Szukaj

Raporty zużycia paliwa Jeep Cherokee II

pb - zużycie paliwa dla silnika 4.0 i 185KM 136kW (w l/100km)
Średnie zużycie
15,5
Deklaracja producenta
12,8
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
13.7
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
21.0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
11.8
lpg - zużycie paliwa dla silnika 4.0 i 185KM 136kW (w l/100km)
Średnie zużycie
17,9
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
20,6
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
16.9
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
22.0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
14.8

Lista raportów zużycia paliwa (37)

16,8
Jeep Cherokee II
Terenowy 4.0 i 185KM 136kW
Jazda autostradą, ekspresówką, tempomat, jazda płynna ze stała prędkości 129 km/h (120 km/h wg GPS) na dystansie kilku tysięcy km bez przyspieszania i hamowania przy manewrach wyprzedzania. Opony Cooper Discoverer AT3 Sport M+S (bez homologacji zimowej) 225/70 R15. Standardowej wielkości AT (all terrain). Silnik MX, skrzynia AW4 A340.
14,8
Jeep Cherokee II
Terenowy 4.0 i 185KM 136kW
Jazda autostradą, tempomat, jazda płynna ze stała prędkości 116 km/h (110 km/h wg GPS) na dystansie 700 km bez przyspieszania i hamowania przy manewrach wyprzedzania (noc). W dzień jest to trudne do zrealizowania z uwagi na nerwowość mistrzów prostej, którzy "muszą" jechać szybciej i ponaglają światłami nawet wyprzedzające się ciężarówki. Opony Cooper Discoverer AT3 Sport M+S (bez homologacji zimowej) 225/70 R15. Standardowej wielkości AT (all terrain). Silnik MX, skrzynia AW4 A340.
17,0
Jeep Cherokee II
Terenowy 4.0 i 185KM 136kW
17,5
Jeep Cherokee II
Terenowy 4.0 i 185KM 136kW
JAZDA POZAMIEJSKA (TRASA) --- DK (droga krajowa) + DW (droga wojewódzka), prędkość 90 km/h - tempomat, 1800 obr./min., gdzie występują ograniczenia to zgodnie z ograniczeniem prędkości, jazda nocą, pusta droga, brak aut utrudniających jazdę. Spalanie wyniosło 14,23 L LPG / 100 km. JAZDA POZAMIEJSKA (TRASA) --- DK (droga krajowa) + DW (droga wojewódzka) + DP (droga powiatowa), prędkość 90 km/h - tempomat, 1800 obr./min., gdzie występują ograniczenia to zgodnie z ograniczeniem prędkości, jazda w dzień, normalny ruch, korki w miejscowościach. Spalanie wyniosło 16,51 L LPG / 100 km. JAZDA MIEJSKA (długie odcinki ok 30 km) --- obwodnice, w centrum to raczej pełzanie w korkach. Spalanie wyniosło 21,86 L LPG / 100 km. Spalanie wyznaczono na podstawie dystansu 900 km Opony Cooper Discoverer AT3 Sport M+S (bez homologacji zimowej 3PMSF) 225/70 R15. Standardowej wielkości AT (all terrain). Silnik MX, skrzynia AW4 A340.
11,9
Jeep Cherokee II
Terenowy 4.0 i 185KM 136kW
Ekonomiczna jazda pozamiejska 92% , miejska 8% to średnio 11,96 L LPG / 100 km (mieszanka gazu letnia). Trasa przy prędkości 90 km/h DK + obwodnica 90 km/h (1800 obrotów); DW 70-80 km/h (1500-1700 obrotów). Instalacja gazu sekwencyjna, sterownik AC STAG Qmax Basic. Opony Cooper Discoverer AT3 Sport M+S (bez homologacji zimowej 3PMSF) 225/70 R15. Standardowej wielkości AT (all terrain). Silnik MX, skrzynia AW4 A340.
16,4
Jeep Cherokee II
Terenowy 4.0 i 185KM 136kW
