Szukaj

Raporty zużycia paliwa Kia Magentis II Sedan Facelifting

on - zużycie paliwa dla silnika 2.0 CRDI VGT 150KM 110kW (w l/100km)
Średnie zużycie
7,4
Deklaracja producenta
6,5
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
7.3
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
8.8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
6.2

Lista raportów zużycia paliwa (22)

6,3
Kia Magentis II
Sedan Facelifting 2.0 CRDI VGT 150KM 110kW
Niestety, auto azjatyckie. Nie ma co liczyć, że będzie tanio. Zwłaszcza, że brakuje zamienników. Przykładowo rozrząd z pompą wody dobrej jakości to wydatek ok. 700-800 złotych. Regeneracja turbiny - 1200 (jeszcze nie regenerowałem). Na szczęście dzięki zastosowaniu z przodu klasycznych kolumn MaC Pe
7,7
Kia Magentis II
Sedan Facelifting 2.0 CRDI VGT 150KM 110kW
7,0
Kia Magentis II
Sedan Facelifting 2.0 CRDI VGT 150KM 110kW
6,2
Kia Magentis II
Sedan Facelifting 2.0 CRDI VGT 150KM 110kW
trasa 5,8 przy spokojenej jeździe, miasto ok 8 -9 średnia przy mieszanym trybie jazdy (50% miasto , 50% poza miastem wypada mi na poziomie 7)
8,7
Kia Magentis II
Sedan Facelifting 2.0 CRDI VGT 150KM 110kW
kia power to surprise!!! Na pewno Magentis sprawi nam wiele niespodzianek i to nie miłych....wręcz żenujących poczynając od spalania.. (diesel) jest on wysoce nieekonomiczny mimo 6 stopniowej skrzyni i jazdy do 100 km/h spala na trasie 8l według wskazań komputera i to nie w 5 osób i bagaż... wiec te książkowe spalanie mogą sobie wsadzić razem z ta gwarancją:D 7 lat gwarancji na.....waciki hehe mimo chęci to nadal jest koreańska kiła której się nie da leczyć.... NIE POLECAM jak ktoś się chce zdecydować na nową lub używaną KIA lepiej kupić auto japońskie, niemieckie lub francuskie....byle nie koreańska kiłę bo to żenua!!!!
8,7
Kia Magentis II
Sedan Facelifting 2.0 CRDI VGT 150KM 110kW
Miasto 9,5-10 trasa 8-8,5 lato zima i to bez piratowania ekonomicznie do 100 km/h na 6 biegu w dieslu porostu żenua!!!
6,8
Kia Magentis II
Sedan Facelifting 2.0 CRDI VGT 150KM 110kW
7,0
Kia Magentis II
Sedan Facelifting 2.0 CRDI VGT 150KM 110kW
W odróznieniu od większości traktorów ten jest ekonomiczny, można osiągnąć 5l na 100. W D na autostradzie przekraczał 10 przy jeździe jak wszyscy, ale wiadomo traktor dobry do PL gdzie jeżdzisz 80-90 i tak jesteś piratem. Miasto 8l, w małym miasteczku dojazdy 3km do pracy to ponad 10l wychodzi bez wariacji.Diesel nielubi krótkich odcinków. Naprawy nie wiem, ale jak wiadomo przy 100.000km w dieslu zaczyna się wszystko sypać i trzeba uciekać, póki naród to łyka. Zapewne koło dwumasowe, DPF, wtryski,turbo i inne traktorowe przypadłośći bedą również męczyć Kijanę. A koszt napraw będzie przekraczał wartość pojazdu.
9,5
Kia Magentis II
Sedan Facelifting 2.0 CRDI VGT 150KM 110kW
Zdecydowanie za dużo pali. Serwis sprawdził wersję programu sterowania silnika - ponoć jest najnowsza. Zaskoczony jestem wysokim spalaniem na trasie, ponieważ podczas testów zwracałem uwagę na bardzo spokojną jazdę po autostradzie i drodze szybkiego ruchu (mały ruch, ok.130km/h, dobra pogoda). Przyśpieszanie wydaje się dobre, choć mam wrażenie, że przy szybkościach pow. 120km/h trochę marudzi zanim zacznie przyspieszać.
7,3
Kia Magentis II
Sedan Facelifting 2.0 CRDI VGT 150KM 110kW
Kia Magentis II Sedan Facelifting