Bardzo oszczędny silnik przy płynnej jeździe zgodnej z przepisami o ruchu drogowym. Auto mam od lutego 2022. Pierwsza jazda zaraz po odbiorze z Oleśnicy do Świnoujścia i z powrotem. Tak jak w zaleceniach nie przekraczałem 3000 obrotów. Przy kiepskiej pogodzie, na zimowych oponach spaliłem około 6.5. Teraz samochód pali mniej. Właściwie najczęściej wychodzi mi 5.2. Z całego przebiegu ok. 6 tys spalanie wychodzi 5.5. Na trasie do Kobylej Góry (45 kilometrów) minimalnie wychodzi mi 4.7. Myśleliśmy pierwotnie o toyocie corolli 1.8 gr sport, ale nie porozumiałem się z dealerem co do ceny. Po za tym Proceed jest o niebo lepiej wykonany i o niebo lepiej się prowadzi. Ponadto zwykle nie korzystam z samochodu w mieście i dlatego możliwości hybrydy prawdopodobnie nie wkorzystałbym w pełni. Bardzo dobrze się stało, że to nie toyota.