Szukaj

Zużycie paliwa Land Rover Freelander – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Land Rover Freelander

9,1
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
Nie jest źle, wręcz duże zaskoczenie. Auto bardzo użyteczne, o dużych możliwościach adaptacyjnych, daje bardzo duże poczucie bezpieczeństwa. Ja mam wersję TD4, Hard Top, automat, lift 4", opony BF Goodrich AT alpine. Wjedzie wszędzie! jeżdżę na ryby, po lasach, wertepach i jeszcze nigdy nie miałem problemu aby skądkolwiek wyjechać. Zdarzyło mi się wyciągać przypadkowego Patrola z błota którego możliwości zostały przeszacowane. Skrzynia ma bardzo krótkie przełożenia i bardzo gwałtownie zmienia biegi, trzeba się przyzwyczaić ale w terenie to ogromny plus. Mam to auto za krótko aby ocenić koszty ale jak na necie się rozglądałem to tragedii nie ma. Silnik ogarnie każdy mechanik od Beemek. Myślę o zmianie opon na bardziej cywilne bo te ATki strasznie wyją już przy 70 kmph. Przy 100 kmph zaczyna wszystko wibrować i telepać kierownicą. Podnoszą też samo spalanie o około 2l na setkę. Na asfalcie przy manewrowaniu wspomaganie nie daje rady, za to w piachu lub błocie działa bez problemu. Dla pasażerów jest ogrom miejsca, a jak się tylne fotele poskłada to się robi naprawdę pakowny. Trzeba uważać na tylne drzwi bo z racji zdejmowanego dachu aby je otworzyć to zawsze pracuje mechanizm opuszczania i podnoszenia szyby. Ogólnie jestem jak na razie bardzo zadowolony z tego auta. ma 19 lat 227000 km, sprawdzałem go w kilku warsztatach w tym jednym specjalizującym się w Land Roverach i dostałem bardzo pozytywne oceny odnośnie mojego egzemplarza. Może po prostu miałem szczęście, czas pokaże.
8,3
Land Rover Freelander I
Soft Top 2.0 Di 98KM 72kW
Mam go od października 2015. Spalanie mierzę zawsze tankując pod korek i obliczając liczbe kilometrów przejechanych. W trasie podczas jazdy 80-90km/h bez obciążenia, spalanie nie przekracza 7l (~6,7 dokładnie). Miasto niestety podwyższa spalanie. 1600kg musi jeść żeby się rozpędzać. spalanie przy normalniej jeździe około 9,5-10l. Nigdy go nie "deptałem" więc nie wiem ile pali max. Śmigam na zimówkach Nokiana WRD4 215/65/16. Co do cen części to ludzie! Ponosi was fantazja!.. Owszem Reduktor to koszt niemal 6000pln za nowy (używki nie opłaca się kupować), wisco nieco ponad 2000pln ale legenda głosi że "da się" regenerować. Poza tym ceny części sa raczej porównywalne z autami osobowymi (silnik to zwykła L-seria montowana w Roverach i Hondach. Ale nawet gdyby ceny nie były porównywalne to przecież to jest auto klasy premium. Jak kupujesz Land Rovera to chyba jesteś świadomy co kupujesz. Chcesz mieć tanio? Kup seicento w gazie. Nie rozumiem ludzi kupujących takie auto i narzekających po internetach że drogo.
8,6
Land Rover Freelander I
Standard 2.0 TD4 112KM 82kW
Świetne auto, rewelacyjne napędy, kontrola trakcji. Silnik 2.0 TD4 konstrukcji BMW, ekonomiczny ale ma wrażliwą elektrykę, wymiana sterownika silnika, na poprzednim spalał ok. 12L, na nowym na tej samej mapie ok. 8L, wymiana zaworu sterowania kontem łopatek turbiny. Prosta konstrukcja zawieszenia, wszystko można samemu posprawdzać, wymienić. Troszkę mało pakowny, w wersji HSE wygodne fotele, nagłośnienie. Z czystym sumieniem polecam każdemu, nie jest to demon prędkości ale daje radę na szosach jak i w terenie.
10,8
Liczba komentarzy: 1
Land Rover Freelander II
Terenowy 2.2 TD4 160KM 118kW
Nie wiem skąd bierzecie średnie spalanie 7,8l/100km w blisko 2 tonowym aucie z automatyczną skrzynią biegów i napędem 4x4. Jeżdżę tym autem spokojnie, 70% trasa i 30% miasto i spalanie wychodzi 11,3l/100km liczone między tankowaniami, ale komputer też tyle pokazuje. Także panie który mieszka w górach i podaje spalanie 7,8l/100km to chyba jak nim zjeżdża z górki.
7,3
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
Jak do tej pory moje ulubione auto. Bardzo niskie spalanie. 140/150 dynamicznie przyspieszając pali w trasie 8,7 l, dojazdy do pracy cykl głównie miejski 7l. Trzeba się tylko liczyć z cenami części i nie oszczędzać za wszelką cenę to jest wtedy niezawodny i daje dużo frajdy.
7,3
Land Rover Freelander I
Standard 1.8 i 16V 117KM 86kW
Mam landka przejechałem nim pół Europy z Polski Czechy, Włochy, Austria, Niemcy, Luksemburg Francja, , Belgia, Holandia, Niemcy w tą i z powrotem przy normalnej jeździe na benzynie wychodzi trochę więcej niż 7 ł a na gazie 10,5 litra Góra, w Alpach wiadomo trochę więcej no ale jak się dba tak się ma. Ja tylko wymieniam olej, rozrząd i opony i jeżdżę,
7,8
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
Spalanie w dużej mierze zależy od pory roku (i oczywiście od ciężaru nogi kierowcy :)) zimą przy włączonym napędzie 4x4 dochodziło do 8.5, za to śnieg i błoto nie było mu straszne. Latem w cyklu mieszanym koło 7.6
9,5
Land Rover Freelander II
Terenowy 2.2 TD4 160KM 118kW
Tu niestety nie jest najlepiej jak na diesla, ale automat i ciężar (prawie 2 tony) robią swoje. Przeglądy w specjalizowanych warsztatach ale nie u LR ok 1300 zł wraz z wymiana oleju i filtrów. pełne AC i OC w PZU to ok. 3300 zł.
9,5
Land Rover Freelander II
Terenowy 2.2 TD4 160KM 118kW
Tu niestety nie jest najlepiej jak na diesla, ale automat i ciężar (prawie 2 tony) robią swoje. Przeglądy w specjalizowanych warsztatach ale nie u LR ok 1300 zł wraz z wymiana oleju i filtrów. pełne AC i OC w PZU to ok. 3300 zł.
10,3
Land Rover Freelander I
Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW
Spalanie lepiej niż dobre. 12 litrów osiągnięte latem, cały czas z włączoną klimatyzacją, na krótkich odcinkach. Przy normalnej codziennej jeździe, trochę z klimą, trochę bez - spalanie około 11 litrów LPG. Przy długich trasach spadało znacznie poniżej 10 litrów (minimum około 9). Ceny części - nie odbiegają od konkurencji. Przez pół roku wydałem około 1500zł - rozrząd, klocki hamulcowe, regeneracja jednego zacisku, olej, płyn chłodniczy, filtry, świece.
Land Rover Freelander