Szukaj

Zużycie paliwa Jaguar XF – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Jaguar XF

8,2
Jaguar XF I
Sedan 3.0D V6 S 275KM 202kW
Zależy od warunków na drodze. Teraz pojechałem nim na trasie Kraków-Praga. Jazda autostradowa i drogami szybkiego ruchu, średnia prędkość wg komputera wyszła 105 km/h, ale złożyły się na to oczywiście odcinki gdzie było 180 km/h i odcinki gdzie było 50 km/h przez korek. Przejechałem 572 km i zaparkowałem do pełna, weszło 41,3 litra. Daje to ok. 7,2 l na 100 km. Wyliczenie z baku, komputer zanika średnie spalanie od 0.2 do 0.5 litra na 100 km. Ogólnie auto jeździ bardzo dobrze, na szczęście się nic nie psuje. Takie rzeczy jak tarcze czy klocki i oleje można robić w każdym dobrym zakładzie i nie jest drożej niż jakby dobić w BMW serii 5. Jedyne co zabolało to wymiana rozrządu, ale nie chciałem ryzykować i wymieniłem komplet z pompą. Zrobiłem to w zakładzie który się specjalizuje w Jaguarze, w jednym z dawnych hoteli w Krakowie. Zrobili całość elegancko, ale koszt to 4100 zł. Silnik wbrew gadaniu sprzedawców nie jest na żadnym łańcuchu, ma normalny rozrząd na pasku, a właściwie dwa rozrządy - przedni i tylny, stąd ta cena. Auto ogólnie super.
8,2
Jaguar XF I
Sedan 3.0D V6 S 275KM 202kW
Zależy od warunków na drodze. Teraz pojechałem nim na trasie Kraków-Praga. Jazda autostradowa i drogami szybkiego ruchu, średnia prędkość wg komputera wyszła 105 km/h, ale złożyły się na to oczywiście odcinki gdzie było 180 km/h i odcinki gdzie było 50 km/h przez korek. Przejechałem 572 km i zaparkowałem do pełna, weszło 41,3 litra. Daje to ok. 7,2 l na 100 km. Wyliczenie z baku, komputer zanika średnie spalanie od 0.2 do 0.5 litra na 100 km. Ogólnie auto jeździ bardzo dobrze, na szczęście się nic nie psuje. Takie rzeczy jak tarcze czy klocki i oleje można robić w każdym dobrym zakładzie i nie jest drożej niż jakby dobić w BMW serii 5. Jedyne co zabolało to wymiana rozrządu, ale nie chciałem ryzykować i wymieniłem komplet z pompą. Zrobiłem to w zakładzie który się specjalizuje w Jaguarze, w jednym z dawnych hoteli w Krakowie. Zrobili całość elegancko, ale koszt to 4100 zł. Silnik wbrew gadaniu sprzedawców nie jest na żadnym łańcuchu, ma normalny rozrząd na pasku, a właściwie dwa rozrządy - przedni i tylny, stąd ta cena. Auto ogólnie super.
8,2
Jaguar XF I
Sedan 3.0D V6 S 275KM 202kW
Zależy od warunków na drodze. Teraz pojechałem nim na trasie Kraków-Praga. Jazda autostradowa i drogami szybkiego ruchu, średnia prędkość wg komputera wyszła 105 km/h, ale złożyły się na to oczywiście odcinki gdzie było 180 km/h i odcinki gdzie było 50 km/h przez korek. Przejechałem 572 km i zaparkowałem do pełna, weszło 41,3 litra. Daje to ok. 7,2 l na 100 km. Wyliczenie z baku, komputer zanika średnie spalanie od 0.2 do 0.5 litra na 100 km. Ogólnie auto jeździ bardzo dobrze, na szczęście się nic nie psuje. Takie rzeczy jak tarcze czy klocki i oleje można robić w każdym dobrym zakładzie i nie jest drożej niż jakby dobić w BMW serii 5. Jedyne co zabolało to wymiana rozrządu, ale nie chciałem ryzykować i wymieniłem komplet z pompą. Zrobiłem to w zakładzie który się specjalizuje w Jaguarze, w jednym z dawnych hoteli w Krakowie. Zrobili całość elegancko, ale koszt to 4100 zł. Silnik wbrew gadaniu sprzedawców nie jest na żadnym łańcuchu, ma normalny rozrząd na pasku, a właściwie dwa rozrządy - przedni i tylny, stąd ta cena. Auto ogólnie super.
