Szukaj

Raporty zużycia paliwa Land Rover Freelander I Standard

Podsumowanie 149 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Land Rover Freelander I Standard
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,7
64,26 zł
16
10,0
59,86 zł
37
11,5
68,80 zł
4
Silniki Benzynowe Land Rover Freelander I Standard
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
12,5
38,95 zł
3
11,4
35,62 zł
10
13,2
41,13 zł
3
Silniki Diesla Land Rover Freelander I Standard
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,4
51,01 zł
52
8,3
50,90 zł
24

Lista raportów zużycia paliwa (149)

7,6
Land Rover Freelander I
Standard 2.0 TD4 112KM 82kW
max 9 na autostradzie z przyczepką, po doprowadzeniu silnika do porządku spalanie poniżej 7l.
10,3
Land Rover Freelander I
Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW
Spalanie lepiej niż dobre. 12 litrów osiągnięte latem, cały czas z włączoną klimatyzacją, na krótkich odcinkach. Przy normalnej codziennej jeździe, trochę z klimą, trochę bez - spalanie około 11 litrów LPG. Przy długich trasach spadało znacznie poniżej 10 litrów (minimum około 9). Ceny części - nie odbiegają od konkurencji. Przez pół roku wydałem około 1500zł - rozrząd, klocki hamulcowe, regeneracja jednego zacisku, olej, płyn chłodniczy, filtry, świece.
12,3
Land Rover Freelander I
Standard 2.5 V6 24V 177KM 130kW
Samochód bardzo Elastyczny do jazdy , niezawodny w każdym terenie polecam wszystkim amtorom jazdy w terenie oczywiście nie Extremalnym ale po lesie spokojnie można jeździć, Spalanie w zależności od jazdy i terenu instalacja Lovato nie jest paliwożerna , wszystko zależy od ,, ciężkości nogi "
10,0
Land Rover Freelander I
Standard 2.0 Di 98KM 72kW
Takie jak przeciętnego samochodu.
8,6
Land Rover Freelander I
Standard 2.0 TD4 112KM 82kW
Świetne auto, rewelacyjne napędy, kontrola trakcji. Silnik 2.0 TD4 konstrukcji BMW, ekonomiczny ale ma wrażliwą elektrykę, wymiana sterownika silnika, na poprzednim spalał ok. 12L, na nowym na tej samej mapie ok. 8L, wymiana zaworu sterowania kontem łopatek turbiny. Prosta konstrukcja zawieszenia, wszystko można samemu posprawdzać, wymienić. Troszkę mało pakowny, w wersji HSE wygodne fotele, nagłośnienie. Z czystym sumieniem polecam każdemu, nie jest to demon prędkości ale daje radę na szosach jak i w terenie.
7,8
Land Rover Freelander I
Standard 2.0 Di 98KM 72kW
10,1
Land Rover Freelander I
Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW
0,0
Land Rover Freelander I
Standard 2.0 Di 98KM 72kW
7,8
Land Rover Freelander I
Standard 2.0 Di 98KM 72kW
7,5
Land Rover Freelander I
Standard 2.0 Di 98KM 72kW
są różne opinie, ja mojego diselka nie mogę narzekać, poprzednio miałem wersję benzynową i tamten potrafił po mieście "wypić" nawet 15l, diesel w ruchu miejski zużywa poniżej 10.
Land Rover Freelander I Standard