Szukaj

Raporty zużycia paliwa Hyundai Santa Fe II

Podsumowanie 113 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Hyundai Santa Fe II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Benzynowe Hyundai Santa Fe II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
16,8
52,49 zł
4
13,9
43,26 zł
3
Silniki Diesla Hyundai Santa Fe II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,6
46,03 zł
2
8,6
52,68 zł
85
8,9
54,18 zł
8

Zużycie paliwa Hyundai Santa Fe II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (113)

8,9
Hyundai Santa Fe II
SUV 2.2 CRDi 155KM 114kW
12,2
Hyundai Santa Fe II
SUV 2.7 i V6 24V 189KM 139kW
Uważam, że dużo nie pali , podczas trasy do Nimiec - 1000km spalił mi 9,7. Fakt jechałem ekonomicznie tj. do 110km /h. Podczas spokojnej jazdy miasto trasa spala mi 12,5 - 13,5 l . Mam też zamontowaną istalacje lpg i spala mi ok. 16-17 l ale jeżdżę dynamicznie - nie patrze na spalanie bo gaz tani. 17 x 2 zł = 34 - więc i tak tanio.
13,4
Hyundai Santa Fe II
SUV 3.3 i V6 242KM 178kW
na benzynie 20/30% mniej
11,3
Hyundai Santa Fe II
SUV 2.2 CRDi 155KM 114kW
Odbiega od wskazań komputera w aucie. Wyniki maksymalne na podstawie tygodniowej jazdy miejskiej, a minimalne na trasie 2x 750 km.
7,0
Hyundai Santa Fe II
SUV 2.2 CRDi 155KM 114kW
8,6
Hyundai Santa Fe II
SUV 2.2 CRDi 155KM 114kW

Hyundai Santa Fe II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

8,2
Hyundai Santa Fe II
SUV Facelifting 2.0 CRDi 150KM 110kW
7,1
Hyundai Santa Fe II
SUV 2.2 CRDi 155KM 114kW
10,3
Hyundai Santa Fe II
SUV 2.2 CRDi 155KM 114kW
8,2
Hyundai Santa Fe II
SUV Facelifting R 2.2 CRDi 197KM 145kW
Jest z nami już ponad 6 lat i 140tys. km. Do tej pory wymieniony olej w skrzyni biegów (nie słuchajcie tych, którzy mówią, że w automatach nie trzeba wymieniać. Trzeba), pompa wody (panowie w serwisie twierdzili, że nie trzeba ale porposiłem), raz wymienione były tarcze hamulcowe przód i tył (przy około 120.000km) i dwa razy klocki. Jakieś elementy zawieszenia z przodu (obie strony). Do tego akumulator po 5 latach ale to bardziej dlatego, że od jakiegoś czasu nie jest to jedyny pojazd w rodzinie i zimą stał przez kilka dni nie jeżdżony. No to padł. Nie było rady. Trzeba było wymienić. A ponieważ padł pod domem to i problemu z wymianą nie było bo nie gdzieś na wyjeździe lub w trasie. Poza tym tylko przeglądy raz do roku, olej filtry i nic więcej. Wtryskiwacze te same od nowości (tfu, tfu).
Hyundai Santa Fe II