Szukaj

Raporty zużycia paliwa Jaguar XF I Sedan

on - zużycie paliwa dla silnika 3.0D V6 S 275KM 202kW (w l/100km)
Średnie zużycie
8,7
Deklaracja producenta
6,8
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
7.6
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
11.6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
6.9

Lista raportów zużycia paliwa (10)

7,7
Jaguar XF I
Sedan 3.0D V6 S 275KM 202kW
Średnia z 5kkm z ciężką nogą daje do 9l, po mieście mi łyka około 12/13, normalna jazda w trasie około 7,5-8l (czyli tempomat na 140 na autostradach i płynna jazda poza zabudowanym). Rekordowo zszedłem do 5 litrów przy oszczędnej jeździe poza zabudowanym z prędkościami 60-70. Reasumując mega zależy od stylu jazdy, z tym, że w mieście strasznie chleje.
9,6
Jaguar XF I
Sedan 3.0D V6 S 275KM 202kW
8,2
Jaguar XF I
Sedan 3.0D V6 S 275KM 202kW
Zależy od warunków na drodze. Teraz pojechałem nim na trasie Kraków-Praga. Jazda autostradowa i drogami szybkiego ruchu, średnia prędkość wg komputera wyszła 105 km/h, ale złożyły się na to oczywiście odcinki gdzie było 180 km/h i odcinki gdzie było 50 km/h przez korek. Przejechałem 572 km i zaparkowałem do pełna, weszło 41,3 litra. Daje to ok. 7,2 l na 100 km. Wyliczenie z baku, komputer zanika średnie spalanie od 0.2 do 0.5 litra na 100 km. Ogólnie auto jeździ bardzo dobrze, na szczęście się nic nie psuje. Takie rzeczy jak tarcze czy klocki i oleje można robić w każdym dobrym zakładzie i nie jest drożej niż jakby dobić w BMW serii 5. Jedyne co zabolało to wymiana rozrządu, ale nie chciałem ryzykować i wymieniłem komplet z pompą. Zrobiłem to w zakładzie który się specjalizuje w Jaguarze, w jednym z dawnych hoteli w Krakowie. Zrobili całość elegancko, ale koszt to 4100 zł. Silnik wbrew gadaniu sprzedawców nie jest na żadnym łańcuchu, ma normalny rozrząd na pasku, a właściwie dwa rozrządy - przedni i tylny, stąd ta cena. Auto ogólnie super.
8,2
Jaguar XF I
Sedan 3.0D V6 S 275KM 202kW
Zależy od warunków na drodze. Teraz pojechałem nim na trasie Kraków-Praga. Jazda autostradowa i drogami szybkiego ruchu, średnia prędkość wg komputera wyszła 105 km/h, ale złożyły się na to oczywiście odcinki gdzie było 180 km/h i odcinki gdzie było 50 km/h przez korek. Przejechałem 572 km i zaparkowałem do pełna, weszło 41,3 litra. Daje to ok. 7,2 l na 100 km. Wyliczenie z baku, komputer zanika średnie spalanie od 0.2 do 0.5 litra na 100 km. Ogólnie auto jeździ bardzo dobrze, na szczęście się nic nie psuje. Takie rzeczy jak tarcze czy klocki i oleje można robić w każdym dobrym zakładzie i nie jest drożej niż jakby dobić w BMW serii 5. Jedyne co zabolało to wymiana rozrządu, ale nie chciałem ryzykować i wymieniłem komplet z pompą. Zrobiłem to w zakładzie który się specjalizuje w Jaguarze, w jednym z dawnych hoteli w Krakowie. Zrobili całość elegancko, ale koszt to 4100 zł. Silnik wbrew gadaniu sprzedawców nie jest na żadnym łańcuchu, ma normalny rozrząd na pasku, a właściwie dwa rozrządy - przedni i tylny, stąd ta cena. Auto ogólnie super.
8,2
Jaguar XF I
Sedan 3.0D V6 S 275KM 202kW
Zależy od warunków na drodze. Teraz pojechałem nim na trasie Kraków-Praga. Jazda autostradowa i drogami szybkiego ruchu, średnia prędkość wg komputera wyszła 105 km/h, ale złożyły się na to oczywiście odcinki gdzie było 180 km/h i odcinki gdzie było 50 km/h przez korek. Przejechałem 572 km i zaparkowałem do pełna, weszło 41,3 litra. Daje to ok. 7,2 l na 100 km. Wyliczenie z baku, komputer zanika średnie spalanie od 0.2 do 0.5 litra na 100 km. Ogólnie auto jeździ bardzo dobrze, na szczęście się nic nie psuje. Takie rzeczy jak tarcze czy klocki i oleje można robić w każdym dobrym zakładzie i nie jest drożej niż jakby dobić w BMW serii 5. Jedyne co zabolało to wymiana rozrządu, ale nie chciałem ryzykować i wymieniłem komplet z pompą. Zrobiłem to w zakładzie który się specjalizuje w Jaguarze, w jednym z dawnych hoteli w Krakowie. Zrobili całość elegancko, ale koszt to 4100 zł. Silnik wbrew gadaniu sprzedawców nie jest na żadnym łańcuchu, ma normalny rozrząd na pasku, a właściwie dwa rozrządy - przedni i tylny, stąd ta cena. Auto ogólnie super.
7,7
Jaguar XF I
Sedan 3.0D V6 S 275KM 202kW
90kmh 5l, 140kmh 7.5, 250kmh 14l. Miasto 8-10l.

Usterki Jaguar XF I

Liczba wpisów: 7

Jaguar XF I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

8,7
Jaguar XF I
Sedan 3.0D V6 S 275KM 202kW
8,0
Jaguar XF I
Sedan 3.0D V6 S 275KM 202kW
duże zaskoczenie, 20% mniejsze spalanie niż w audi A6 3.0 tdi a mocniejszy silnik, tego po Jagu się nie spodziewałem
10,3
Jaguar XF I
Sedan 3.0D V6 S 275KM 202kW
jak na razie tylko koszty paliwa, spalanie zaskakująco niskie : spokojna jazda na dłuższym dystansie do 8l/100km, agresywna jazda z użyciem manetek w tym autostrada do 14l/100km
10,5
Jaguar XF I
Sedan 3.0D V6 S 275KM 202kW
Jaguar XF I Sedan