Szukaj

Raporty zużycia paliwa Jeep Cherokee II

Podsumowanie 172 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Jeep Cherokee II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
12,6
75,50 zł
2
12,0
71,91 zł
1
10,8
64,72 zł
1
12,6
75,30 zł
3
15,8
94,68 zł
1
15,6
93,48 zł
2
17,1
102,21 zł
7
16,3
97,88 zł
3
15,4
92,45 zł
14
15,5
93,04 zł
19
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Jeep Cherokee II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
14,0
43,68 zł
1
16,7
51,94 zł
2
17,6
54,75 zł
4
19,1
59,43 zł
2
18,7
58,35 zł
26
17,9
55,76 zł
18
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Jeep Cherokee II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,1
55,26 zł
11
9,9
60,37 zł
55

Lista raportów zużycia paliwa (172)

15,7
Jeep Cherokee II
Terenowy 4.0 i 178KM 131kW
Fabryczne zawieszenie, opony 225/70/r16 Dunlop Grandtrek A/S. Tera z liftem 3.5" i oponami 31" Yokoham Geolandar) LT trzeba dodac od 3 do 4 litrow lpg.
15,8
Jeep Cherokee II
Terenowy 4.0 i Sport 192KM 141kW
10,3
Jeep Cherokee II
Terenowy 2.5 TD 115KM 85kW
13,0
Jeep Cherokee II
Terenowy 2.5 i 118KM 87kW
12,3
Jeep Cherokee II
Terenowy 2.5 TD 115KM 85kW
19,8
Jeep Cherokee II
Terenowy 4.0 i 185KM 136kW
Mam XJ od lutego, dziś mamy grudzień, więc niemal rok. Auto kupiłem w komisie typu kontener i żwir, za około 15k. Rocznik 2000, silnik 4.0, nie wiem czemu nie ma w opcjach takiego motoru. Skrzynia automat z reduktorem SelecTrack, czyli można jechać 4x4 na suchym asfalcie! To ważne. Auto było lekko zmotane, t.j. podniesione, opony AT 22'. Nie miałem i nie mam dalej LPG. Mieszkam pod Krakowem i Jeepem w miasto w korki się nie zapuszczam. Jeżdżę w teren, auto jest do prac przy domu, na łowy/ryby/grzyby ale nie do jazdy bulwarowej. Spalanie w zasadzie to 19l/100 przy umiarkowanej jeździe ale 90% bez korków, świateł itp. Jak pojeżdżę po łąkach to nie zauważam wzrostu spalania, choć nie jest to oczywiście offroad z obrotami na 5000... Automat - super sprawa. Niemal większość na obrotach około 1500 i dzięki temu oszczędniej. Części tanie. Auto proste i nie oddałem jeszcze do mechanika - wszystko robię sam. I dobrze bo papraki są wszędzie. Eksploatacja - olej 5W50 dość drogi, filtry normalne ceny, wymiana oleju w skrzyni to też trochę więcej niż zwykle bo uszczelka, filtr i ew. płukanka. Auto jest tylko pozornie duże - z tyłu drzwiczki malutkie, bagażnik średni, nie ma szału. Zdaje się, że to kolubryna a tak nie jest. POLECAM to auto - naprawdę fajne, wyposażone, ponoć dobre do zgazowania. Jednak spalanie to nie 12-15 a 20! I niech nikt wam nie czaruje że jest inaczej! Jedno ALE - terenówka to nie wyścigówka. Ma to 185KM i jest mocne jak cholera ale na śliskim tak wysoko zawieszone auto jest niebezpieczne. Jeśli chcesz być szybki i wściekły to kup coś innego. Będziesz z niego zadowolony jeśli wiesz co chcesz. To amerykański kanciak z fajną klasyczną deską rozdzielczą, mocnym motorem i możliwościami. Jeśli chcesz autko na dziecięcy fotelik to kup minivana bo będziesz narzekał.
22,2
Jeep Cherokee II
Terenowy 4.0 i 185KM 136kW
pali dużo
9,3
Jeep Cherokee II
Terenowy 2.5 TD 115KM 85kW
Traktor, ale piękny traktor:) Mocy trochę za mało ale może to i lepiej. Wygoda i klasa 10/10. Głośny ale jak ktoś kupuje Jeepa to nie marudzi;)
23,8
Jeep Cherokee II
Terenowy 4.0 i 185KM 136kW
żre ile chce
8,6
Jeep Cherokee II
Terenowy 2.5 TD 115KM 85kW
Trasa Zgierz - Ciechocinek - Zgierz pełny bak przed wyjazdem dotankowany do pełna po powrocie średnia z baku to 8,6L przejazd A1 tam i z powrotem Autostrada średnio 110km/h
Jeep Cherokee II