Szukaj

Raporty zużycia paliwa Lexus IS III

Podsumowanie 86 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Lexus IS III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,1
60,55 zł
44
9,9
59,23 zł
15
Silniki Hybrydowe Lexus IS III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,7
40,16 zł
27

Zużycie paliwa Lexus IS III – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (86)

6,3
Lexus IS III
Sedan 300h 223KM 164kW
Auto jest idealną alternatywą dla diesla, szczegółnie do jazdy miejskiej i krótko dystansowej. Brak turbiny, wysilonego silnika, dobra skrzynia biegów (może niezbyt szybka i nie każdy lubi specyfikę pracy E-CVT) ale auto potrafi dać frajdę z jazdy. Przy prędkościach autostradowych nie ustępuje zwykłym autom, a do tego wbrew opiniom nie pali wtedy też dużo :) Średnie spalanie w typowej miejskiej jeździe utrzymuje mi się na poziomie 7l. 800km na baku po mieście nie stanowi problemu. Przy delikatnej jeździe, pozwala na więcej, jednak nie mam lekkiej nogi więc tylko 800km :) Nie bójcie się hybryd - polecam.
10,0
Lexus IS III
Sedan 200t 245KM 180kW
9,0
Lexus IS III
Sedan Facelifting 200t 245KM 180kW
11,6
Lexus IS III
Sedan 200t 245KM 180kW
9,5
Lexus IS III
Sedan Facelifting 200t 245KM 180kW
W trasie bez problemu przy 140 mozna spalic 7.5l/100 w trybie eko, przy 90 km/h jest to okolo 6.5-7l. W miescie od 10l do 11l w trybie normalnym przy delikatnym obchodzeniu sie z pedalem hamulca i gazu
11,8
Lexus IS III
Sedan 200t 245KM 180kW
Dziennik kosztów dla Lexus IS III
Średni koszt przejechania 100 km
48,00 zł
8,7
l/100km
Zobacz dzienniki
10,3
Lexus IS III
Sedan 200t 245KM 180kW
8,8
Lexus IS III
Sedan 200t 245KM 180kW
9,5
Lexus IS III
Sedan 250 207KM 152kW
11,8
Lexus IS III
Sedan 200t 245KM 180kW
Przy takiej niedużej wadze i średnich osiągach to powinien palić dużo mniej. Miałem dużo większe auta z dużo większymi silnikami które paliły o litr czy dwa więcej a bez porównania lepiej jeździły. Idea downsizing'u poległa tutaj. Niby malutki silniczek + turbo powinno mniej palić i do tego beznadziejny system start-stop (mam go po raz pierwszy). Skasowałem pomiar i po zatankowaniu w sumie ponad 180 litrów zaoszczędził 1,3 litra :) a ile razy rozrusznik uruchamiał silnik... a ile razy powodowało to u mnie zmianę języka na łacinę :) Tu nie mam zarzutów do Lexusa bo to wymysł UE - kompletna bzdura - użytkownik powinien mieć wybór jak nie chce go używać to wyłącza NA STAŁE i po nerwach.
Lexus IS III