Szukaj

Zużycie paliwa Jeep Wrangler – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Jeep Wrangler

13,0
Jeep Wrangler IV
Sahara 4d Seria 5 2.0 GME Turbo 272KM 200kW
Nie wiem kto pisał wcześniejsze opinie, ale powiem krótko: Obojętnie jakie opony mamy założone, czy terenowe czy szosowe. Obojętnie czy jeździmy na 2h czy 4h auto. Poniżej 13-14 litrów bym nie liczył. Miasto: 14-15 litrów przy spokojnej jeździe. Autostrada 140km/h również 12-13 litrów Jedynie gdzie można osiągnąć coś poniżej to droga krajowa 70-90km/h to uda się zejść poniżej 10 litrów. Pomimo spalania, auto daje niesamowitą frajdę z jazdy i szczerze polecam :) Jest to amerykaniec, co prawda ze zmniejszonym silnikiem z 3 litrowego na 2 litrowy doładowany, ale daje rade :) Niektóre względnie szybkie samochody wymiękają i kierowcy mają mocne zdziwienie że taki terenowiec ma taki power :)
28,7
Jeep Wrangler I
Terenowy 4.2 114KM 84kW
Silnik to stara paliwożerna jednostka R6 na gaźniku. Jeżdżąc na 3 biegu utrzymując obroty ok 1.5k spali 20. Jeżdżąc dynamiczniej przy 2k obrotów na 3 biegu spalanie 25 litrów. Mam butlę 40l za kanapą, na pełnym zbiorniku (ok. 33litry) zrobiłem maksymalnie 140km - ale to było pyrkanie a nie jazda XD. Zimą z zapiętym przednim mostem i bawiąc się na śniegu jak wszyscy jechali 40km/h - ja 70-80km/h butla wystarczyła na niecałe 80km jazdy XD. YJ stoi na 33x10.5 AT. zJeepy juz tak mają, że kochają pić hehe. Wszystko wynagradza jazda w sezonie, bez dachu i drzwi ;) nawet kierowcy z aut za pół bańki zawieszają wzrok z uśmiechem na twarzy :). Stary klasyczne Jeep na resorach.Komfort -0/10. Spalanie 0/10. Bezawaryjność 8/10. Frajda 20/10.To mój drugi YJ - pierwszy 2.5 to była porażka. Jeżdziłem 4.0 kolegi w automacie - za nowy silnik do tego małego czołgu. 4.2 - zero prędkości, maksimum wrażeń :D
14,5
Liczba komentarzy: 1
Jeep Wrangler III
Unlimited Facelifting 3.6 V6 286KM 210kW
Jest całkiem znośny na dłuższych odcinkach trasy lub w ich przewadze. Średnie maksymalne spalanie jest podane w przewadze bardzo krótkiego odcinka codziennego dojazdu do pracy, więc silnik nawet nie zdąży osiągnąć swojej temperatury pracy. Jednak nie spalanie się liczy. Kupując Jeep Wrangler tak naprawdę decydujesz się na styl życia. Jeżeli szukasz oszczędności i taniego środka komunikacji i chcesz tylko się komuś przypododbać to od razu odpuść sobie. Wsiadając do Jeepa przenosisz się do innego świata. Czujesz ze siedzisz za kierownicą solidnego samochodu z mocnym silnikiem i wiesz ze w każdych warunkach (błoto, deszcz, śnieg, zalane drogi) możesz zjechać z szarej wstążki i pokonać przeszkody, przy których zwykły użytkownik dróg i większości SUVów zostawiłby swoje autko na poboczu.
8,4
Jeep Wrangler IV
Sahara 4d Seria 5 2.2 CRD 200KM 147kW
Przejechałem dopiero 2 tys. km, początkowo na fabrycznych oponach HT i napędzie 2H, teraz na AT i napędzie 4H auto. Na trasie w bardzo gęstym ruchu (przed świętami średnia prędkość 70 km/h) 6,7 litra - rewelacja, Auto pali dosyć dużo w gęstym ruchu miejskim (ok. 10 litrów) i bardzo mało na trasie przy niewielkich prędkościach. Prawdopodobnie przy prędkościach rzędu 140 km/h zacznie dochodzić do głosu aerodynamika.
11,8
Jeep Wrangler III
Unlimited Facelifting 2.8 DOHC I-4 Turbo CRD 200KM 147kW
Przy delikatnym obchodzeniu się z pedałem gazu da się zejść poniżej 12l/100km w mieście. Rzadko jeżdżę poza miasto, podane wartości(minimalne oraz maksymalne średnie spalanie) zostały uzyskane w cyklu miejskim. Używam opon terenowych, gdyż dojeżdżam ze wsi, gdzie drogi bywają przeszkodą dla zwykłego samochodu.
13,9
Jeep Wrangler III
Unlimited 2.8 CRD 200KM 147kW
Samochód jak na tą masę i moc silnika wydaje się paliwożerny jak czytam opinie ludzi to się dziwie że piszą o takim spalaniu Na oponach originalnych z wranglera 17 cali 245 to spalanie w okolicy 12 litrów ale na oponach a-t bfgoodrich przy tym samym rozmiarze to spalanie około 17 litrów
10,2
Jeep Wrangler III
Unlimited Facelifting 2.8 DOHC I-4 Turbo CRD 200KM 147kW
Średnie zużycie 10-11l/100km. Powiedziałbym że to nawet słabo szczególnie że na autostradzie nie zaoszczedzmy chyba że ktoś nie przekroczy 90km/h. powyżej 120 spożycie skacze do 12l i żarty się kończą.
10,2
Jeep Wrangler III
Terenowy 2.8 CRD 200KM 147kW
znowu jw. na normalnych oponach gdzies w okolicy 9.5 -10,5l/100km na terenowych oponach przepał od + 5L na każde 100km :) oczywiście autoryzwany serwis JEEPA ma roboczo godziny cenowo nawet wyższe od Mercedesa i najczęsciej nie bardzo wiedzą po co mu lifting:)
11,0
Jeep Wrangler III
Unlimited 2.8 CRD 200KM 147kW
Pali tyle ile ma spalić. Wranglera w dieslu to i tak ogromna oszczędność w porównaniu do benzyny, więc nie płacz. Jeżeli Ci się podoba to auto to licz, że będzie palić 12l/100km, to się nie zwiedziesz. Wszystko co poniżej to tylko uśmiech na twarzy. Ważnej jest pilnowanie ciśnienia w oponach!!!
16,5
Jeep Wrangler II
Terenowy 2.5 i 118KM 87kW
przy oszczędnej jeździe 13 litrów, nie wiele więcej w korkach w Warszawie, bo lekki, ale jesli mocno w gaz, zwłaszcza na światłach żeby się ścigać ze sportowymi to pali i 21 l. Już się nie ścigam ;].Średnio przy rozsądnej jeździe 14,5 wychodzi.
Jeep Wrangler