Szukaj

Raporty zużycia paliwa Hyundai Tucson III SUV

Podsumowanie 225 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Hyundai Tucson III SUV
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,8
46,70 zł
106
8,9
53,58 zł
24
Silniki Benzynowe Hyundai Tucson III SUV
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,6
26,83 zł
1
Silniki Diesla Hyundai Tucson III SUV
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,5
39,41 zł
25
6,9
42,19 zł
15
7,2
43,70 zł
31
8,2
50,28 zł
23

Lista raportów zużycia paliwa (225)

8,0
Hyundai Tucson III
SUV 1.6 GDI 132KM 97kW
7,6
Hyundai Tucson III
SUV 1.6 GDI 132KM 97kW
Nie ma tragedii, jeśli jeździ się delikatnie, można utrzymywać spalanie poniżej 8l.
7,8
Hyundai Tucson III
SUV 2.0 CRDI 185KM 136kW
7,6
Hyundai Tucson III
SUV 1.7 CRDi 141KM 104kW
9,2
Hyundai Tucson III
SUV 1.6 T-GDI 177KM 130kW
9,8
Hyundai Tucson III
SUV 1.6 GDI 132KM 97kW
Dziennik kosztów dla Hyundai Tucson III SUV
Średni koszt przejechania 100 km
33,67 zł
7,3
l/100km
9,1
l/100km
7,4
l/100km
Zobacz dzienniki
6,6
Hyundai Tucson III
SUV 2.0 CRDI 136KM 100kW
Tucson Style, 2.0 CRDI, 136KM, manual 6-biegów, napęd na jedną oś, koła 19". Autkiem przejechałem 5 tysięcy kilometrów, wiec z czasem wszystko może się lekko jeszcze skorygować - dotychczas, po wjeżdżaniu się w auto spalanie spadło o jakieś 0,2l/100km względem początku użytkowania. Wiadomym jest że każdy swoje chwali, ale faktem jest, że 373Nm momentu dają naprawę frajdę z jazdy mimo że auto jest duże (w porównaniu z Mercedesem B klasą 2.0 CDI którym do tej pory jeździłem). Ocena poziomu spalania na 100km to oczywiście kwestia względna każdego użytkownika bo dla jednego przykładowe 7l/100km to dużo a dla drugiego mało. W każdym razie 19" koła oprócz tego że naprawdę nieźle wyglądają, fajnie się toczą i wzorowo trzymają się drogi również w zakrętach to jednak podbijają spalanie bo szerokość opon 245mm robi swoje. Na zimę mam koła alu 17" sądzę, że spalanie mimo zimowej pory i niższej temperatury może być podobne do prezentowanych powyżej bo jednak guma będzie węższa - 225mm. Z mankamentów to: - trochę brakuje mi zegarka na głównym wyświetlaczu kierowcy, a nie zawsze mam chęć mieć włączony wyświetlacz od NAVi (ten od funkcji navi/radio/media/tel itp.), - licznik jazdy dziennej był użyteczniej rozwiązany w Mercedesie - ale to może być kwestia przyzwyczajenia. Chodzi o to, że licznik dzienny (działający od uruchomienia silnika) kilometrów, spalania i przejechanej trasy jest pokazywany na wyświetlaczu kierowcy przez parę sekund po zgaszeniu auta ale nie mamy do niego dostępu podczas jazdy. Oczywiście zaznaczam, że jest drugi licznik średniego spalania - długoterminowy (nazwijmy go "od tankowania do tankowania") do którego mamy dostęp w każdej chwili, ale jak np. zresetowaliśmy go przy tankowaniu i chcemy sprawdzić ile przejedziemy na baku to brakuje nam drugiego licznika do którego mielibyśmy dostęp (a wystarczyłoby dać normalny dostęp do licznika dziennego). - ostatnia kwestia - którą kolega z innego raportu fajnie nazwał to fakt że Tucson ma "moment zawahania" podczas zmiany biegów, co prawda jest to raczej odczuwalne tylko na niskich biegach, przy powolnych zmianach, ale faktycznie występuje - co prawda szybko się o tym zapomina i po wjężdżeniu się w auto nawet nie zwraca się na to uwagi. Po prostu przy pierwszych jazdach można pomyśleć że z silnikiem coś nie tak. Z drugiej strony daje to przyjemny i bardziej uwypuklony efekt wciśnięcia w fotel przy bardziej dynamicznej jeździe. Ocenę tego należy pozostawić każdemu indywidualnie. Co tu dużo mówić za "Tuksonem" w wersji Style i kołach 19 oko leci:) a że autko pali więcej niż w katalogach (bo pali, no chyba że jedziesz 70-80 to może będzie jakoś tam zbliżone) to no cóż, duża bryła, duży opór powietrza i przy wyższych prędkościach fizyki nie oszukasz, a chyba chodzi żeby mieć także i przyjemność z jazdy. Każdy swoje chwali, więc i ja powiem, że jestem zadowolony...a reszta wyjdzie w praniu. Co nieco o spalaniu: Ogólnie przy dziennym przebiegu 70km (50km trasa ekspresowa + 20 miasto) przy prędkościach 110-120km/100 w trasie, na tempomacie + miasto z lekkimi korkami, dwie osoby bez bagażu, temp 5-15 stopni średnie spalanie wynosi ~6.6l/100 W trasie, pomiary każdorazowo w realnych warunkach, począwszy od zimnego silnika, 2 km droga krajowa, a dalej na odcinku rzędu 50 km ekspresówki (oprócz dwóch pierwszych przykładów): 80km/h 5.0-5.2l/100km (bez tempomatu, krajówka) 90km/h 5.0-5.6l/100km (bez tempomatu, krajówka) 100km/h 5.4-6.1l/100km (tempomat, ekspresówka) 110km/h 6.1-6.8l/100km (tempomat, ekspresówka) 120km/h 6.3-7.0l/100km (tempomat, ekspresówka) 140km/h ~7,6l/100km (tempomat, ekspresówka) Samo miasto: ~7.4l/100 +/- w zależności o ruchu i korków Pozdrawiam
7,0
Hyundai Tucson III
SUV 1.6 GDI 132KM 97kW
Średnie, nie odstają od tego czego się spodziewałem. Natomiast ubezpieczenie (tak jak zapewne innych samochodów), kosmos! I to po prawie 50 latach bezkolizyjnej jazdy.
7,3
Hyundai Tucson III
SUV 1.7 CRDI 115KM 85kW
Spore zużycie paliwa (wbrew deklaracjom producenta) - poza tym OK.
7,6
Hyundai Tucson III
SUV 2.0 CRDI 185KM 136kW
Hyundai Tucson III SUV