7,7
Jaguar XF I
Sedan 3.0D V6 S 275KM 202kW
Średnia z 5kkm z ciężką nogą daje do 9l, po mieście mi łyka około 12/13, normalna jazda w trasie około 7,5-8l (czyli tempomat na 140 na autostradach i płynna jazda poza zabudowanym). Rekordowo zszedłem do 5 litrów przy oszczędnej jeździe poza zabudowanym z prędkościami 60-70. Reasumując mega zależy od stylu jazdy, z tym, że w mieście strasznie chleje.
10,7
Jaguar XF I
Sedan Facelifting 3.0 340KM 250kW
Jag spisuje się świetnie. Jak na tą moc i masę myślę, że spalanie odpowiednie. Z ostatnich 6000km średnie wychodzi 10.7. Przy dynamicznej jeździe wyjdzie 13, ale jak czasem 200km/h nie schodziło i gaz do spodu to i 20l kiedyś pokazał, ale miał wycisk. Przy jeździe tak 120km/h da się zejść i do 8l.
13,5
Jaguar XF I
Sedan 3.0 V6 238KM 175kW
Ktoś wyżej podał dane lepsze od deklaracji producenta wiec radzę na to nie patrzeć ;) moje realne z kilometrowki i tak oszczędna jazda to 10,5l (komputer 9l), średnie mam ok 14,5l (komputer 14l) i jest to tak pol na pol, maksymalne średnie gdy było dużo miasta to 16,7l (komputer 16l).
7,2
Jaguar XF II
Sedan 2.0 i4D 180KM 132kW
Jaguar w jeździe po mieście w korkach potrafi spalić nawet 10 l/100. Najczęściej obserwowane spalenie w cyklu mieszanym to 7l/100. Na trasie szybkiego ruchu jadąc na tempomacie 120 km można nawet 5,5l/100 uzyskać. Auto dynamiczne, choć przełożenie szybkości na osie dość opóźnione.
12,1
Jaguar XF I
Sedan Facelifting 2.0 240KM 177kW
Po zatłoczonym mieście 16l/100km to dobry wynik, zazwyczaj 18 l/100km. Na trasie zależy od jazdy: Autostrada 160-190 km/h daje spalanie około 13l/100; przy prędkościach 120-140 km/h spalanie wyjdzie około 11l/100km . Na drodze krajowej gdzie prędkości są od 60-90 km/h spalanie spada do 9,4l/100km
8,5
Jaguar XF I
Sedan Facelifting 3.0 D S 275KM 202kW
Auto może być bardzo ekonomiczne, jak na swoją masę i osiągi jest wręcz rewelacyjne. Oczywiście korzystając z mocy i momentu obrotowego, spalanie może szybować w górę, ciężko mi powiedzieć, jak bardzo, ale to chyba oczywiste. Jednak jest to świetny kompromis pomiędzy osiągami i frajdą z jazdy, a spalaniem, które na trasie może być naprawdę niskie (spokojnie sporo poniżej 7l przy przepisowej prędkości autostradowej.
6,9
Jaguar XF I
Sedan Facelifting 2.2 D 190KM 140kW
Auto ma już 141 000 km przebiegu. Nie ma do czego się przyczepić. Jak na moc i masę auta pali nie samowicie mało. W trasie do 130 km/h pali 5.5 l/100km. W mieście też nie są to wartości wygurowane, oscylują między 8.5-9.5 na odpalonej klimatyzacji. Nie warto oszczędzać na jakości paliwa które tankujemy XF tego nie akceptuje przez co problem z układem paliwowy gwarantowany.
Jaguar XF