Szukaj

Raporty zużycia paliwa Kia Sportage I Standard

pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 128KM 94kW (w l/100km)
Średnie zużycie
12,2
Deklaracja producenta
11,7
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
11.4
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
15.3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
10.0
lpg - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 128KM 94kW (w l/100km)
Średnie zużycie
12,6
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
12.1
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
15.0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
10.7

Lista raportów zużycia paliwa (51)

10,9
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
Koszt jednego kilometra po uwzglednieniu wszystkich wydatków i utraty waręości po przejechaniu 110 tys. km to 0,47 zł...
10,9
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
Moją Kia Sportage 2,0 DOHC z roku 1998 w wersji Karmann nabyłem w 01. 2009 r z przebiegiem 98 tys km. Ciekawostką jest to, że chciałem dokładnie ten samochód kupić kilka miesięcy wcześniej na z ogłoszenia na e-bay….. Auto stało w Hamburgu i niestety spóźniłem się z decyzją zakupu….. Po kilku miesiącach szukając Kijanki trafiłem na dokładnie to samo auto w Grudziądzu, Kijanka miała już zamontowaną instalację gazową i zakonserwowane podwozie. Moja przygoda z niż rozpoczęła się na licznikowym przebiegu 98,2 tys. km: później było tak: 100 tkm – wymiana rozrządu, filtrów, olejów itp. (650 zł) 111 tkm - krzyżak przedniego wału (100 zł) 115 tkm – oleje i filtry (200 zł) 120 tkm - awarii uległy sprzęgiełka przedniego napędu (550 zł) 121 tkm – dwie nowe opony letnie (400 zł) 123 tkm - pękła sprężyna tylnego zawieszenia, do wymiany zakwalifikowała się tuleja tylnego drążka poprzecznego. (380 zł) 130 tkm - oleje i filtry (200 zł) 142 tkm – komplet zimowek i felgi aluminiowe („dobre” używki) (550 zł) 145 tkm - oleje i filtry (200 zł) 158 tkm - wymienione zostały przednie klocki hamulcowe (80 zł) 160 tkm - oleje i filtry (200 zł) 161 tkm – regulacja LPG i wymian filtra LPG (100 zł) 162 tkm – dwie nowe opony letnie (440 zł) 164 tkm - tylny prawy wahacz (180 zł) 168 tkm - wymieniłem cztery amortyzatory, łożyska przednich kół, końcowy tłumik, łożyska igiełkowe przedniej piasty i przednie stabilizatory (1500 zł). 170 tkm - listwa/rozdzielacz LPG (270 zł) 175 tkm - oleje i filtry (200 zł) 180 tkm - pękła tylna sprężyna, założyłem te, które zostały mi po Oplu 181 tkm - przetarł sie przewód wspomagania - zaspawałem 183 tkm - siadło ako, dostałem w prezencie nowego Jenoxa ;) 185 tkm – dwie opony letnie (420 zł) 190 tkm – wymiana tylnych hamulców (400 zł) 190 tkm - oleje i filtry (200 zł) 191 tkm – umarły tylne amorki, kupione nowe KYB (280 zł) 193 tkm – przedni prawy górny wahacz i krzyżak przedniego wału (200 zł) 199 tkm – ze względu na zbyt późno wymieniony wahacz umarło jedno sprzęgiełko AVM, nabyłem dwa sprzęgi WARN z USA (600 zł) 200 tkm – kompletny rozrząd, świece, uszczelka klawiatury, oleje i filtry (600 zł) Tyle z konkretów, ponadto wymieniono kilka żarówek na łączną kwotę około 100 zł, dokonano 5 przeglądów technicznych o wartości około 900 zł. Od zmiany do zmiany auto nie wymagało dolewek oleju, co roku kontrolowałem jakość płynu chłodniczego, dolałem jakiś 1 litr koncentratu o wartości około 30 zł. Przy okazji zmiany okładzin i klocków praktycznie wymieniano płyn hamulcowy. Płynu do spryskiwaczy nie będę liczył ;) Po powrocie Kijanki z lasu do „normalnego” użytkowania jej mycie i pranie kosztowało około 200 zł. Na dystansie 105 tkm auto zużyło 12000 l LPG i około 400 l PB 95, co przy średniej cenie benzyny z tego okresu wynoszącej 5,05 zł/l i LPG po 2,40 zł/l daje nam koszt paliwa wynoszący około 30820 zł, w przeliczeniu na 100 km koszt paliwa to 29,35 zł. Łączny koszt przeglądów, napraw i bieżącej obsługi wyniósł łącznie 9930 zł. Tak więc koszt paliwa, obsługi przeglądów to 40750 zł, czyli 1 km kosztował 0,3880 zł….. Po doliczeniu ubezpieczenia OC (1750 zł) koszt jednego kilometra wzrasta do 0,4047 zł. W momencie zakupu dałem za Kijankę 12400 zł, obecnie miałem kupca za 6500 zł, tak więc utrata wartości to około 6000 zł. Po doliczeniu utraty wartości koszt użytkowania Kijanki wyniósł około 48500 zł, jeden kilometr kosztował 0,4619 zł ;)
11,5
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
Przy ostroźnej jeździe 10l/100 w trasie (LPG) przy takim duzym samochodzie to było by nieźle. Ale w mieście tragedia.
13,7
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
Mimo tego że przy przebiegu 177tyś km autko ciągnie olej to spalanie lpg skwencji na poziomie 13l/100km, może po remoncie silnika spadnie ale i tak nie jest źle, tylko te ceny paliw!!!! Paranoja!!!!!!!!!!! Spalanie rzędu 16l lpg mierzone podczas jazdy w zime przez liczne zaspy z zapiętym reduktorem, max bieg to 2 więc nie było lekko );-)
9,2
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
Miasto- 10~11 l/100km, trasa 8~9 l.
14,0
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
Durze spalanie śr.15l
10,6
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
mogło by być mniejsze
13,9
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
ceny części bardzo pozytywnie mnie zaskakują
15,7
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
mam dopiero od 2 miesiecy, ale pali wiecej niz osobowka ale mało jak na jeepka, ma juz przejechane 180 tys. km wiec bede regenerowac instalacje, zobaczymy co wtedy
10,7
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
Przeciętnie pali od 10 do 11,5 l LPG. Instalacja sekwencyjna.
Kia Sportage I Standard