Szukaj

Raporty zużycia paliwa Hyundai Kona I

Podsumowanie 87 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Hyundai Kona I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,7
40,29 zł
28
8,2
49,28 zł
31
8,6
51,91 zł
4
10,0
60,24 zł
5
Silniki Diesla Hyundai Kona I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Hybrydowe Hyundai Kona I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,0
30,01 zł
7
Silniki Elektryczne Hyundai Kona I
Silnik
Średni zasięg (km)
Liczba raportów
Dodaj raport

Lista raportów zużycia paliwa (87)

283
Hyundai Kona I
Crossover Electric 39,2 kWh 136KM 100kW
4,8
Hyundai Kona I
Crossover 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
8,9
Hyundai Kona I
Crossover 1.6 T-GDI 177KM 130kW
Po 65tys km komputer pokazuje 9.3 średnie spalanie. Daje dużą frajdę z jazdy, nie zastanawiam się nad trakcją przy ruszaniu czy włączaniu się do ruchu, napęd 4wd-dct i 170 koni (w mojej wersji) robi robotę. W trybie sport spalanie 11 cały czas i w zimie również. To nie jest oszczędne auto ale za miastem przy 80-90 5.7/100 wystarczy.
5,6
Hyundai Kona I
Crossover Facelifting 1.0 T-GDI 120KM 88kW
5,6
Hyundai Kona I
Crossover Facelifting 1.0 T-GDI 120KM 88kW
5,3
Hyundai Kona I
Crossover Facelifting 1.6 GDI Hybrid 141KM 104kW
8,8
Hyundai Kona I
Crossover 1.6 T-GDI 177KM 130kW
177km świetnie się tym jeździ jednak spalanie ma duże. Tempomat ustawiony na 155km spalanie 12,5l (trasa ponad 100kilometrów) .Przy 135 km/h już koło 9l. Komputer średnie spalanie przy przejechaniu 5 tyś km wykazuje 8,5l
7,0
Hyundai Kona I
Crossover 1.6 T-GDI 177KM 130kW
270
Hyundai Kona I
Crossover Electric 39,2 kWh 136KM 100kW
270
Hyundai Kona I
Crossover Electric 39,2 kWh 136KM 100kW
Samochód przy oszczędnej jeździe podmiejskiej, w temperaturze 20 st.C schodzi do 9 KWh/100 km. Przy 10st.C jest już 11 KWh/100 km. W trasie i mieście, jeśli nie przekraczamy 90 Km/h nawet ze stałą prędkością (dwupasmówka) pali ok. 12-14 KWh, znowu wiele zależy od temperatury. Zwiększenie prędkości do autostradowej, dwukrotny wzrost spalania tzn. zaraz mamy 24 KWh/100 km. W takim trybie zasięg do tylko 150 km. Jeśli jedziemy normalnie komputer pokazuje 320-340 km przy w pełni naładowanej baterii, co oznacza czystą teorię, bo nikt nie schodzi o 0, gdyż musiałby wzywać lawetę. Najoszczędniejszy będzie w systemie trochę z góry, trochę pod górę, wtedy wykazuje się rekuperacja. Jeśli z kolei masz ciężką nogę, zapomnij o elektryku, albo planuj ładowanie co 120 km. I jeszcze jedno, prędkość uzupełniania energii - dużo zależy od urządzenia, ale nawet DC licz realnie 35 KWh/godzinę i to do 80%. Potem (80-100%) spada do 14, więc traci sens. Generalnie, użyteczna pojemność akumulatorów to 10-80%, bo da się uzupełnić w 45 minut (szybki obiad, zakupy). Na koniec bilans kosztów: częściowo korzystam z darmowych ładowarek, mam FV na działce i gniazdko w domu. 100 km przejeżdżam od 0 zł (FV, darmowe ładowanie), przez 8 zł/100 km (dom), do 23 zł (szybka ładowarka). Tak samo eksploatowany i oszczędny Passat 1.6TDI spalał (ceny paliwa obecne) od 32 zł (4l/100km w trasie na jednopasmówce) do 56 zł (miasto).
Hyundai Kona I