Szukaj

Raporty zużycia paliwa Land Rover Defender II 110

on - zużycie paliwa dla silnika 2.5 TD 122KM 90kW (w l/100km)
Średnie zużycie
10,6
Deklaracja producenta
10,8
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
9.7
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
13.3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
8.9

Lista raportów zużycia paliwa (12)

11,2
Land Rover Defender II
110 2.5 TD 122KM 90kW
10,7
Land Rover Defender II
110 2.5 TD 122KM 90kW
czesci tanie ( o dziwo ) gorzej z serwisem. Trzeba szukac w warsztatach specjalizujacych sie w marce, uwaga na konowalow z mlotkami, wiecej popsuja niz naprawia
8,8
Land Rover Defender II
110 2.5 TD 122KM 90kW
koszt nie jest tani,naprawde ceny sa kosmiczne,warto tylko montowac oryginaly,zamienniki wytrzymuja bardzo krotko.
9,8
Land Rover Defender II
110 2.5 TD 122KM 90kW
Na takie rozmiaru auta, opony MT spalanie na poziomie 9,5 litra dla mnie spoko :)
12,3
Land Rover Defender II
110 2.5 TD 122KM 90kW
Jeśli chodzi o tę kategorię to niestety to jest jedyny minus Land Rovera Defendera. Przeglądy żeby były poprawne raczej zalecałbym prywatnym wyspecjalizowanym serwisom niż ASO.
10,7
Land Rover Defender II
110 2.5 TD 122KM 90kW
zuæycie jednak spore: 13/10. w miescie nie da sie jezdzic ekonomicznie. serwis niedrogi, czesci di ciezarowki dostepne cenowo
11,5
Land Rover Defender II
110 2.5 TD 122KM 90kW
Spalanie na przyzwoitym poziomie, biorąc pod uwagę aerodynamikę wozu. Koszty zakupu astronomiczne. Mam swojego od nowości, kosztował małą fortunę. Ale w końcu to jedyny klasyk jakiego jeszcze można kupić w salonie. Serwisy w ASO omijać szeroko - nie znają się, liczą jak za uran.
11,0
Land Rover Defender II
110 2.5 TD 122KM 90kW
Tutaj zaskoczyl bardzo milo: Silnik TD5" Miasto: od 10 do max 15 - trzeba byc katem i miec noge w podlodze. Mi palil srednio 11,5 trasa: od 9 do 11, w zaleznosci od predkosci. Mieszane: 10
8,6
Land Rover Defender II
110 2.5 TD 122KM 90kW
Da się wytrzymać choć w porównaniu do osobówki jest droższe. Niektóre części zadziwiająco tanie inne zaskakująco drogie, wszystkie dostępne jako oryginały lub zamienniki - wysokie koszty robocizny w warsztatach więc lepiej naprawiać samemu. Dużo można naprawić samemu za pomocą prostych narzędzi.
11,0
Land Rover Defender II
110 2.5 TD 122KM 90kW
nic się nie psuje trzeba dbać o turbo bo wymiana boli,wszystkie defendery którymi jeździłem miały wydmuchaną uszczelkę pod kolektorem wydechowym.Silnik nigdy nie przekracza 90 stopni nawet przy dużym obciążeniu i temp.30 stopni
Land Rover Defender II 110