Szukaj

Raporty zużycia paliwa Jaguar XF I

Podsumowanie 85 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Jaguar XF I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
13,2
79,10 zł
6
10,3
61,72 zł
2
10,7
64,12 zł
2
14,4
86,49 zł
3
18,9
112,96 zł
2
18,2
108,76 zł
2
12,0
71,91 zł
1
15,7
93,78 zł
2
11,2
67,12 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Jaguar XF I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
13,5
42,12 zł
1
Silniki Diesla Jaguar XF I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,3
32,31 zł
3
7,4
45,01 zł
6
6,4
38,78 zł
5
8,6
52,53 zł
18
8,1
49,18 zł
3
8,8
53,69 zł
16
7,8
47,55 zł
2
8,7
53,10 zł
10
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa Jaguar XF I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (85)

13,5
Jaguar XF I
Sedan 3.0 V6 238KM 175kW
Ktoś wyżej podał dane lepsze od deklaracji producenta wiec radzę na to nie patrzeć ;) moje realne z kilometrowki i tak oszczędna jazda to 10,5l (komputer 9l), średnie mam ok 14,5l (komputer 14l) i jest to tak pol na pol, maksymalne średnie gdy było dużo miasta to 16,7l (komputer 16l).
7,3
Jaguar XF I
Sportbrake 2.2 D 200KM 147kW
Fajne autko nie tuzinkowe!!!!
7,3
Jaguar XF I
Sportbrake 2.2 D 200KM 147kW
Fajne autko nie tuzinkowe!!!!
12,7
Jaguar XF I
Sedan Facelifting 2.0 240KM 177kW
Pali jak smok
8,2
Jaguar XF I
Sedan 3.0D V6 S 275KM 202kW
Zależy od warunków na drodze. Teraz pojechałem nim na trasie Kraków-Praga. Jazda autostradowa i drogami szybkiego ruchu, średnia prędkość wg komputera wyszła 105 km/h, ale złożyły się na to oczywiście odcinki gdzie było 180 km/h i odcinki gdzie było 50 km/h przez korek. Przejechałem 572 km i zaparkowałem do pełna, weszło 41,3 litra. Daje to ok. 7,2 l na 100 km. Wyliczenie z baku, komputer zanika średnie spalanie od 0.2 do 0.5 litra na 100 km. Ogólnie auto jeździ bardzo dobrze, na szczęście się nic nie psuje. Takie rzeczy jak tarcze czy klocki i oleje można robić w każdym dobrym zakładzie i nie jest drożej niż jakby dobić w BMW serii 5. Jedyne co zabolało to wymiana rozrządu, ale nie chciałem ryzykować i wymieniłem komplet z pompą. Zrobiłem to w zakładzie który się specjalizuje w Jaguarze, w jednym z dawnych hoteli w Krakowie. Zrobili całość elegancko, ale koszt to 4100 zł. Silnik wbrew gadaniu sprzedawców nie jest na żadnym łańcuchu, ma normalny rozrząd na pasku, a właściwie dwa rozrządy - przedni i tylny, stąd ta cena. Auto ogólnie super.
8,2
Jaguar XF I
Sedan 3.0D V6 S 275KM 202kW
Zależy od warunków na drodze. Teraz pojechałem nim na trasie Kraków-Praga. Jazda autostradowa i drogami szybkiego ruchu, średnia prędkość wg komputera wyszła 105 km/h, ale złożyły się na to oczywiście odcinki gdzie było 180 km/h i odcinki gdzie było 50 km/h przez korek. Przejechałem 572 km i zaparkowałem do pełna, weszło 41,3 litra. Daje to ok. 7,2 l na 100 km. Wyliczenie z baku, komputer zanika średnie spalanie od 0.2 do 0.5 litra na 100 km. Ogólnie auto jeździ bardzo dobrze, na szczęście się nic nie psuje. Takie rzeczy jak tarcze czy klocki i oleje można robić w każdym dobrym zakładzie i nie jest drożej niż jakby dobić w BMW serii 5. Jedyne co zabolało to wymiana rozrządu, ale nie chciałem ryzykować i wymieniłem komplet z pompą. Zrobiłem to w zakładzie który się specjalizuje w Jaguarze, w jednym z dawnych hoteli w Krakowie. Zrobili całość elegancko, ale koszt to 4100 zł. Silnik wbrew gadaniu sprzedawców nie jest na żadnym łańcuchu, ma normalny rozrząd na pasku, a właściwie dwa rozrządy - przedni i tylny, stąd ta cena. Auto ogólnie super.
8,2
Jaguar XF I
Sedan 3.0D V6 S 275KM 202kW
Zależy od warunków na drodze. Teraz pojechałem nim na trasie Kraków-Praga. Jazda autostradowa i drogami szybkiego ruchu, średnia prędkość wg komputera wyszła 105 km/h, ale złożyły się na to oczywiście odcinki gdzie było 180 km/h i odcinki gdzie było 50 km/h przez korek. Przejechałem 572 km i zaparkowałem do pełna, weszło 41,3 litra. Daje to ok. 7,2 l na 100 km. Wyliczenie z baku, komputer zanika średnie spalanie od 0.2 do 0.5 litra na 100 km. Ogólnie auto jeździ bardzo dobrze, na szczęście się nic nie psuje. Takie rzeczy jak tarcze czy klocki i oleje można robić w każdym dobrym zakładzie i nie jest drożej niż jakby dobić w BMW serii 5. Jedyne co zabolało to wymiana rozrządu, ale nie chciałem ryzykować i wymieniłem komplet z pompą. Zrobiłem to w zakładzie który się specjalizuje w Jaguarze, w jednym z dawnych hoteli w Krakowie. Zrobili całość elegancko, ale koszt to 4100 zł. Silnik wbrew gadaniu sprzedawców nie jest na żadnym łańcuchu, ma normalny rozrząd na pasku, a właściwie dwa rozrządy - przedni i tylny, stąd ta cena. Auto ogólnie super.
7,7
Jaguar XF I
Sedan 3.0D V6 S 275KM 202kW
90kmh 5l, 140kmh 7.5, 250kmh 14l. Miasto 8-10l.
12,1
Jaguar XF I
Sedan Facelifting 2.0 240KM 177kW
Po zatłoczonym mieście 16l/100km to dobry wynik, zazwyczaj 18 l/100km. Na trasie zależy od jazdy: Autostrada 160-190 km/h daje spalanie około 13l/100; przy prędkościach 120-140 km/h spalanie wyjdzie około 11l/100km . Na drodze krajowej gdzie prędkości są od 60-90 km/h spalanie spada do 9,4l/100km
8,5
Jaguar XF I
Sedan Facelifting 3.0 D S 275KM 202kW
Auto może być bardzo ekonomiczne, jak na swoją masę i osiągi jest wręcz rewelacyjne. Oczywiście korzystając z mocy i momentu obrotowego, spalanie może szybować w górę, ciężko mi powiedzieć, jak bardzo, ale to chyba oczywiste. Jednak jest to świetny kompromis pomiędzy osiągami i frajdą z jazdy, a spalaniem, które na trasie może być naprawdę niskie (spokojnie sporo poniżej 7l przy przepisowej prędkości autostradowej.
Jaguar XF I