Szukaj

Raporty zużycia paliwa Jeep Grand Cherokee I

Podsumowanie 136 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Jeep Grand Cherokee I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
16,5
100,97 zł
9
15,4
94,24 zł
9
21,9
133,92 zł
1
17,7
107,93 zł
2
13,8
84,39 zł
2
18,9
115,38 zł
16
18,9
115,39 zł
10
17,6
107,63 zł
4
22,8
139,42 zł
3
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Jeep Grand Cherokee I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
17,3
56,01 zł
12
17,3
55,86 zł
5
22,0
71,20 zł
4
20,2
65,30 zł
2
18,4
59,44 zł
7
19,4
62,63 zł
19
19,9
64,28 zł
12
20,8
67,14 zł
3
20,4
65,88 zł
9
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Jeep Grand Cherokee I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,2
65,02 zł
7

Lista raportów zużycia paliwa (136)

22,7
Jeep Grand Cherokee I
Terenowy 5.2 i V8 Limited 215KM 158kW
w terenie przy bardzo ostrej jezdzie spalił duuuuzo okolo 50litrow gazu miasto srednio 25l
21,0
Jeep Grand Cherokee I
Terenowy 5.2 i V8 Limited 211KM 155kW
18,7
Jeep Grand Cherokee I
Terenowy 5.2 i V8 Limited 215KM 158kW
Jak na razie podstawowe wymiany uszczelki jakieś pierdoły więc ogólnie ok :)
21,7
Jeep Grand Cherokee I
Terenowy 5.2 i V8 4WD 220KM 162kW
... Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 wersja LIMITED ... Rewelacyjny bulgot silnika 5,2 V8. Niezły bandyta jeżeli chodzi o jazdę w terenie, przy odpowiednich oponach. Co do spalania, jeżeli łudzisz się, że podawane wcześniej spalania na poziomie średnio 16-18 litrów LPG są realne to raczej nie myśl o zakupie tego auta. W mieście pali jak nic 22-25 litrów LPG, dodam że bez większych korków. W prawdziwych korkach w większych miastach zapewne wyjdzie i 30 litrów. Na trasie przy 110 km/h spala 18-20 litrów LPG. Przy prędkościach wyższych niż 120 km/h zaczynają już mocno huczeć opony i mosty, więc jazda staje się mocno męcząca. Koszty utrzymania/eksploatacji są dosyć wysokie. Polecam się zastanowić czy naprawdę stać kogoś na zakup. Inną sprawą jest fakt, jak wiele frajdy z jazdy daje taka fura. Praktycznie każdy zwraca na niego uwagę, zarówno kobiety jak i faceci. Przy dojeździe pod wiejską dyskotekę w remizie, lepiej wcześniej pozamykać okna, bo laski same wskakuję przez otwarte szyby, już ze zdjętymi majtkami ;) Krótko podsumowując: 1. Wady - spalanie, to wiadome - wysokie koszty utrzymania - niektóre podzespoły są trudno dostępne - miękkie, tapczanowe fotele, której źle trzymają w zakrętach (zwłaszcza skórzane) 2. Zalety + kultowy, szpanerski wóz. Dobry na podryw, albo żeby wzbudzić zazdrośc sąsiada + krawężniki dla niego nie istnieją + naprawdę duża frajda z jazdy, nie do zatrzymania w śniegu lub w terenie + jakość wykonania wnętrza. Jeżeli tylko ktoś dbał o środek to naprawdę auto z tamtych lat może zaszokować wykonaniem + klimatyzacja automatyczna oraz manualna. Jest możliwość ustawienia klimy ręcznie, albo aby działała automatycznie jak klimatronic, wcześniej w żadnych aucie się z tym nie spotkałem. + po drogach leśnych, gruntowych, szutrowych, itp. jazdę określił bym jako dosłownie bezstresową. Nie martwisz się że zahaczysz podwoziem Biorąc pod uwagę wszelkie za i przeciw szczerze polecam tego prawdziwego Jeep-a.
21,7
Jeep Grand Cherokee I
Terenowy 5.2 i V8 Limited 215KM 158kW
... Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 wersja LIMITED ... Rewelacyjny bulgot silnika 5,2 V8. Niezły bandyta jeżeli chodzi o jazdę w terenie, przy odpowiednich oponach. Co do spalania, jeżeli łudzisz się, że podawane wcześniej spalania na poziomie średnio 16-18 litrów LPG są realne to raczej nie myśl o zakupie tego auta. W mieście pali jak nic 22-25 litrów LPG, dodam że bez większych korków. W prawdziwych korkach w większych miastach zapewne wyjdzie i 30 litrów. Na trasie przy 110 km/h spala 18-20 litrów LPG. Przy prędkościach wyższych niż 120 km/h zaczynają już mocno huczeć opony i mosty, więc jazda staje się mocno męcząca. Koszty utrzymania/eksploatacji są dosyć wysokie. Polecam się zastanowić czy naprawdę stać kogoś na zakup. Inną sprawą jest fakt, jak wiele frajdy z jazdy daje taka fura. Praktycznie każdy zwraca na niego uwagę, zarówno kobiety jak i faceci. Przy dojeździe pod wiejską dyskotekę w remizie, lepiej wcześniej pozamykać okna, bo laski same wskakuję przez otwarte szyby, już ze zdjętymi majtkami ;) Krótko podsumowując: 1. Wady - spalanie, to wiadome - wysokie koszty utrzymania - niektóre podzespoły są trudno dostępne - miękkie, tapczanowe fotele, której źle trzymają w zakrętach (zwłaszcza skórzane) 2. Zalety + kultowy, szpanerski wóz. Dobry na podryw, albo żeby wzbudzić zazdrośc sąsiada + krawężniki dla niego nie istnieją + naprawdę duża frajda z jazdy, nie do zatrzymania w śniegu lub w terenie + jakość wykonania wnętrza. Jeżeli tylko ktoś dbał o środek to naprawdę auto z tamtych lat może zaszokować wykonaniem + klimatyzacja automatyczna oraz manualna. Jest możliwość ustawienia klimy ręcznie, albo aby działała automatycznie jak klimatronic, wcześniej w żadnych aucie się z tym nie spotkałem. + po drogach leśnych, gruntowych, szutrowych, itp. jazdę określił bym jako dosłownie bezstresową. Nie martwisz się że zahaczysz podwoziem Biorąc pod uwagę wszelkie za i przeciw szczerze polecam tego prawdziwego Jeep-a.
16,5
Jeep Grand Cherokee I
Terenowy 5.9 i V8 241KM 177kW
Dziennik kosztów dla Jeep Grand Cherokee I
Średni koszt przejechania 100 km
82,50 zł
18,9
l/100km
20,8
l/100km
Zobacz dzienniki
21,9
Jeep Grand Cherokee I
Terenowy 4.0 i 177KM 130kW
19,0
Jeep Grand Cherokee I
Terenowy 5.2 i V8 Limited 215KM 158kW
18,7
Jeep Grand Cherokee I
Terenowy 5.2 i V8 Limited 211KM 155kW
Nie ma co się oszukiwać silnik o takiej pojemności nie spali 10 ltr. Spalanie na trasie wynosi ok. 13-15 l/100 km, po mieście oraz w jeździe mieszanej od 20 do 25 l/100km. Jeśli ktoś szuka oszczędności to tutaj jej nie znajdzie ;)
18,7
Jeep Grand Cherokee I
Terenowy 5.2 i V8 4WD 220KM 162kW
taki silnik musi swoje wciągnąć
Jeep Grand Cherokee I