II
Hatchback 1.3 16V 72KM 53kW
6,6
Mazda 121 II
Hatchback 1.3 16V 72KM 53kW
7,7
Mazda 121 II
Hatchback 1.3 16V 72KM 53kW
Dojazdy do pracy (8km) - do 10 litów benzyny/100 km w zimie Latem na trasie 80 km/h - 5.2 litrów.
5,9
Mazda 121 II
Hatchback 1.3 16V 72KM 53kW
moja mazda według mnie pali mało i jest bardzo dynamiczna jak na tak małe spalanie
5,9
Mazda 121 II
Hatchback 1.3 16V 72KM 53kW
moja mazda według mnie pali mało i jest bardzo dynamiczna jak na tak małe spalanie
6,8
Mazda 121 II
Hatchback 1.3 16V 72KM 53kW
7,8
Mazda 121 II
Hatchback 1.3 16V 72KM 53kW
tez szalu nie ma... lekko podlubany silnik, pokazuje swoje pazurki na miesice, ale lubi wypic... :| naprawy sa raczej tanie (auto nie jest skomplikowane), ale czesci do nich raczej dropgie... pomimo zamiennikow, wszystko przyjezdza z japonii :)
Mazda 121 II