Szukaj

Raporty zużycia paliwa Jaguar XF I

Podsumowanie 85 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Jaguar XF I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
13,2
81,94 zł
6
10,3
63,94 zł
2
10,7
66,42 zł
2
14,4
89,60 zł
3
18,9
117,02 zł
2
18,2
112,67 zł
2
12,0
74,49 zł
1
15,7
97,15 zł
2
11,2
69,53 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Jaguar XF I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
13,5
43,69 zł
1
Silniki Diesla Jaguar XF I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,3
33,34 zł
3
7,4
46,44 zł
6
6,4
40,01 zł
5
8,6
54,20 zł
18
8,1
50,74 zł
3
8,8
55,39 zł
16
7,8
49,06 zł
2
8,7
54,79 zł
10
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa Jaguar XF I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (85)

14,7
Jaguar XF I
Sedan 4.2 V8 298KM 219kW
jak 1 kilometr kosztuje zlotowke to sukces, wymiana lampy 2.5 tys zloty
8,7
Jaguar XF I
Sedan 3.0D V6 S 275KM 202kW
8,8
Jaguar XF I
Sedan 2.7 BiTurbo D 207KM 152kW
Trasa 140 km/h 7l, miasto 11-12 przy średnio ostrej jeździe, silnik dobry do tego auta ale czasami brakuje mu mocy. Zaznaczam, że leje tylko Diesla GOLD.
12,0
Jaguar XF I
XFR 5.0 V8 510KM 375kW
8,1
Jaguar XF I
Sedan Facelifting 2.2 D 200KM 147kW
Spalanie w mieście 8-9 przy spokojniej jeździe. Na autostradzie przy 140 6,0 !
8,7
Jaguar XF I
Sedan Facelifting 2.2 D 200KM 147kW
Spalanie jest ok. 9,5l na 100 km po mieście, wiec jak najbardziej do zaakceptowania. Na ten czas jeszcze nie miałem okazji poczuć kosztów serwisu.
9,0
Jaguar XF I
Sedan 2.7 BiTurbo D 207KM 152kW
Klocki z Mondeo, większość części także, silniczek PSA nie trudno o części i są w przystępnej cenie.
7,6
Jaguar XF I
Sedan 3.0D V6 240KM 177kW
Wg/g mnie spalanie jak na 3.0 diesla jest w normie. Kolega ma 530d z mniejsza moca i zuzywa troszke wiecej paliwa.
6,7
Jaguar XF I
Sedan Facelifting 2.2 D 200KM 147kW
14,0
Jaguar XF I
Sedan 5.0 V8 R 510KM 375kW
Ekonomia jazdy na poziomie akceptowalnym dla tej klasy samochodu. Zużycie paliwa nawet niższe, niż w porównywalnych samochodach tej klasy. Niestety, dość wysoki koszt przeglądów. Sama wymiana oleju kosztuje sporo, bo jest tylko jeden olej specjalnie do tego silnika, a wchodzi go tam z pół cysterny. Podobnie z oponami, np. istnieje w przyrodzie tylko jeden model pasujących opon zimowych! W efekcie, na podstawowe koszty eksploatacji trzeba przeznaczyć rocznie parę (ale nie kilkanaście) tysięcy. Nie jest to dużo, jak na tej klasy samochód.
Jaguar XF I