Szukaj

Raporty zużycia paliwa Hyundai Sonata IV Sedan Facelifting

Podsumowanie 38 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Hyundai Sonata IV Sedan Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,5
56,88 zł
13
11,4
68,31 zł
2
Silniki Benzynowe Hyundai Sonata IV Sedan Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,7
30,28 zł
17
12,0
37,44 zł
1
Silniki Diesla Hyundai Sonata IV Sedan Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,9
42,19 zł
5

Lista raportów zużycia paliwa (38)

9,9
Hyundai Sonata IV
Sedan Facelifting 2.0 DOHC 164KM 121kW
Średnie spalanie tego autka to w granicach 10 - 11 litrów LPG. Pozdrawiam
9,7
Hyundai Sonata IV
Sedan Facelifting 2.0 DOHC 164KM 121kW
Brakuje 6-tego biegu. Spalanie jak na ten silnik nie jest wielkie lecz na trasie mógłby palić mniej. Średnio spalanie wynosi 9,5-10,5 litra LPG na 100km w zależności od przewagi jazdy pozamiejskiej. Jeśli ktoś jeździ tylko w mieście to średnie spalanie będzie się wahało od 11 do 13 litrów LPG w zależności od dynamiki jazdy i zakorkowania miasta. Jazda autostradowa z prędkością 120km/h - 9 litrów LPG. 140km/h - 10 litrów LPG. 160 km/h - 11,5 l LPG. Powyżej 160 km/h spalanie drastycznie wzrasta. Przy 180 km/h spalanie będzie wynosiło około 14 litrów LPG na 100km.
12,0
Hyundai Sonata IV
Sedan Facelifting 3.3 V6 DOHC 250KM 184kW
10,0
Hyundai Sonata IV
Sedan Facelifting 2.0 DOHC 164KM 121kW
2.0 to kompromis między osiągami a oszczędnością w tak dużym aucie.Silnik na gazie pracuje bez zarzutu. Porządnie wyregulowany w sprawdzonym warsztacie-partner AG centrum,spala średnio 1l. więcej gazu.Polecam każdemu!
9,5
Hyundai Sonata IV
Sedan Facelifting 2.0 DOHC 164KM 121kW
Mógłby palić mniej przy oszczędnej jexździe na trasie. Poniżej 8l/100km przy lpg się nie zejdzie. Przy tej masie auta 164KM szału nie robią.
9,7
Hyundai Sonata IV
Sedan Facelifting 2.0 DOHC 164KM 121kW
Auto swoje spala. Przy normalnej jezdzie z predkosciami 80-100km/h nie ma co liczyc ze auto zejdzie ponizej 7.5 l lpg mimo ze komputer pokazuje nawet ponizej 7 l. Jadac z predkoscia rzedu 120-130km/h auto spali pomiedzy 9.0-9.5l lpg w zaleznosci od obciazenia i wlaczonej klimy. Jazda z predkosciami powyzej a160km/hw ogole sie nie oplaca poniewaz auto spala ponad 12 l lpg. Przy 140-150km/h Trzeba liczyc 10-10.5 l lpg na 100km. Najoptymalniejsza predkosc jazdy to 100-110 km/h wtedy autko pali w granicach 8-8.5 l lpg.

Usterki Hyundai Sonata IV

Liczba wpisów: 4

Hyundai Sonata IV – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

9,1
Hyundai Sonata IV
Sedan Facelifting 2.0 DOHC 164KM 121kW
W trasie przy rzeczywistej prędkości 90km/h auto spala około 7.3 litra LPG. Przy realnych 110 km/h (wg wskazań licznika prawie 120km/h) autko pali 7,8 l LPG na 100 km. W mieście w zależności od natężenia ruchu około 12 L LPG.
9,5
Hyundai Sonata IV
Sedan Facelifting 2.0 DOHC 164KM 121kW
Jest możliwość zejścia na długiej trasie jadąc ekonomicznie z prędkością 75-80 km/h do granic 6,0-6,5 litra LPG na 100 km. Poniżej 6,0 litrów po prostu to auto nie spali chyba że jadąc w terenie górzystym z górki. W mieście realne spalanie jest w granicach 12.0 l LPG. średni auto spala około 9 l LPG + do tego kilka litrów benzyny jeśli jeździ się na krótkich odcinkach po mieście.
9,7
Hyundai Sonata IV
Sedan Facelifting 2.0 DOHC 164KM 121kW
W mieście na krótkich odcinkach rzędu 5-10 km, autko pali 9 litrów LPG i około 3 litrów benzyny na 100km. Trzeba liczyć od 0,1 do 0,5 litra PB (w zależności od temperatury na zewnątrz) na dogrzanie silnika przed przełączeniem na LPG, także im więcej odpaleń i im krótsze odcinki tym autko spala więcej benzyny. Także gdyby liczyć ciągłą jazdę po mieście (w korkach) bez gaszenia silnika trzeba byłoby liczyć około 12-13 litrów LPG. A tak wychodzi 9 litrów LPG i około 3 litrów PB na 100 km. W trasie autko jest bardziej oszczędne i przy jeździe z prędkościami 80-100km/h na trasie spala około 7-8 litrów LPG.
8,4
Hyundai Sonata IV
Sedan Facelifting 2.0 CRDI 150KM 110kW
Niestety posiada wszystkie bonusy Diesla, czyli zapychający się EGR, filtr cząstek stałych DPF, turbinę, dwumasę. Na szczęście ich koszty są stosunkowo małe (na tle konkurencji) a dostępność spora. Moedel silnika i przełożenia napędu jest wspólny w większości elementów w kocernie KIA/Hyundai dla wszystkich aut.
Hyundai Sonata IV Sedan Facelifting