Szukaj

Raporty zużycia paliwa Lexus RX L SUV

pb - zużycie paliwa dla silnika 450h 313KM 230kW (w l/100km)
Średnie zużycie
8,0
Deklaracja producenta
5,2
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
7.4
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
9.8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
6.8

Lista raportów zużycia paliwa (4)

7,8
Lexus RX L
SUV 450h 313KM 230kW
8,0
Lexus RX L
SUV 450h 313KM 230kW
7,3
Lexus RX L
SUV 450h 313KM 230kW
Konfiguracja samochodu: Lexus RX450hL PRESTIGE + Pakiet Luxury Wszystkie trasy z okolic Sosnowca, stany według komputera pokładowego: 1. Makarska /Chorwacja w obie strony +200 km na miejscu. 4 dorosłe osoby + całkowicie załadowany bagażnik (nic więcej się nie zmieściło). W sumie 2600 km trasą przez Węgry (nie wjeżdżałem do Austrii). Jazda 3/4 autostradą z prędkościami 130-150 km/h (czasami wolniej, czasami szybciej). Spalanie 8.4l na 100 km. 2. Kielce w dwie strony przez Siewierz, Zawiercie, Jędrzejów -6.8l na 100 km (prędkości normalne) 3. Wadowice przez Oświęcim, Kety, Andrychów (gdzie się dało to "ile fabryka dała"w trybie SPORT+) 9.6l na 100 km, z powrotem normalne prędkości spalanie z całości spadło do 8.5l na 100 km. Według mnie komputer nieco zawyża spalanie bo tankując na tej samej stacji przy tym samym dystrybutorze (pozostałe warunki pojazdu też takie same) paliwo 95miles PLUS udało mi się wlać "pod korek" mniej paliwa niż wychodziło to z prostego przeliczenia spalania i przejechanych km (tankowany cały bak 50l paliwa).
9,0
Lexus RX L
SUV 450h 313KM 230kW
Samochód bardzo elegancki i dostojny. Zniechęca do szybkiej jazdy. Chce się w nim przebywać jak najdłużej. Jeśli nie używam tempomatu cały czas łapię się na tym , że jadę coraz wolniej. Moim zdaniem najbardziej zaskakuje różnica między wersją 200t (krótka wersja) i hybrydą. Bezgłośne przemieszczanie się w trybie elektrycznym. Skrzynia CVT wymaga przyzwyczajenia. Tryb sport w zasadzie dezaktywuje tryb elektryczny i do głosu dochodzi silnik benzynowy, który ustawia się na obrotach w zakresie maksymalnego momentu obrotowego. Logiczne, ale przy przyspieszaniu słyszalny jest jednostajny dźwięk. Jedyne wyjście to przejście w tryb "ręczny" skrzyni biegów, ale nie jest to zbyt wygodne. Jedyny zarzut do Lexusa to grafika nawigacji, wygląda przestarzale. Zachęcam do systemu HUD wyświetlającego najistotniejsze informacje na szybie. Bardzo ułatwia koncentrację na drodze. Uwielbiam jednak obserwować na ekranie LCD przepływ energi między silnikami i akumulatorami co oczywiście odwraca uwagę od tego co na drodze. Dobrze , że Lexus nie proponuje ekranu dotykowego. Problem z odciskami palców odpada. Trzeci rząd siedzeń należy wyłącznie traktować awaryjnie. Moje dzieci 9 i 6 lat się mieszczą i lubią tam jeździć, mają osobną klimę. Nawet pozostaje trochę miejsca w bagażniku, ale ciężko sobie wyobrazić np. jazdę na wakacje z 7-osobową rodziną i bagażami. Na koniec komentarz odnoście polityki cenowej Lexusa w Polsce. Samochód wg cennika wraz z opcjonalnym wyposażeniem i lakierem metalik kosztuje 415 000 zł. Nawet nie chciało mi się kontaktować ze sprzedawcą w Polsce odnośnie negocjacji cenowych. Ile mógłbym utargować ? Kupiłem auto poza Polską za kwotę odpowiadającą 285 000 zł (po krótkich negocjacjach, bez negocjacji - 297 000).
Lexus RX L SUV