Szukaj

Raporty zużycia paliwa Lexus IS III Sedan

pb - zużycie paliwa dla silnika 200t 245KM 180kW (w l/100km)
Średnie zużycie
10,0
Deklaracja producenta
7,0
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
11,8
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
9.2
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
13.3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.4

Lista raportów zużycia paliwa (27)

12,9
Lexus IS III
Sedan 200t 245KM 180kW
Sprawa klaruje się dokładnie tak: Przy 80km/h 6,8 Przy 90km/h 7,5 Przy 100km/h 8 Przy 110km/h 8,6 Potem przy 200km/h komputer pokazał 19,7l, a w rzeczywistości wyszło niemalże równe 20l. Samochód ma parę wad, jak skrzypienie zawieszenia, jak lekkie ruszanie się na włączonym trybie park, jak i np aby przełączy stację radiową o jedną wyżej, trzeba wcisnąć strzałkę w dół. Problemem okazały się także opony samochodu, które przy jeździe po krętych drogach górskich miały na sobie takie jakby kotki z gumy. Takie małe ubytki odstające od powierzchni opon. Kolejną kwestią jest brak możliwości stałego wyłączenia ESP.
10,4
Lexus IS III
Sedan 200t 245KM 180kW
Miasto ( bez większych korków ) + trasa, można zejść poniżej 10 czyli tak do 9,6, oszczędnie jadąc wyciągnąć 8,5 w trasie. Sprytny silnik, no ale auto jest trochę ciężkie ( te 5 gwiazdek ncap... )
13,3
Lexus IS III
Sedan 200t 245KM 180kW
Pali jak typowe 2.0 turbo czyli... dużo, szczegolnie biorąc pod uwage to co za to otrzymujemy - dwulitrową 4-cylidrówke z dużą turbo dziurą. Przy jeździe po mieście (Warszawa), ok. 30% drogi w korkach, przy jeździe dynamicznej ale absolutnie bez wciskania gazu do podłogi spalanie z komputera 17-18 litrów. Sądze że bez jazdy w godzinach szczytu i przy bardzo delikatnej nodze 12-13 litrów jest osiągalne. Ale 10 po mieście jak niektórzy tutaj piszą? Można zapomnieć, "bujdy na resorach". O trasie sie nie wypowiem bo nie jezdzilem nim w trasy. Osobiście uważam że to chyba najgorsza wersja silnikowa, niedużo mocniejsza od pozostałych, do tego z niesamowice irytującą turbo dziurą, a bez dwoch zdan pali najwiecej. Jezeli nie jedziemy w trybie manualnej zmiany i nie trzymamy obrotów silnika na poziomie 4-5 tyś. to od wciśniecia pedału gazu do momentu kiedy samochód zaczyna przyspieszać mijają około 2 sekundy, przed tym nie dzieje sie nic, ani drgnie, dosłownie. Jeśli chcemy szybko zmienić pas i wskoczyć w jakąś lukę to możemy o tym zapomnieć, najprawdopodobniej zajedziemy komuś droge i uderzy w nasz tył zanim turbina sie rozkreci a samochod ruszy. Chyba że nauczymy się wciskać pedał 2 sekundy przed wykonaniem jakiegokolwiek manewru. Co do pozostalych wersji silnikowych: 250 czyli 2,5 bez turbo powinien palic mniej, majac zdecydowanie lepszy rozklad momentu i brak turbo dziury. Natomiast 300h, na pewno pali zdecydowanie mniej i ma najlepsza reakcje na pedal gazu (jezdzilem juz hybrydami Lexusa).
10,3
Lexus IS III
Sedan 200t 245KM 180kW
No tutaj mnie najbardziej zabolało po przesiadce z diesla :) spalanie w mieście to spokojnie 10l, w dużych korkach 12-12.5, trasa kolo 9,5 (jazda 140-160). Jak prowadzi żona to wychodzi kolo 1-1.5l mniej :)
7,7
Lexus IS III
Sedan 200t 245KM 180kW
Pali bardzo mało. Aż się zdziwiłem. Przy 90 km/h jakieś 6l/100km. Przy 140-150 jakieś 8-8,5. W górskich serpentynach do 15l.
9,3
Lexus IS III
Sedan 200t 245KM 180kW
Trudno mi na razie ocenić, przejechałem zbyt mało km. Nie będzie tanio, bo te 245 KM trzeba wykarmić, ale frajda z jazdy wynagrodzi to na pewno. Zbyt krótkie okresy między przeglądami ( 15 tys. lub rok )
10,5
Lexus IS III
Sedan 200t 245KM 180kW
Poprzednio miałem Megane 2.0TCe 180KM i paliło na średnio 1l mniej, więc zważywszy na moc i masę auta spalanie wydaje się w normie. Opony letnie, jazda raczej dynamiczna.
Lexus IS III Sedan