Szukaj

Zużycie paliwa Kia Rio – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Kia Rio

4,2
Liczba komentarzy: 1
Kia Rio IV
Hatchback 5d Facelifting 1.2 DPI 84KM 62kW
Zużycia z pierwszych 500 km (Lubin-Mielec auto na dotarciu) przy płynnej/spokojnej jeździe w tym ok. 400 km autostrad. Na pokładzie włączone media i klimatyzacja - wynik z wyświetlacza po zakończonej trasie 3,6 l. Zwyczajowo przy eco przejazdach do 20 km w jedną stronę (i z powrotem) pokazuje 4,2 l. Co do dynamicznej jazdy (póki co to Rio na dotarciu - to primo, a po wtóre to ten silnik nie służy dynamicznej jeździe) - mogę tylko potwierdzić, że w poprzednim hyundai i20 z tym silnikiem do osiągnięcia jest wynik 4,9 l.
8,0
Kia Rio I
Kombi 1.3 i 82KM 60kW
Autko w trasie męczy się przy prędkościach plus 120 słychać że silnik nie lubi wyższej prędkości. Generalnie auto mimo tanich czesxi duża ich część już jest nie dostępna np. Jarzmo od chamulców, pokrywa klawiatury, klamki czy chociażby zwrotnica. Niestety ale ma dość raczej słabe czesci które lubią się z wiekiem czasu psuć. Silnik dość pancerny ( nie chce umrzeć i żyje własnym życiem mimo dolewek oleju.)
8,0
Kia Rio I
Kombi 1.3 i 82KM 60kW
Autko w trasie męczy się przy prędkościach plus 120 słychać że silnik nie lubi wyższej prędkości. Generalnie auto mimo tanich czesxi duża ich część już jest nie dostępna np. Jarzmo od chamulców, pokrywa klawiatury, klamki czy chociażby zwrotnica. Niestety ale ma dość raczej słabe czesci które lubią się z wiekiem czasu psuć. Silnik dość pancerny ( nie chce umrzeć i żyje własnym życiem mimo dolewek oleju.)
8,0
Kia Rio I
Kombi 1.3 i 82KM 60kW
Autko w trasie męczy się przy prędkościach plus 120 słychać że silnik nie lubi wyższej prędkości. Generalnie auto mimo tanich czesxi duża ich część już jest nie dostępna np. Jarzmo od chamulców, pokrywa klawiatury, klamki czy chociażby zwrotnica. Niestety ale ma dość raczej słabe czesci które lubią się z wiekiem czasu psuć. Silnik dość pancerny ( nie chce umrzeć i żyje własnym życiem mimo dolewek oleju.)
6,3
Kia Rio IV
Hatchback 5d 1.0 T-GDI 100KM 74kW
Miasto - spalanie ok 6.5-7.5L. Trasa Kraków-Amsterdam z momentami 130-140km/h z średnim spalaniem 5.5L. Ogólnie trzeba nauczyć się jeździć tym silnikiem. Dla 1 os jest ok. Dwie osoby jeszcze da radę ale więcej osób to już wysiłek i na dynamikę jazdy nie za bardzo można liczyć chyba że ktoś godzi się na spalanie 8L i więcej.
8,3
Kia Rio III
Hatchback 5d Facelifting 1.2 DOHC CVVT 84KM 62kW
Instalcja BRC 32SQ, do baku wchodzi ok. 43/44 l LPG. Średni zasięg wychodzi w przedziale 500-550 km przy normalnej jeździe. Przy bardzo oszczędnej udało mi się wycisnąć 600 km zasięgu. Spalanie średnie ok. 7,6-8 l na 100 km. 10 L przy bardzo ostrej jeździe na autostradzie i po mieście.
Dziennik kosztów dla Kia Rio
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
6,7
l/100km
7,5
l/100km
7,7
l/100km
Zobacz dzienniki
7,4
Kia Rio III
Hatchback 5d 1.4 DOHC CVVT 109KM 80kW
Rekord z 2022 to 6,3l po drogach krajowych i niżej, średnio ok 6.5l w takich warunkach. Średnia z ponad 100 tys. km to 7,5l natomiast autostrada przy ok 140km/h to 9-9,5l. Wszystkie powyższe dane są dla LPG.
6,0
Kia Rio IV
Hatchback 5d Facelifting 1.0 T-GDI 100KM 74kW
Bardzo pozytywne zaskoczenie. Silnik dobrze radzi sobie w mieście, przyspiesza dynamicznie "połykając" ok. 7 litrów na 100km. Na autostradzie przy prędkości 110 km/h spalanie lekko powyżej 5l. Oba wyniki otrzymane na samotnej jeździe bez obciążenia
6,0
Kia Rio IV
Hatchback 5d Facelifting 1.0 T-GDI 100KM 74kW
Bardzo pozytywne zaskoczenie. Silnik dobrze radzi sobie w mieście, przyspiesza dynamicznie "połykając" ok. 7 litrów na 100km. Na autostradzie przy prędkości 110 km/h spalanie lekko powyżej 5l. Oba wyniki otrzymane na samotnej jeździe bez obciążenia
9,0
Liczba komentarzy: 1
Kia Rio IV
Hatchback 5d 1.2 DOHC 84KM 62kW
Benzynę paliło 6,5l ale gazu ciągnie około 10l. Może jeszcze uda się coś wyregulować bo na razie jest słabo.
Kia Rio