Szukaj

Raporty zużycia paliwa Land Rover Range Rover Sport I

Podsumowanie 37 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Land Rover Range Rover Sport I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
18,4
110,32 zł
8
18,2
108,90 zł
2
Silniki Benzynowe Land Rover Range Rover Sport I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
24,7
76,97 zł
3
18,0
55,86 zł
2
Silniki Diesla Land Rover Range Rover Sport I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,7
65,43 zł
10
11,8
71,58 zł
2
11,4
69,45 zł
1
12,1
73,85 zł
9
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (37)

12,0
Land Rover Range Rover Sport I
SUV 3.6 TD V8 272KM 200kW
Dość drogi serwis. Ale jest bardzo prosty w obsłudze więc mechanik w stodole sobie poradzi.
12,7
Land Rover Range Rover Sport I
SUV 2.7 TD 190KM 140kW
Nie wiem czy to kwestia dużego przebiegu - 240 000 km, zapchanych EGR?ów czy ciężkiej nogi, ale samochód nie należy absolutnie do ekonomicznych. Nieustające średnie spalanie 14-15l przy jeździe na krótkich odcinkach i/lub w mieście. To już zakrawa o spalanie TDV8 a nie TDV6.
16,3
Land Rover Range Rover Sport I
SUV 4.2 i V8 32V SC 390KM 287kW
w trasie minimalnie zszedłem do 12 litrów na 100km. Jazda do 110 km/h i bardzo delikatne muskanie gazu. Przy normalnej jeździe w trasie 15-16 litrów. W mieście przy spokojnej jeździe ok 20 - 21 litrów. Przy jeździe mocno agresywnej w mieście spalanie może dojść do 28-30 litrów. Szczerze mówiąc, myślałem, że będzie gorzej :)
12,8
Land Rover Range Rover Sport I
SUV 3.6 TD V8 272KM 200kW
Spalanie jest ok 14l głównie w mieście to jest bardzo dobrze. Ceny serwisu są fatalne. Przegląd na gwarancji po pierwszych 20tys km kosztował 4000zł. Potem już tylko gorzej. Nie wiem jak go serwisować po utracie gwarancji, dlatego go sprzedałem.
14,7
Land Rover Range Rover Sport I
SUV 3.6 TD V8 272KM 200kW
Te auto nie jest ekonomiczne. Zarówno w mieście jak i niestety w trasie pali dużo, szczególnie w porównaniu BMW X5 o tej samej mocy. W mrozy po mieście - 18 l/100km
10,3
Land Rover Range Rover Sport I
SUV 2.7 TD 190KM 140kW
Spalanie. Tutaj też zależy co kto gdzie i jak. Przy wersji 190KM na mieście potrafi spalić nawet 14l ale tylko wtedy gdy człowiek ciśnie pedał gazu na trybie sportowym. Tak trybem emeryt spala 11/12. W trasie na tempomacie do prędkości 130km/h wspaniałe spalanie 8/9 litrów/100km. Przeglądy. Zależy gdzie.W poznaniu można się posrać z cenami. Większość ludzi z zachpomorskiego jeździ do niemiec na przeglądy i naprawy jest tam taniej, szybciej i bardziej fachowo.
13,9
Land Rover Range Rover Sport I
SUV 2.7 TD 190KM 140kW
13,6
Land Rover Range Rover Sport I
SUV 3.6 TD V8 272KM 200kW
Trudno oczekiwać od samochodu 2,7 t i mocy 272KM aby mało spalał i jeszcze te 640 Nm
10,7
Land Rover Range Rover Sport I
SUV 2.7 TD 190KM 140kW
18,1
Land Rover Range Rover Sport I
SUV 4.4 i V8 32V 300KM 221kW
Jak na taką masę i stały napęd na 4 koła spalanie bardzo przyzwoite. Szczególnie przyjemnie jest przy dystrybutorze LPG - cały zbiornik za około 120 zł daje to zasięg na trasie ponad 400 km, na mieście lekko ponad 300. W przeliczeniu kosztów gazu na np. olej napędowy otrzymujemy : 8 L ON / 100 km - trasa 12,5 l ON / 100 km - miasto. W aucie można całkowicie niewidocznie zamontować instalację LPG. W miejscu koła zapasowego pod podłogą bagażnika mieści się zbiornik o poj. 88 l lecz z powodu zamontowania z lekkim przechyłem mieści się do niego około 66 -68 l bez oszukiwania czujnika. Wlew montujemy we wnęce wlewu benzyny wraz z adaptorem , dzięki czemu nie musimy przy każdym tankowaniu wkręcać adaptora ( wymagana przeróbka - skrócenie adaptora ). Instalacja BRC spisuje się znakomicie, po 30.000 km najmniejszych problemów ! To czy jedziemy na gazie czy na benzynie wiadomo tylko po lampkach kontrolnych. Spadek mocy praktycznie niezauważalny. Koszt instalacji 4.400 zł , zwrot kosztów montażu nastąpił po przejechaniu około 23.000 km.
Land Rover Range Rover Sport I