Szukaj

Raporty zużycia paliwa Land Rover Discovery I

Podsumowanie 66 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Land Rover Discovery I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Benzynowe Land Rover Discovery I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,5
36,38 zł
1
13,5
42,71 zł
1
21,8
68,97 zł
1
21,4
67,55 zł
2
Silniki Diesla Land Rover Discovery I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,9
60,49 zł
60

Lista raportów zużycia paliwa (66)

9,0
Land Rover Discovery I
Terenowy 2.5 TD 113KM 83kW
dobry silnik 200-tka spalanie nieodbiegające od osobówki :) z tym że jazda pomiędzy 80-90 km/h bo to dostojne auto pozdrawiam i polecam
11,6
Land Rover Discovery I
Terenowy 2.5 TD 113KM 83kW
Spalanie bardzo dobre. Pali tyle ile powinien. Jak na terenowe auto jestem miło zaskoczony.
11,4
Land Rover Discovery I
Terenowy 2.5 TD 113KM 83kW
elastyczny silnik, mocny, nie dający znać o wysiłku, jaki wkłada np. w ciągnięcie przyczepy z końmi, nie bojący się przyspieszeń ani cyklu miejskiego. Mile mnie zaskoczył i dał się szybko polubić.
11,4
Land Rover Discovery I
Terenowy 2.5 TD 113KM 83kW
elastyczny silnik, mocny, nie dający znać o wysiłku, jaki wkłada np. w ciągnięcie przyczepy z końmi, nie bojący się przyspieszeń ani cyklu miejskiego. Mile mnie zaskoczył i dał się szybko polubić.
12,9
Land Rover Discovery I
Terenowy 2.5 TD 113KM 83kW
8,5
Land Rover Discovery I
Terenowy 2.5 TD 113KM 83kW
Auto z napędem na 4 koła (stałym), jeżdżące przeciętnie 100-110 km, ważące ponad 2 tony, które pali 8,5 litra? Sam nie mogłem uwierzyć. Jest świetnie, ten silnik bije na głowę wszystkie inne terenówki.
Dziennik kosztów dla Land Rover Discovery I
Średni koszt przejechania 100 km
40,00 zł
9,8
l/100km
Zobacz dzienniki
8,8
Land Rover Discovery I
Terenowy 2.5 TD 113KM 83kW
23,4
Land Rover Discovery I
Terenowy 3.9 i V8 182KM 134kW
3946 ccm, 8 cylindrów, jednopunktowy wtrysk, komputerek EFI. Katalogowo 10.6 l/100 przy 90kmh :) W realu 25 litrów etyliny lub LPG w mieście (raczej nie szaleję). W trasie 19-20 litrów LPG też przy oszczędnej jeźdze w granicach 80-110kmh. Co moze i nie jest źle zważywszy na masę auta i stałe 4x4. Podejrzewam że w ostrym terenie wciągnie 40 litrów LPG. Przerobienie na gaz było koniecznością ale silnik znosi to bez problemów. Instalacja z emulatorami wtrysków czy coś takiego, kolektor jest aluminiowy więc no problem. Z opisów powinien być slabszy na gazie ale szczerze - chodzi plynniej i tak jeśli chcę - mogę przy starcie ze świateł wziąść większość plaskaczy w moim mieście. Disco samochód rewelacja, V8 gwarantuje ciekawe doznania, jednak moim kolejnym samochodem będzie Disco 96-97 silnik 300TDi. Wolę slabszy silnik ale duuużo bardziej ekonomiczny. Disco benzyna czy diesel ma zbiornik paliwa 97 litrów. Na Dieslu zrobisz 1100km bez tankowania a na V8 400km. Dlatego do dalszych wypraw wybór jest jeden - tym bardziej ze starsze diesle LR są w zasadzie bez elektroniki więc odpadają potencjalne elementy do psucia.
11,3
Land Rover Discovery I
Terenowy 2.5 TD 113KM 83kW
9,0
Land Rover Discovery I
Terenowy 2.5 TD 113KM 83kW
Land Rover Discovery I