JAZDA POZAMIEJSKA --- DK (droga krajowa) + obwodnica, prędkość 90 km/h - tempomat, 1800 obr./min., kilka manewrów wyprzedzania, jazda pod lekki wiatr o stałej prędkości 7 km/h, temp -3, opad śniegu. Tankowanie paliwa równo z korkiem. Spalanie wyniosło 9,9 L Pb / 100 km, co jest dla mnie dużym zaskoczeniem. Opony Cooper Discoverer AT3 Sport M+S (bez homologacji zimowej 3PMSF) 225/70 R15. Standardowej wielkości AT (all terrain). Silnik MX, skrzynia AW4 A340. JAZDA MIEJSKA --- (100% miasto): jazda dynamiczna bez pełzania i podjeżdżania na najniższych obrotach itp, Ruszanie, hamowanie do zera, ruszanie, hamowanie do zera, itd. Warunki drogowe: zimno, sucho, bardzo krótkie odcinki 2-3 km, miasto zakorkowane. Spalanie w takich warunkach jedyne 28,2 L Pb / 100 km. Opony Cooper Discoverer AT3 Sport M+S (bez homologacji zimowej) 225/70 R15. Standardowej wielkości AT (all terrain). Silnik MX, skrzynia AW4 A340.
21,6
Jeep Cherokee II
Terenowy 4.0 i 185KM 136kW
Typowa jazda miejska 60%, podmiejska 20% oraz polne drogi i bezdroża 20% to średnio 23,5 L LPG / 100 km (gaz zimowy). Trasa przy prędkości 100 km/h (2000 obrotów) 17,5 L LPG / 100 km (gaz zimowy). Instalacja gazu sekwencyjna, sterownik AC STAG Qmax Basic. Opony Cooper Discoverer AT3 Sport M+S (bez homologacji zimowej 3PMSF) 225/70 R15. Standardowej wielkości AT (all terrain). Silnik MX, skrzynia AW4 A340. W jeździe typowo miejskiej potrzebujemy jeszcze ok. 1,1 litra Pb95 / 100 km do rozruchu silnika.
18,0
Jeep Cherokee II
Terenowy 4.0 i 185KM 136kW
13,3
Jeep Cherokee II
Terenowy 4.0 i 185KM 136kW
19,8
Jeep Cherokee II
Terenowy 4.0 i 185KM 136kW
Mam XJ od lutego, dziś mamy grudzień, więc niemal rok. Auto kupiłem w komisie typu kontener i żwir, za około 15k. Rocznik 2000, silnik 4.0, nie wiem czemu nie ma w opcjach takiego motoru. Skrzynia automat z reduktorem SelecTrack, czyli można jechać 4x4 na suchym asfalcie! To ważne. Auto było lekko zmotane, t.j. podniesione, opony AT 22'. Nie miałem i nie mam dalej LPG. Mieszkam pod Krakowem i Jeepem w miasto w korki się nie zapuszczam. Jeżdżę w teren, auto jest do prac przy domu, na łowy/ryby/grzyby ale nie do jazdy bulwarowej. Spalanie w zasadzie to 19l/100 przy umiarkowanej jeździe ale 90% bez korków, świateł itp. Jak pojeżdżę po łąkach to nie zauważam wzrostu spalania, choć nie jest to oczywiście offroad z obrotami na 5000... Automat - super sprawa. Niemal większość na obrotach około 1500 i dzięki temu oszczędniej. Części tanie. Auto proste i nie oddałem jeszcze do mechanika - wszystko robię sam. I dobrze bo papraki są wszędzie. Eksploatacja - olej 5W50 dość drogi, filtry normalne ceny, wymiana oleju w skrzyni to też trochę więcej niż zwykle bo uszczelka, filtr i ew. płukanka. Auto jest tylko pozornie duże - z tyłu drzwiczki malutkie, bagażnik średni, nie ma szału. Zdaje się, że to kolubryna a tak nie jest. POLECAM to auto - naprawdę fajne, wyposażone, ponoć dobre do zgazowania. Jednak spalanie to nie 12-15 a 20! I niech nikt wam nie czaruje że jest inaczej! Jedno ALE - terenówka to nie wyścigówka. Ma to 185KM i jest mocne jak cholera ale na śliskim tak wysoko zawieszone auto jest niebezpieczne. Jeśli chcesz być szybki i wściekły to kup coś innego. Będziesz z niego zadowolony jeśli wiesz co chcesz. To amerykański kanciak z fajną klasyczną deską rozdzielczą, mocnym motorem i możliwościami. Jeśli chcesz autko na dziecięcy fotelik to kup minivana bo będziesz narzekał.
Jeep Cherokee II