Szukaj

Zużycie paliwa Jeep Cherokee – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Jeep Cherokee

17,5
Jeep Cherokee II
Terenowy 4.0 i 185KM 136kW
JAZDA POZAMIEJSKA (TRASA) --- DK (droga krajowa) + DW (droga wojewódzka), prędkość 90 km/h - tempomat, 1800 obr./min., gdzie występują ograniczenia to zgodnie z ograniczeniem prędkości, jazda nocą, pusta droga, brak aut utrudniających jazdę. Spalanie wyniosło 14,23 L LPG / 100 km. JAZDA POZAMIEJSKA (TRASA) --- DK (droga krajowa) + DW (droga wojewódzka) + DP (droga powiatowa), prędkość 90 km/h - tempomat, 1800 obr./min., gdzie występują ograniczenia to zgodnie z ograniczeniem prędkości, jazda w dzień, normalny ruch, korki w miejscowościach. Spalanie wyniosło 16,51 L LPG / 100 km. JAZDA MIEJSKA (długie odcinki ok 30 km) --- obwodnice, w centrum to raczej pełzanie w korkach. Spalanie wyniosło 21,86 L LPG / 100 km. Spalanie wyznaczono na podstawie dystansu 900 km Opony Cooper Discoverer AT3 Sport M+S (bez homologacji zimowej 3PMSF) 225/70 R15. Standardowej wielkości AT (all terrain). Silnik MX, skrzynia AW4 A340.
16,4
Jeep Cherokee II
Terenowy 4.0 i 185KM 136kW
JAZDA POZAMIEJSKA --- DK (droga krajowa) + obwodnica, prędkość 90 km/h - tempomat, 1800 obr./min., kilka manewrów wyprzedzania, jazda pod lekki wiatr o stałej prędkości 7 km/h, temp -3, opad śniegu. Tankowanie paliwa równo z korkiem. Spalanie wyniosło 9,9 L Pb / 100 km, co jest dla mnie dużym zaskoczeniem. Opony Cooper Discoverer AT3 Sport M+S (bez homologacji zimowej 3PMSF) 225/70 R15. Standardowej wielkości AT (all terrain). Silnik MX, skrzynia AW4 A340. JAZDA MIEJSKA --- (100% miasto): jazda dynamiczna bez pełzania i podjeżdżania na najniższych obrotach itp, Ruszanie, hamowanie do zera, ruszanie, hamowanie do zera, itd. Warunki drogowe: zimno, sucho, bardzo krótkie odcinki 2-3 km, miasto zakorkowane. Spalanie w takich warunkach jedyne 28,2 L Pb / 100 km. Opony Cooper Discoverer AT3 Sport M+S (bez homologacji zimowej) 225/70 R15. Standardowej wielkości AT (all terrain). Silnik MX, skrzynia AW4 A340.
21,6
Jeep Cherokee II
Terenowy 4.0 i 185KM 136kW
Typowa jazda miejska 60%, podmiejska 20% oraz polne drogi i bezdroża 20% to średnio 23,5 L LPG / 100 km (gaz zimowy). Trasa przy prędkości 100 km/h (2000 obrotów) 17,5 L LPG / 100 km (gaz zimowy). Instalacja gazu sekwencyjna, sterownik AC STAG Qmax Basic. Opony Cooper Discoverer AT3 Sport M+S (bez homologacji zimowej 3PMSF) 225/70 R15. Standardowej wielkości AT (all terrain). Silnik MX, skrzynia AW4 A340. W jeździe typowo miejskiej potrzebujemy jeszcze ok. 1,1 litra Pb95 / 100 km do rozruchu silnika.
