Szukaj

Raporty zużycia paliwa Hyundai Tucson III

Podsumowanie 291 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Hyundai Tucson III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,8
47,09 zł
140
9,5
57,75 zł
39
Silniki Benzynowe Hyundai Tucson III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,6
27,04 zł
1
Silniki Diesla Hyundai Tucson III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,1
43,76 zł
14
6,2
38,02 zł
1
6,5
39,64 zł
25
6,9
42,44 zł
15
7,2
44,18 zł
30
8,3
51,10 zł
25
Pokaż więcej silników
Silniki Hybrydowe Hyundai Tucson III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,6
46,00 zł
1

Zużycie paliwa Hyundai Tucson III – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (291)

9,2
Hyundai Tucson III
SUV 1.6 T-GDI 177KM 130kW
9,8
Hyundai Tucson III
SUV 1.6 GDI 132KM 97kW
6,6
Hyundai Tucson III
SUV 2.0 CRDI 136KM 100kW
Tucson Style, 2.0 CRDI, 136KM, manual 6-biegów, napęd na jedną oś, koła 19". Autkiem przejechałem 5 tysięcy kilometrów, wiec z czasem wszystko może się lekko jeszcze skorygować - dotychczas, po wjeżdżaniu się w auto spalanie spadło o jakieś 0,2l/100km względem początku użytkowania. Wiadomym jest że każdy swoje chwali, ale faktem jest, że 373Nm momentu dają naprawę frajdę z jazdy mimo że auto jest duże (w porównaniu z Mercedesem B klasą 2.0 CDI którym do tej pory jeździłem). Ocena poziomu spalania na 100km to oczywiście kwestia względna każdego użytkownika bo dla jednego przykładowe 7l/100km to dużo a dla drugiego mało. W każdym razie 19" koła oprócz tego że naprawdę nieźle wyglądają, fajnie się toczą i wzorowo trzymają się drogi również w zakrętach to jednak podbijają spalanie bo szerokość opon 245mm robi swoje. Na zimę mam koła alu 17" sądzę, że spalanie mimo zimowej pory i niższej temperatury może być podobne do prezentowanych powyżej bo jednak guma będzie węższa - 225mm. Z mankamentów to: - trochę brakuje mi zegarka na głównym wyświetlaczu kierowcy, a nie zawsze mam chęć mieć włączony wyświetlacz od NAVi (ten od funkcji navi/radio/media/tel itp.), - licznik jazdy dziennej był użyteczniej rozwiązany w Mercedesie - ale to może być kwestia przyzwyczajenia. Chodzi o to, że licznik dzienny (działający od uruchomienia silnika) kilometrów, spalania i przejechanej trasy jest pokazywany na wyświetlaczu kierowcy przez parę sekund po zgaszeniu auta ale nie mamy do niego dostępu podczas jazdy. Oczywiście zaznaczam, że jest drugi licznik średniego spalania - długoterminowy (nazwijmy go "od tankowania do tankowania") do którego mamy dostęp w każdej chwili, ale jak np. zresetowaliśmy go przy tankowaniu i chcemy sprawdzić ile przejedziemy na baku to brakuje nam drugiego licznika do którego mielibyśmy dostęp (a wystarczyłoby dać normalny dostęp do licznika dziennego). - ostatnia kwestia - którą kolega z innego raportu fajnie nazwał to fakt że Tucson ma "moment zawahania" podczas zmiany biegów, co prawda jest to raczej odczuwalne tylko na niskich biegach, przy powolnych zmianach, ale faktycznie występuje - co prawda szybko się o tym zapomina i po wjężdżeniu się w auto nawet nie