Szukaj

Raporty zużycia paliwa Jeep Cherokee II

Podsumowanie 172 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Jeep Cherokee II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
12,6
75,50 zł
2
12,0
71,91 zł
1
10,8
64,72 zł
1
12,6
75,30 zł
3
15,8
94,68 zł
1
15,6
93,48 zł
2
17,1
102,21 zł
7
16,3
97,88 zł
3
15,4
92,45 zł
14
15,5
93,04 zł
19
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Jeep Cherokee II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
14,0
43,68 zł
1
16,7
51,94 zł
2
17,6
54,75 zł
4
19,1
59,43 zł
2
18,7
58,35 zł
26
17,9
55,76 zł
18
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Jeep Cherokee II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,1
55,26 zł
11
9,9
60,37 zł
55

Lista raportów zużycia paliwa (172)

18,0
Jeep Cherokee II
Terenowy 4.0 i 178KM 131kW
Cudów nie ma 4.0 swoje spali. W mieście do 25l w trasie nawet 14 (70-80km/h) tempomat. Cykl mieszany u mnie zazwyczaj 18l. Nie mam ciężkiego kopyta, raczej jeżdżę spokojnie ...
10,5
Jeep Cherokee II
Terenowy 2.5 TD 115KM 85kW
Rzadko długie trasy na razie najdalej to około 100 km w jedną stronę. Najczęściej w koło komina do pracy i zpowrotem 10 km w 1 stronę i w lekki teren górki lasy żwirownie
11,2
Jeep Cherokee II
Terenowy 2.5 TD 115KM 85kW
Nnie jest mały nie jest lekki 11,5 L ON, ale frajda z jazdy po bezdrożach bezcenna.
20,3
Jeep Cherokee II
Terenowy 4.0 i 4WD 190KM 140kW
Nie będę komentował. takie auto kupuje się sercem a nie względami ekonomicznymi.
21,3
Jeep Cherokee II
Terenowy 4.0 i 185KM 136kW
Jak na samochód z silnikiem o pojemności 4L utrzymanie jest zdumiewająco małe.
13,3
Jeep Cherokee II
Terenowy 4.0 i 4WD 190KM 140kW
Oczywiście koszty utrzymania ze względu na niezawodność auta będą oscylować głownie wokół paliwa, choć jak na auto tego kalibru z takim napędem, to i tak pali wcale niedużo, zwłaszcza na trasie. Oczywiście ze stałym napędem 4x4 będzie palił trochę więcej, coś za coś, ale przedni napęd można na szczęście odłączyć. Części zamiennych jest dużo i nietrudno dostępne, więc jest z czego wybierać, łącznie z tuningowymi do off-roadu. Z poczciwego Jeepa można zrobić potwora bezdroży jak kogoś to kręci! Jedynie ubezpieczalnie narzucają sobie trochę większe stawki za gatunek pojazdu, ale nic przesadnego - ze średnimi zniżkami OC+NNW zamknie się w okolicach 1000 PLN/rok.
9,7
Jeep Cherokee II
Terenowy 2.5 TD 115KM 85kW
23,0
Jeep Cherokee II
Terenowy 4.0 i 178KM 131kW
Zależy od nastawienia, Pali można powiedzieć sporo. 4.0 leje się sporo płynów (oleje, chłodnica, reduktory :) Ale mechanika ogólnie dostępna, w niewygórowanych cenach.
23,0
Jeep Cherokee II
Terenowy 4.0 i 178KM 131kW
Używam tego samochodu jako drugiego, w innym przypadku nie było by nie stać na jazdę. Poza gazem raz na 2 tankowanie ok 10 l benzyny. Chwiałbym zaznaczyć, że instalacja gazowa jest nowa, 3 miesięczna (sekwencyjna). Minimalne spalanie, które osiągnąłem to trasa i prędkość nie przekraczająca 85km/h natomiast max to teren, przy fajnej zabawie. Nie nadmieniłem, że mój samochód jest podniesiony od fabryki o 12cm, na oponach terenowych (MT) ale nie za szerokich. Polecam każdemu ten samochód, do zabawy nie ma lepszego, stosunek mocy do masy jest rewelacyjny (184KM/1,6T) w automacie. śilnik nie do zajechania a przy tym jaki dźwięk , zainstalowałem radio ale w ogóle nie używam. Polecam w tym rodzaju auta tylko ten silnik. Niech nikomu nie przyjdzie do kłowy diesel, bo bardziej ekonomiczny, szybko się zdziwi, jakie koszty, częstej naprawy.
20,3
Jeep Cherokee II
Terenowy 4.0 i 185KM 136kW
Spalanie to pięta achillesowa tego auta.Na trasie bez obciążenia można zejść do 13,8-15.5 l LPG/100km-jadąc spokojnie 70-80km/h,obciążony pali ok.17 l/100km.PO mieście w lecie spala 20-21 l/100km,zimą 23-27 l/100km.Spalanie wzrasta poniżej +8*C.Czas potrzebny na rozgrzanie zimnego silnika to dodatkowa dawka benzyny potrzebnej do włączenia LPG-to 40s do 2minut zimą., Najlepsze spalanie zachodzi przy 70-80km/h i 1500obr-przypominam,że jest to silnik niskoobrotowy.Przy agresywnej jeżdzie apetyt jeepa wzrasta o kilka litrów,ale jaka radocha z prowadzenia.Potrafi zostawić w tyle zdziwionych użytkowników wypasionych osobówek. Terenowe auta innych marek potrafią spalić po mieście 10-14 l ropy,więc są to wartości porównywalne.Jednak dynamika benzyniaka jest o niebo lepsza.Mam w aucie zainstalowaną instalację sekwencyjną za 3600pln,nie odczuwam wyrażnej różnicy w dynamice w porównaniu z jazdą na benzynie,spalanie na LPG jest wyższe o 10-15%. Jak to wówią jeepnięci spali tyle ile mu wlejesz,koniec kropka.
Jeep Cherokee II