Szukaj

Raporty zużycia paliwa Kia Ceed II

Podsumowanie 267 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Kia Ceed II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,1
42,63 zł
3
7,2
43,38 zł
41
7,3
43,69 zł
101
9,0
53,81 zł
8
Silniki Benzynowe Kia Ceed II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,4
26,32 zł
4
9,7
30,30 zł
1
Silniki Diesla Kia Ceed II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,4
33,31 zł
12
5,9
36,41 zł
33
5,8
35,20 zł
44
5,7
34,89 zł
20

Lista raportów zużycia paliwa (267)

6,3
Kia Ceed II
Kombi 1.6 CRDi 110KM 81kW
Na początku byłem zachwycony, ale teraz już trochę się to zmieniło. W miarę jak przybywało kilometrów, samochód zaczął więcej palić. Robiłem ostatnio test z tempomatem: 90 km/h - 5,9l; 120 km/h - 7,0l; 140 km/h - 7,8l; 160 km/h - 9,0 l. Jak na diesla to trochę za dużo - jechałem sam bez dużego bagażu.Na razie auto jest na gwarancji a już zepsuły się: kamera cofania (czas oczekiwania na części 9 tygodni !), czujniki parkowania, zapycha się filtr paliwa - podobno przez dodatek biopaliw do diesla - używam benzyny Ultimate z BP - 3 razy wymieniany filtr paliwa - był tak zaklejony syfem, żę następował spadek mocy i nie dało się jechać więcej jak 80-90 km/h.
5,1
Kia Ceed II
Kombi 1.6 CRDi 128KM 94kW
To mój kolejny raport po przejechaniu następnych 10k km (łącznie na liczniku jest już 15k km). I tak jak poprzednio podaje wartości średnie z całego okresu użytkowania. Tak samo jak poprzednio, podane przeze mnie to wartości obliczone własnoręcznie z ilości tankowanego paliwa oraz przejechanych km. Dla porównania również podam dane odnotowane przez komputer. 5.16 (obliczone) = 5.31 (komputer) - to średnie spalanie z całego okresu użytkowania. 5.98 (obliczone) = 6.1 (komputer) - to najwyższe zanotowane spalanie (załadowany, ok 70% autostrada z prędkościami ok 140-150 km/h). 4.24 (obliczone) = 5.0 (komputer) - to najniższe zanotowane spalanie (jazda po autostradzie z max 120 km/h ale bardzo załadowany - wakacyjny wyjazd). Jak teraz widać komputer potrafi kłamać nawet o 0,76 l/100km. Jednakże gdy znowu przeliczymy średnią ważoną z wszystkich odnotowanych pomiarów oraz z wszystkich wskazań komputera, dalej nie ma tragedii. Mianowicie 5.16 (obliczone) = 5.31 (komputer). Różnica na poziomie 0,15 l/100km. Wniosek: komputer zawyża lekko spalanie - co mnie pozytywnie zaskakuje. Dodatkowo dodam, że również teraz bardzo rzadko forsowałem silnik, cały czas staram się stosować do zasad Eco jazdy oraz tankuję co jakiś czas lepsze paliwo. Tak jak koledzy pisali wcześniej nie stwierdzam znaczącego spadku spalania podczas jazdy na lepszym paliwie. Następny raport po jakiejś następnej rozsądnej wartości przejechanych kilometrów.
5,8
Kia Ceed II
Kombi 1.6 CRDi 128KM 94kW
