Szukaj

Raporty zużycia paliwa Land Rover Range Rover II

on - zużycie paliwa dla silnika 2.5 D 136KM 100kW (w l/100km)
Średnie zużycie
11,0
Deklaracja producenta
11,1
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
12,8
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
10.7
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
13.4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
9.0

Lista raportów zużycia paliwa (30)

10,7
Land Rover Range Rover II
Terenowy 2.5 D 136KM 100kW
24,3
Land Rover Range Rover II
Terenowy 2.5 D 136KM 100kW
10,5
Land Rover Range Rover II
Terenowy 2.5 D 136KM 100kW
Cóż, Rangie mam od 3 miesięcy i już mogę co nieco powiedzieć. Już w pierwszych tygodniach bez wątpliwości zostało stwierdzone, że to kobieta. Ma swoje fanaberie, czasami nie odpali, czasami zablokuje silnik, ale jak się dba i okazuje dużo miłości jest naprawdę świetnym autem. Zdecydowanie nie jest to auto miejskie, rozpędza się trochę szybciej niż autobusy ZTM i pali jak smok, za to w trasie to inna bajka, komfort jazdy nie porównywalny z niczym. Po 5 godzinach jazdy z przerwą na zatankowanie nie było żadnego bólu, czy odrętwienia, i przy prędkości 100-110km/h - warto wspomnieć, że ta prędkość jest idealnym kompromisem między spalaniem i komfortem jazdy a tempem z jakim dociera się na miejsce - spala relatywnie mało. Fanom prędkości polecam poszukać czego innego, albo wersji z większym silnikiem, bo 134KM to jednak trochę mało na tak dużą dziewczynkę. Dodam, że części zamienne można kupować na tony, bo koszt używanych elementów jest ułamkiem ceny fabrycznie nowej części i jest tego zatrzęsienie na serwisach aukcyjnych.
9,0
Land Rover Range Rover II
Terenowy 2.5 D 136KM 100kW
Samochód bardzo drogi w eksploatacji- chodzi o naprawy. Jeśli chodzi o paliwo to spokojnie 8 litrów na 100 km przy normalnej jeździe.
10,6
Land Rover Range Rover II
Terenowy 2.5 D 136KM 100kW
biorac pod uwage wspolczynnik oporu rowny przyczepie kempingowej , to calkiem nie zle.
11,2
Land Rover Range Rover II
Terenowy 2.5 D 136KM 100kW
Awaryjny, drogie części, drodzy mechanicy, mnnóstwo drobnych i nie spodziwanych awarii.
10,7
Land Rover Range Rover II
Terenowy 2.5 D 136KM 100kW
Nowoczesne samochody, lżejsze, z napędem na jedną oś ( czyli tzw.terenówki ) z bezpośrednim wtryskiem mniej palą, ale są bardziej wrażliwe na wszystko. Nawet porządnym stacjom zdarzają się dziwne dodatki ... w Miłującej Pokój Republice Serbii zatankowałem coś, co było chyba roztopionymi w upale zniczami nagrobkowymi. Rycerz trochę protestował, powyżej setki nie dał się pogonić, i tyle. Nowoczesny układ Common Rail szlag by dawno trafił. Koszty naprawy, pokichanych wakacji itp. przekroczą z nawiązka oszczędność dwóch litrów na setkę. Cudów nie ma, RR ma 2.5 tony, automat ,stały napęd 4x4, silnik z komorami wirowymi. Rycerz, jak każdy arystokrata wypić lubi, lecz z umiarem. Wskaźnik zużycia paliwa tutaj jest dokładny, jak barman w GS, faktycznie oszukuje na niekorzyść klienta. W mieście i korkach 14 L/ 100 km faktycznego spalania. Na autostradzie 11 L / 100 km, ale z przyczepką i klimą,przy prędkości 110-120 km/h. Jadąc 80-90 km/h można zejść do 9 L. Realnie, bo wskaźnik pokazuje wtedy 7,8 L...Wskaźnik pomaga natomiast w technice oszczędnej jazdy, oraz ocenie stanu pojazdu. Ceny serwisu są oczywiście spore, ale jest dużo części używanych i zamienników. Pomimo wyższych kosztów, polecam serwisy, które w tych samochodach się specjalizują. Koszty utrzymania na oko 2 x większe niż małego, popularnego samochodu. Ubezpieczenie też da się przełknąć.
7,9
Land Rover Range Rover II
Terenowy 2.5 D 136KM 100kW
7,9
Land Rover Range Rover II
Terenowy 2.5 D 136KM 100kW
11,7
Land Rover Range Rover II
Terenowy 2.5 D 136KM 100kW
RR waży nie wiele więcej od frontery, jest słabszy w osiągach, ma większy silnik który średnio pali mi 12l a opel 7.5l. Rachunek prosty.
Land Rover Range Rover II