18,0
Liczba komentarzy: 2
Jeep Cherokee V
Terenowy 2.4 177KM 130kW
Ten silnik to jest jakaś patologia 13 litrów benzyny to norma w trasie , na autostradzie 15. Gazu spala 18 -30litrów, autostrada 18-20 miasto 18 -20, raz udało mi się spalić 13litrów gazu muskając pedał gazu jadąc 70-90 ekspresówką i drogi krajowe. Ledwo dotykam gazu jeżdżę ekodrivingiem i 16gazu w trasie znika . Zimą spalić 30litrów gazu żaden problem, w lecie na klimatyzacji w korkach i 25 się zdarza. Silnik ma sprawny po remoncie głowicy Silnik jest za słaby do tego auta tak jak ktoś pisał każde 10km/h więcej niż 70km/h podnosi spalanie o litr benzyny, na gaz przekłada się to o 1.5-2litrów na każde 10km/h więcej . Po autostradach nie da się tym jeździć. Znajomy ma silnik 3.2 w trailhawku i ma niższe obroty i spalanie niż mój FWD, jemu pali średnio 9-12 benzyny (gazu 11-16)
11,4
Jeep Cherokee III
Terenowy 2.8 CRDi 163KM 120kW
Zakupiony Jeep w Białymstoku powrót na Śląsk 570 km. Auto zatankowane do pełna 70 l. Średnia na wyświetlaczu na początku trasy 11,1l. Jazda trasą S8 do Warszawy, na Wiśle wskaźnik pokazuje 8,7l. Myślę jest dodrze, do końca trasy schodzę do 7,6l, przejazd z prędkością 80-120 km/h. Rewelacja, jednak można jeździć Jeepem oszczędnie. Jeszcze zostaje sprawdzić spalanie po ponownym zatankowaniu do pełna, czyli do 70l. Wchodzi równo 53l, czyli spalanie faktyczne wyniosło 9,3l /100 km, Całkowite przekłamanie wskaźnika. Cudów nie ma. Późniejsza refleksja, to auto nie jest koniem wyścigowym, ale roboczym. Podjazdy na bliskie odległości do sklepu czy kościoła mijają się z celem. Robisz krzywdę temu samochodowi i sobie, bo zaraz poczujesz to finansowo. Po prostu auto do konkretnych celów.
10,4
Liczba komentarzy: 1
Jeep Cherokee V
Terenowy 3.2 V6 Active Drive Lock 272KM 200kW
2 tony masy własnej, napęd na 4 koła z odpowiednim rozkładem momentu obrotowego na przednią lub tylną oś, 9 biegowa skrzynia biegów, która na pewno ciut mocy zabiera. Do tego wszystkiego 3.2 V6 272KM, opony 245/65 R17... spalanie przy dojazdach do pracy lato 8,1l/100km w zimę 9,0l/100km (32km w jedną stronę). Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony spalaniem tego samochodu, ponieważ liczyłem na średni przedział w zakresie 11-12l/100km. W chwili pisania komentarza średnie spalanie można przyjąć na poziomie 10,6l/100km (trasa 50%, autostrada 30%, miasto 20%).
16,8
Jeep Cherokee II
Terenowy 4.0 i 185KM 136kW
Jazda autostradą, ekspresówką, tempomat, jazda płynna ze stała prędkości 129 km/h (120 km/h wg GPS) na dystansie kilku tysięcy km bez przyspieszania i hamowania przy manewrach wyprzedzania. Opony Cooper Discoverer AT3 Sport M+S (bez homologacji zimowej) 225/70 R15. Standardowej wielkości AT (all terrain). Silnik MX, skrzynia AW4 A340.
11,0
Jeep Cherokee IV
Terenowy 2.8 CRD 200KM 147kW
Można o tym czołgu powiedzieć wiele, ale nie że jest oszczędny. Aerodynamika garażu wolnostojącego mu specjalnie nie pomaga. Minimalne zużycie jakie kiedykolwiek mi się wyświetliło to było chyba 8.5 w Czechach, gdy się toczył na tempomacie 80 km/h. Jadąc autostradą 100km/h trzyma się koło 9 litrów. W mieście... to nie jest samochód do stania w korkach, bo i 16 się może pokazać. Ale średnio 11-13 i poniżej tych wartości nie schodzi. ;)
13,0
Jeep Cherokee V
Terenowy 3.2 V6 272KM 200kW
Potrafiłem na autostradzie zejść do 8,5l tempomat 120 km/h warunki b sprzyjające wiatr w kuper non stop. Droga powrotna to samo ale pod wiatr 10,5 mówimy o benzynie. Obecnie przejechana trasa z Austrii 1150km 90% autostrady prędkość ~140km/h średnio wyszło mi 15l LPG. Spalanie jadąc pod wiatr + 1,5-2l. Jestem zadowolony
14,8
Jeep Cherokee II
Terenowy 4.0 i 185KM 136kW
Jazda autostradą, tempomat, jazda płynna ze stała prędkości 116 km/h (110 km/h wg GPS) na dystansie 700 km bez przyspieszania i hamowania przy manewrach wyprzedzania (noc). W dzień jest to trudne do zrealizowania z uwagi na nerwowość mistrzów prostej, którzy "muszą" jechać szybciej i ponaglają światłami nawet wyprzedzające się ciężarówki. Opony Cooper Discoverer AT3 Sport M+S (bez homologacji zimowej) 225/70 R15. Standardowej wielkości AT (all terrain). Silnik MX, skrzynia AW4 A340.
Jeep Cherokee