zwraca się na to uwagi. Po prostu przy pierwszych jazdach można pomyśleć że z silnikiem coś nie tak. Z drugiej strony daje to przyjemny i bardziej uwypuklony efekt wciśnięcia w fotel przy bardziej dynamicznej jeździe. Ocenę tego należy pozostawić każdemu indywidualnie. Co tu dużo mówić za "Tuksonem" w wersji Style i kołach 19 oko leci:) a że autko pali więcej niż w katalogach (bo pali, no chyba że jedziesz 70-80 to może będzie jakoś tam zbliżone) to no cóż, duża bryła, duży opór powietrza i przy wyższych prędkościach fizyki nie oszukasz, a chyba chodzi żeby mieć także i przyjemność z jazdy. Każdy swoje chwali, więc i ja powiem, że jestem zadowolony...a reszta wyjdzie w praniu. Co nieco o spalaniu: Ogólnie przy dziennym przebiegu 70km (50km trasa ekspresowa + 20 miasto) przy prędkościach 110-120km/100 w trasie, na tempomacie + miasto z lekkimi korkami, dwie osoby bez bagażu, temp 5-15 stopni średnie spalanie wynosi ~6.6l/100 W trasie, pomiary każdorazowo w realnych warunkach, począwszy od zimnego silnika, 2 km droga krajowa, a dalej na odcinku rzędu 50 km ekspresówki (oprócz dwóch pierwszych przykładów): 80km/h 5.0-5.2l/100km (bez tempomatu, krajówka) 90km/h 5.0-5.6l/100km (bez tempomatu, krajówka) 100km/h 5.4-6.1l/100km (tempomat, ekspresówka) 110km/h 6.1-6.8l/100km (tempomat, ekspresówka) 120km/h 6.3-7.0l/100km (tempomat, ekspresówka) 140km/h ~7,6l/100km (tempomat, ekspresówka) Samo miasto: ~7.4l/100 +/- w zależności o ruchu i korków Pozdrawiam
7,0
Hyundai Tucson III
SUV 1.6 GDI 132KM 97kW
Średnie, nie odstają od tego czego się spodziewałem. Natomiast ubezpieczenie (tak jak zapewne innych samochodów), kosmos! I to po prawie 50 latach bezkolizyjnej jazdy.
7,3
Hyundai Tucson III
SUV 1.7 CRDI 115KM 85kW
Spore zużycie paliwa (wbrew deklaracjom producenta) - poza tym OK.
7,6
Hyundai Tucson III
SUV 2.0 CRDI 185KM 136kW
Dziennik kosztów dla Hyundai Tucson III
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
7,3
l/100km
9,1
l/100km
7,4
l/100km
Zobacz dzienniki
7,3
Hyundai Tucson III
SUV 1.7 CRDi 141KM 104kW
Generalnie przy oszczędnej jeździe mieszanej wynik ok, 7l jest do zrobienia. ECO driving z systemem start & stop ok. 6L, a normalna dynamiczna jazda to ok. 8,5L.
7,1
Hyundai Tucson III
SUV 1.7 CRDI 115KM 85kW
ok. Jazda miejska na krótkich odcinkach ok 8L, w trasie ok 6,5 L, jazda autostradowa bez szaleństw do 7L, przy 160 8-9L. Przegląd po 30 tys. -1500zl
6,8
Hyundai Tucson III
SUV 2.0 CRDI 136KM 100kW
gwarancja serwisowa bezapelacyjnie najlesza spalanie ok 130-140 na autostradzie 7.8-8.0 150-160 j.w. 8.2-8.3 180 j.w 9.5 miasto 7.2-7.7 zależy od dlugosci odcinkow góry dynamicznie 7.8, spokojnie zwawo max 7.0 jazda w norm. trasie do 130 płynnie zgodnie ze wskazaniami samochodu 4.7-4.8 miasto płynnie nocą 5.5 w spalaniach są inne wartości, bo nigdy nie zrobiłem zbiornika w trasie jednego typu /autostrada,miasto, trasa zwykla/
6,4
Hyundai Tucson III
SUV 2.0 CRDI 136KM 100kW
Jest ok. (ale Seat 1,9 TDI palił mniej na 100 km). Zasięg Tucsona 2,0 jest jednak większy z uwagi na pojemniejszy zbiornik paliwa.
Hyundai Tucson III