W porównaniu z wolnossącą benzyną w tym samym rozmiarze jaką jeździłem wcześniej spala ok. 3l/100km mniej. Niski koszt zakupu diesla i brak dwumasy daje podobne koszty eksploatacji pozapaliwowej co 1.6GDI. Dopłata do diesla zwraca się po ok. 40tys. km. Lanie paliw 'premium' (wlewałem przez ok. 20tys. km cały czas) nie daje nic zauważalnego (tyle samo pali, tak samo silnik pracuje). Jakby bardzo szukać to minimalnie szybciej osiąga temperaturę roboczą i minimalnie szybciej rozpoczyna się dopalanie automatyczne DPFa po ruszeniu, ale to tyle. Efekty długoterminowe nieznane. Elastyczność bdb, jazda autostradowa niemęcząca (przy 3tys. rpm na "6" jest 160km/h i można po cichu rozmawiać w środku.
7,6
Kia Ceed II
Kombi Facelifting 1.6 GDI 135KM 99kW
W cyku mieszanym po 12,5 tys km utrzymuje się 7.6 l/100km. Codziennie dojeżdżam około 20 km z okolic Poznania (typowy ruch pozamiejski) do samego centrum (korki) i w drugą stronę. Spalanie trochę większe niż się spodziewałem, ale jak na tę wielkość auta i dynamikę jestem zadowolony. Jeżdżę raczej spokojnie, ale nie 'ecodrivuję'...
7,0
Kia Ceed II
Kombi 1.6 GDI 135KM 99kW
Wysokie koszty serwisowania. aby utrzymać gwarancję konieczne drogie p[przeglądy. W razie usterek nie liczcie na serwis.
6,5
Kia Ceed II
Kombi 1.6 GDI 135KM 99kW
Wg. mnie można naprawdę mało palić przy normalnej jeździe. Na trasie z nad morza do Zakopanego ok. 800 km jadąc średnio 80 - 100 km/h - średnie spalanie wyszło mi 5,8 l (miejscami nawet 5,7). W drugą stronę jak jechałem autostradami 120-140 km/h - 6,8l. Generalnie trzeba tylko uważnie operować gazem i można osiągnąć bardzo dobre wyniki. Na razie jestem bardzo zadowolony - na 1 baku mogę przejechać ok. 700 km - a nawet lekko więcej.
Dziennik kosztów dla Kia Ceed II
Średni koszt przejechania 100 km
32,33 zł
6,0
l/100km
8,0
l/100km
9,0
l/100km
Zobacz dzienniki
8,4
Kia Ceed II
Hatchback 5d Facelifting 1.0 T-GDI 120KM 88kW
Jazda w mieście - przy oszczędzaniu i średnich korkach ok 10l spokojnie. Jeśli jeździmy nieco żwawiej wychodzi ok 12,5l. Poza miastem spokojna jazda to poziom 6-6,5l. Autostrada: - prędkość 140km/h - ok 7,5l - prędkość 160km/h - ok 10,3l - prędkość 170km/h - ok 11,3l Mam porównanie jedynie do diesli więc trudno tu rozsądnie porównywać ;]. Generalnie lubi paliwko i trzeba się z tym liczyć po prostu.
8,0
Kia Ceed II
Kombi Facelifting 1.6 GDI 135KM 99kW
No koszty jak koszty, serwisuje w autoryzowanej stacji, mały przegląd około 450 zł duży 900 zł, ale to jedyne koszty pozostały koszt to koszt benzyny i ubezpieczenia auta.
6,6
Kia Ceed II
Kombi 1.6 CRDi 128KM 94kW
5,8
Kia Ceed II
Kombi 1.6 CRDi 128KM 94kW
Sporo jazdy po zakorkowanym Wrocławiu (7,5/100), sporo po autostradzie z prędkościami 140 w tym 4 osoby + bagaż (5,3-5,7/100), okazjonalnie drogi krajowe 50-90kmh(4,5-5,5/100). Średnio po 20tys. km wychodzi ok 6.5/100. Jeżdżąc 'eko' w trasie dało by się wykręcić poniżej 4l/100, ale moim zdaniem taka jazda to jest niszczenie silnika. Nie widzę różnicy między paliwem zwykłym a 'premium' (tankowane długoterminowo, nie jednorazowo), przy czym wypalanie DPFa też nie zostawia chmury dymu za autem więc może jednak warto to lepsze lać... Przesiadłem się z benzyny 1500DOHC gdzie przy takiej jeździe miałem minimum 7/100 a max dochodziło do 14l/100. Warunki eksploatacji takie same i długoterminowe.
Kia Ceed II