Szukaj

Najnowsze raporty Kia

7,8
Kia Ceed III
Hatchback 1.0 T-GDi 120KM 88kW
W skrócie. Jeśli jezdzisz jak emeryt to powiedzmy ze jesteś w stanie się zbliżać do ksiażkowego spalania. Jazda nieco dynamiczna spalanie ok 7,7-8 Trasa ok 150km/h i te nasze drogi szybkiego ruchu ze co chwile ktoś zajezdza drogę 10,5 trzeba liczyć. Czyli tyle samo co samochód z silnikiem 2 litry, tyle tylko ze ten mający 2 litry nie jest tak wyżyłowany kak ten tysiąc.
5,5
Kia Optima II
Kombi Facelifting 1.6 VGT CRDi 136KM 100kW
Bardzo fajne auto , kupiłem przypadkiem szukając 508ki. Silnik z paskiem moczonym w oleju , co odstrasza niektórych . Ja kupiłem przy przebiegu 170tys zrobiłem wymianę i śmigam od roku . Minusy: podłokietnik bez regulacji , no i to by na tyle
8,0
Kia Rio I
Kombi 1.3 i 82KM 60kW
Autko w trasie męczy się przy prędkościach plus 120 słychać że silnik nie lubi wyższej prędkości. Generalnie auto mimo tanich czesxi duża ich część już jest nie dostępna np. Jarzmo od chamulców, pokrywa klawiatury, klamki czy chociażby zwrotnica. Niestety ale ma dość raczej słabe czesci które lubią się z wiekiem czasu psuć. Silnik dość pancerny ( nie chce umrzeć i żyje własnym życiem mimo dolewek oleju.)
8,0
Kia Rio I
Kombi 1.3 i 82KM 60kW
Autko w trasie męczy się przy prędkościach plus 120 słychać że silnik nie lubi wyższej prędkości. Generalnie auto mimo tanich czesxi duża ich część już jest nie dostępna np. Jarzmo od chamulców, pokrywa klawiatury, klamki czy chociażby zwrotnica. Niestety ale ma dość raczej słabe czesci które lubią się z wiekiem czasu psuć. Silnik dość pancerny ( nie chce umrzeć i żyje własnym życiem mimo dolewek oleju.)
8,0
Kia Rio I
Kombi 1.3 i 82KM 60kW
Autko w trasie męczy się przy prędkościach plus 120 słychać że silnik nie lubi wyższej prędkości. Generalnie auto mimo tanich czesxi duża ich część już jest nie dostępna np. Jarzmo od chamulców, pokrywa klawiatury, klamki czy chociażby zwrotnica. Niestety ale ma dość raczej słabe czesci które lubią się z wiekiem czasu psuć. Silnik dość pancerny ( nie chce umrzeć i żyje własnym życiem mimo dolewek oleju.)
8,8
Kia Stinger
Liftback 2.0 T-GDi 245KM 180kW
Dane od nowości. Aktualnie samochód ma przejechane 83 tys km. W trasie spalanie od 7,4 do 8,5 l/100km przy jeździe w zabudowanym około 50-60 km/h i poza zabudowanym około 110 km/h. Na autostradzie przy prędkościach 140-160 km/h spalanie 10-11 l/100km
7,2
Kia Sportage V
SUV 1.6 T-GDI MHEV 150KM 110kW
W chłodniejszym okresie na oponach zimowych spalanie o ok 0.4 l wyższe. Użytkuje samochód głównie w celach firmowych i prędkości jakie utrzymuje to albo 50-90 albo 110-130. Na szczęście do miasta nie muszę za często zaglądać. Nie przepadam za dynamiczną jazdą.
6,0
Kia Sportage IV
SUV 1.7 CRDi 141KM 104kW
przy łagodnym operowaniu gazem auto może być naprawdę oszczędne, ale trzeba się tego nauczyć. jazda w trasie ok 300 km krajowymi drogami, przejeżdżana mnóstwo razy ze średnią prędkością 90-100 km/h spalanie 5.0 lub minimalnie wyższe, nawet z włączoną klimą. na mieście w korkach nawet 12 l. wynik po 50 tys. km z aplikacji gdzie notuję od początku każde tankowanie 6.1 l, gdzie 80% to duże miasto, a reszta trasa.
11,0
Kia Proceed
Shooting Brake 1.6 T-GDI 204KM 150kW
Mając 7 km do pracy w mieście bez dotykania gazu czyli bardzo delikatnie to 13-14 l /100km nie wiem gdzie te 9 l na 100 może mój egzemplarz jest popsuty :) w trasie realnie kolo 9l/100 jednostajna jazda średnio 120-140
5,0
Kia Stonic
Crossover 1.0 T-GDI 120KM 88kW
jak się nie ciśnie to na lokalnych drogach 4l, w mieście 7l jak się normalnie jeździ to średnio 5.5l