Szukaj

Raporty zużycia paliwa Land Rover Discovery I

Podsumowanie 66 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Land Rover Discovery I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Benzynowe Land Rover Discovery I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,5
36,38 zł
1
13,5
42,71 zł
1
21,8
68,97 zł
1
21,4
67,55 zł
2
Silniki Diesla Land Rover Discovery I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,9
60,49 zł
60

Lista raportów zużycia paliwa (66)

12,5
Land Rover Discovery I
Terenowy 2.5 TD 113KM 83kW
No niestety, tutaj też jest źle. Nie dosć , że motor jest niestety za słaby, a jego moc nie powala, to oczywiscie generuje w2ydatk ina paliwo. Naprawy neistety drogie, a częscie coraz mniej.
11,8
Land Rover Discovery I
Terenowy 2.5 TD 113KM 83kW
Niestety przy dzisiejszych cenach ropy jazda Disco jest luksusem na który coraz czesciej jest po prostu szkoda kasy.
12,0
Land Rover Discovery I
Terenowy 2.5 TD 113KM 83kW
13,9
Land Rover Discovery I
Terenowy 2.5 TD 113KM 83kW
Nie wiem jakim sposobem wasze auta spalaja po 8L ? Ja swoim, 2´ lift, opony BFG M/T 265/70/16 skrzynia automat, nie schodze ponizej 14 w codziennej jezdzie. Latem przy delikatnym traktowaniu 11.7 absolutne min jakie osiagnolem przy srednio 120km/h wolniej nie jezdze bo zasypiam. W terenie to juz na godziny sie liczy.
8,3
Land Rover Discovery I
Terenowy 2.5 TD 113KM 83kW
11,0
Land Rover Discovery I
Terenowy 2.5 TD 113KM 83kW
12 listrów w mieście z ciężką z nogą i klimą, więcej od takiego samochodu nie można wymagać
11,3
Land Rover Discovery I
Terenowy 2.5 TD 113KM 83kW
Mam duże koła terenowe, obciążenie wyprawowe - nie mam pretensji, że samochód więcej pali. Poprzedni egzemplarz (rozbiłem go niestety) TDi 200 z 1992 palił 8,8 litra na 100 km w każdych warunkach (niziny, góry, lato, zima) na szosie.
9,8
Land Rover Discovery I
Terenowy 2.5 TD 113KM 83kW
Jeśli chodzi o zużycie paliwa to nie można narzekać. Ok. 10 litrów w cyklu mieszanym to dobry wynik. Problemy pojawiają się przy naprawach. Ceny części są co prawda dość dobre ale nie rekompensują tego, że trzeba je dość często wymieniać. Koszty robocizny zależą oczywiście od zakładu ale należy wspomnieć że wymiana tarczy hamulcowej wiąże się ze zdjęciem piasty, a to zwiększa koszty robocizny. Co więcej pasek rozrządu wymaga częstszej kontroli/wymiany. Do tego dochodzą wieczne problemy ze stalowymi elementami nadwozia, które nieustannie rdzewieją. Ogólnie po zakupie auta należy się liczyć z pakietem startowym w wysokości 4 tysięcy zł, choćby z tego względu, że trudno trafić na zadbany egzemplarz.
8,7
Land Rover Discovery I
Terenowy 2.5 TD 113KM 83kW
5 bo : - jeździłem wieloma terenowymi i Disco wypada najlepiej
9,3
Land Rover Discovery I
Terenowy 2.5 TD 113KM 83kW
jak na tak duże auto apetyt na ON ma bardzo umierkowany.
Land Rover Discovery I